מנקודת מבט ים:
אני לא מאמין שהולך להיות לי תינוק או תינוקת מהאישה שלי ואני אומנם קצת המום אבל זה הדבר שאני הכי רוצה בעולם למרות שאנחנו קצת צעירים.
״ים?״היא שאלה אותי והשפילה את מבטה אחרי כמה דקות שאני עדיין לא מגיב לה.
״אני מופתע אבל אני לא כועס עלייך יפה שלי״אמרתי לה אבל אני עדיין צריך להקל את זה שעוד כמה חודשיים יהיה לנו תינוק קטן וחמוד.
״אבל אתה לא רוצה אותו״היא אמרה לי ובאה לקום מהמיטה,היא התחרפנה לגמרי המשוגעת הזאת.
״נראה לך?נראה לך שאני לא ארצה את האוצר הזה שגדל בתוכך שהוא התוצר של האהבה הענקית שלנו?״שאלתי אותה ברגע שמשכתי אותה אליי ונישקתי את שפתיה,איך אני יכול לא לרצות אותם.
״אתה באמת רוצה אותו?״היא שאלה אותי והנהנתי,מנשק את צווארה נשיקות קטנות ויורד לבטן שלה שעוד כמה זמן היא תגדל.
״אני אוהבת אותך כל כך ים״היא אמרה לי,מרימה את ראשי אלייה ומנשקת את שפתיי נשיקה ארוכה ומושלמת.
״גם אני אוהב אותך אנאל שלי״אמרתי לה כשהתנתקנו מהנשיקה המטריפה הזאת.
״יהיה לנו יצור קטן ומתוק״היא אמרה לי וחייכתי,אני כבר מדמיין אותנו עם תינוק או תינוקת ושאנחנו מעניקים לו או לה את כל החום והאהבה שיש לנו לתת.
״יצור מלאכי ומתוק״אמרתי לה ונישקתי את ראשה מלטף את בטנה עם ידיי.
״מה אתה חושב שאלי יגיד?״היא שאלה אותי וצחקתי,האמת אני יותר מפחד מהתגובה של קסם מאשר של אלי כי הקטנה הזאת פשוט משוגעת בכל מה שקשור אליי ואל אנאל.
״האמת אני די מפחד ממה שהוא יגיד אבל אני הרבה יותר מפחד מהטירוף של קסם״אמרתי לה והיא צחקה כי היא יודעת שקסם יודעת הכל על הזוגיות שלנו ושהיא הכי שמחה בשבילנו.
״כן,אבל אני מטורפת עלייה היא כמו אחות בשבילי ואני יכולה לספר לה הכל והקטע הוא שהיא בחיים לא תשפוט אותנו על שום דבר״היא אמרה לי והנהנתי כי קסם היא באמת קסם אחד גדול ובין הדברים הכי טובים שיש לי בחיים.
״נכון,היא מיוחדת ויש לי תחושה מוזרה כזאת שקורה משהו בינה לבין אלי״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי במבט מוזר וחייכה,באמת שיש בניהם משהו שעדיין לא הבנתי.
״לא יודעת,אבל זה לא יהיה מוזר כי הוא הרבה יותר גדול ממנה ולא נראה לי שיקרה בניהם משהו ולא נדע על זה״היא אמרה לי ואולי היא צודקת,אם היה קורה משהו בין שני אלה היינו יודעים על זה.
״רק שעכשיו היא כועסת על שניכם בגלל שלא הסכמתם לה ללכת לשירה רק בגלל שאח שלה שם״היא אמרה לי והנהנתי,אלי ואני רבנו עם קסם בגלל שאין סיכוי שאני נותן לה להיות בבית של החברה הזאת שלה כשאח שלה לא מפסיק להתחיל איתה והיא אפילו לא קולטת שזה מה שהוא עושה.
״כי זה מרתיח אותנו ואין היא פשוט לא קולטת שהבחור הזה לא מפסיק להתחיל איתה״אמרתי לה בעצבים והיא ליטפה את ידיי כדי להרגיע אותי.
״אתה חייב להבין ששלושת הגברים שנמצאים בחיים שלה נגדה והיא לא יכולה שלא להתעצבן מזה״היא אמרה לי והאמת היא צודקת רק שאני לא סומך על אף בן זונה שיגן וישמור על הקטנה שלי וייתן לה את כל הכבוד שמגיע לה.
ואם ויבוא מישהו כזה שיתן לה את כל הכבוד שמגיע לה וישמור עלייה לפחות כמו שאני שומר עלייה ואפילו יותר,הוא יעבור מבחן רק כדי שאני אראה שהוא באמת מתאים לה.
מנקודת מבט קסם:
נמאס לי,נמאס לי כבר שכולם מגנים עליי כאילו אני בובת חרסינה או משהו וזה מרתיח אותי.
אתמול רציתי ללכת לחברה שלי שירה אבל אבא,ים ואלי לא הסכימו לי ואף אחד מהם לא הסכים להסיע אותי וכל זה בגלל שאח שלה התאום יהיה שם והם מפחדים שיהיה לי חבר כבר בגיל הזה.
אני שונאת אותם ונכון אלי לא אח שלי אבל הוא ואנאל נהיו חלק מהמשפחה אז אבא מקשיב גם לו.
״אל תתקרבו אליי ואל תפנו אליי״אמרתי לים ואלי בעצבים ברגע שהם התקרבו אליי כשהם ראו שירדתי למטה.
״אבל את לא מבינה שאנחנו לא סומכים על אף חרא שייתן לך את מה שאת צריכה?״ים שאל אותי בעצבים וסתמתי את אוזניי עם ידיי כדי לא לשמוע אותם.
״אבא,אתה חייב לקחת אותה לטיפול או משהו כי היא נהייתה ממש בלתי נסבלת״הוא אמר לאבא בעצבים ולא אכפת לי יותר,שיתעצבן ויצעק עד מחר ויותר מזה שיקפצו לי הוא ואלי.
״אמא,יש שוקו?״שאלתי את אמא שהייתה במטבח ביחד עם גל שלי,אמא היא היחידה שלא מבינה למה הם כל כך שומרים עליי כי היא יודעת שאולי אני קטנה אבל שאני יודעת לשמור על עצמי טוב מאוד.
״כן מלאכית שלי,יש לך במקרר למטה״היא אמרה לי ונישקתי את ראשה ואת ראשו של גל שלי,אני מכורה לקטנטן הזה.
״תודה אמוש״אמרתי לה והוצאתי את השוקו מהמדף שהיא אמרה לי ומזגתי לכוס ושמתי קצת קצפת.
״אני יכול לדבר איתך שנייה?״אלי שאל אותי שבאתי לעלות לחדר עם השוקו.
״לא,אני לא רוצה לדבר לא איתך ולא עם ים״אמרתי לו וניסיתי שוב לעלות לחדר אבל המעצבן הזה שוב חסם לי את המעבר.
״אבל את לא מבינה שאנחנו דואגים לך?״הוא שאל אותי בעצבים,לא אכפת לי שהם דואגים לי,אכפת לי מזה שהם לא סומכים עליי ומתעקשים לשמור עליי כמו בובת חרסינה שיכולה להישבר בכל רגע.
״לא אכפת לי שאתם דואגים לי אלי,אכפת לי רק מזה שאתם לא סומכים עליי לא אתה ולא ים ובטח ובטח שלא אבא שלי אז תפנה לי את המעבר ותשחרר ממני״אמרתי לו בעצבים,נמאס לי שמתנהגים אליי כמו תינוקת כי אני כבר ממזמן עברתי את כיתה א׳.
״סבבה,אבל כשיפגעו בך אל תבואי אליי כי אני כבר לא אהיה שם״הוא אמר לי וירד למטה,מפנה לי את המעבר ונתקע בי על הדרך כדי להראות לי שאני אתחרט על זה.
״אני לא אצטרך אותך ברגעים שייפגעו בי כי אין לך שום חשיבות בחיים שלי״אמרתי לו בעצבים וראיתי את המבט הפגוע שהיה לו בעיניים היפות שלו ברגע שהוא שמע את מה שאמרתי לפני שנייה.
שמתי את הכוס שוקו על השולחן במטבח כי כבר יצא לי כל החשק לשוקו הזה,באתי לעלות לחדר רק שאז שמעתי אותו אומר לי משהו שדי הכאיב לי.
״אם אין לי שום חשיבות בחיים שלך אז בטח שאין לי מה לפנות אלייך בכלל״הוא אמר לי והרגשתי את הלב שלי נצבט וזה ממש שרף לי.
״דיי כבר אלי,אתה לא מפסיק לשנייה אה?היא צודקת היא כבר לא תינוקת ששניכם צריכים לשמור עלייה אז פשוט תשחררו ממנה ותנו לה לעשות את הטעויות שלה בעצמה כי רק ככה לומדים״שמעתי את אנאל אומרת לו שנייה לפני שנכנסתי לחדר.
״חכי שנייה מלאכית שלי״אבא אמר לי שנייה לפני שסגרתי את החדר וישר חיבקתי אותו,מתחפרת בתוך החזה שלו.
״אבא,אני לא רוצה לריב איתך או עם ים אבל אתם לא מבינים שאני כבר גדולה״אמרתי לו כשנכנסנו לחדר עדיין מחובקים והוא נישק את ראשי.
״אנחנו יודעים,אבל אנחנו שומרים עלייך כדי שאף חרא בחוץ שחושב שכל העולם שייך לו השתמש בך״הוא אמר לי כשהתנתקנו מהחיבוק והבנתי שהוא בעצמו השתמש במישהי.
״אתה מבין בזה לא?״שאלתי אותו,הוא הנהן וראיתי חרטה וכאב בעיניים שלו.
״אני השתמשתי באמא שלך כשהיינו בני 18 רק כי לא ידעתי להבדיל בין שנאה לאהבה והתערבתי עלייה עד שהתאהבתי בה בלי לשים לב״הוא אמר לי ובאמת שזאת הפעם הראשונה שאני שומעת על זה.
״ולא חשבת לשנייה שאולי לא מגיע לה שאתה מכאיב לה ככה?״שאלתי אותו כי באמת עיניין אותי למה אבא שלי שהוא הבן-אדם שאני הכי מעריצה ומעריכה בעולם התערב על מישהי מדהימה כמו אמא.
״לא,כי הייתה בנינו כל כך הרבה שנאה על דברים שקרו שהיינו קטנים שבכלל לא שמתי על מה שהיא מרגישה ואם היא סובלת״הוא אמר לי וראיתי שמכאיב לו להיזכר בכל זה אבל טוב שהוא סיפר לי את זה כי ככה אני אדע שלא כל גבר מתאים לי.
״אבא,אתה הגבר הכי מדהים שאני מכירה ואם יהיה לי מישהו כמוך זה יהיה הכי מושלם שיש כי אתה באמת הבן-אדם הכי טוב שאני מכירה ואמא זכתה בך״אמרתי לו והוא חיבק אותי חזק,אני לא יכולה בלעדיו ובלי המשפחה הזאת כי בלעדיהם אני כלום.
״סליחה שאני מפריע לכם,אבל קטנה שלי כדאי שתתנצלי בפני אלי כי הוא ממש נפגע ממה שאמרת לו״ים אמר לי כשהוא קטע את החיבוק שלי ושל אבא והנדתי את ראשי לשלילה.
״אני לא אתנצל בפניו כי באמת שאין לו שום חשיבות בחיים שלי״אמרתי לו אבל הלב שלי נשרף כשאמרתי את זה,כי הבן-אדם הזה יותר מדי חשוב לי.
״אוקיי,רק שתדעי שהוא רואה אותך בתור אחותו הקטנה ואני ממש לא רוצה שאחותי הקטנה והחבר הכי טוב שלי שהוא במקרה הולך להיות גיסי יהיו בקשר כזה רע״הוא אמר לי וקפצתי עליו כשהוא סוג של רמז שאנאל תהיה גיסתי.
״ישששש איזה כיף,אתה הולך להציע לה נכון?״שאלתי אותו והוא הנהן וחייך את החיוך היפה שלו שהוא די דומה לשלי.
״אני יכולה לעזור לך?״שאלתי אותו בהתרגשות והרגשתי כאילו אני מתארסת,לא משנה כמה המעצבן הזה יעצבן אותי ומה הוא יעשה אני תמיד אאהב אותו יותר מהכל.
״ברור,אבל בתנאי שאת מבקשת סליחה מאלי כי אם לא את אפילו לא תוזמני למסיבת אירוסים״הוא אמר לי וצחקתי,כאילו הוא יכול לעשות משהו מבלי שאני אלווה אותו.
״נראה אותך מתחתן בלעדיי או מתארס בלעדיי״אמרתי לו והוא צחק,אחח אני חולה על האח הזה.
״ומה עם אבא?״אבא שאל אותו ונעמד מאחוריי מחבק אותי חזק וצחקנו.
״מתחבקים בלעדינו?״אמא שאלה אותנו כשגל בין זרועותיה ורצנו אליהם,מחבקים אותם ומנשקים את ראשם.
״גם אנחנו יכולים להצטרף?״אנאל שאלה אותנו ואלי עמד לידה,אני חייבת לבקש ממנו סליחה גם בגלל ים אבל גם בגלל שהוא באמת באמת חשוב לי.
״ברור אישה שלי״ים אמר לה והם התנשקו,אני מאוהבת בזוג המושלם הזה.
״אנחנו צריכים לספר לכם משהו״ים אמר לנו וחיבק את אנאל,מלטף את בטנה וכבר הבנתי שהם הולכים להגיד שהיא בהריון.
״אתם בהריון?״שאלתי אותם והם הסתכלו עליי ולא הבנתי מה זה המבט הזה.
״תגידי איך את יודעת הכל בלי שאומרים לך אפילו?״ים שאל אותי וצחקתי אני חולה עליהם.
״אתם רוצים להגיד לי שאני הולך להיות סבא?״אבא שאל אותם בפחד מזויף כזה וכולנו צחקנו.
״תתכונן אבא אתה הולך להיות סבא צעיר״ים אמר לו וקפצתי עליהם מחבקת אותם חזק והרגשתי את אלי מחבק אותי מאחורה ומנשק את ראשי,אם הוא לא היה כזה חמוד וחתיך הייתי יכולה לכעוס עליו עד שנה הבאה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...