עולמות נפרדים:)-פרק 53

264 17 4
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
אני לא יודע מה קורה לי,אני חושב שאני משתגע כשראיתי שהיא כל כך פחדה ממני ושהיא חשבה שאני הולך לאנוס אותה נתקפתי במין פחד או כעס לא מוסבר כזה.
אין סיכוי שהיא חשובה לי ואם זה יקרה אני אאבד את עצמי ואת כל מה שאני אמור ורוצה להרוויח מההתערבות הזאת.
אני יודע למה היא חשבה ככה אבל אני לא יודע למה קפאתי וכעסתי ככה ברגע שהרגשתי שזה מה שהיא חושבת שיקרה.
היא כל כך קרובה אליי עכשיו שאני מרגיש שאם אני לא אתרחק ממנה אני לא אוכל לשלוט על עצמי ואני אתאהב בה ואנשק אותה בלי הפסקה.
זה לא שאני מאוהב בה,זה רק שאני נמשך אלייה ואני לא יכול להימשך למישהי שאני שונא.
אולי אני לא שונא אותה כמו שחשבתי?לא אני חייב להתרכז בההתערבות הזאת ולא לחשוב על התוצאות או על מחשבות מטומטמות כמו המחשבה הזאת שאני מאוהב בה.
״את בסדר?״שאלתי אותה כשמישהו נתקע בנו והעיר אותי מהמחשבות שהייתי שקוע בהם ובנוסף העיף אותה עליי ונפלנו.
״כן תודה״היא לחשה לי ופתאום שמתי לב כמה השפתיים שלה והעיניים שלה יפות.
דיי אני לא יכול לחשוב עלייה ככה,אני חייב להתרכז רק בהתערבות ולא בה כי היא זאת שגרמה לי להיות כזה מפלצת והיא גם זאת שהרסה לי את החיים.
״אלרואי אני יכולה לשאול אותך משהו?״היא שאלה אותי שעמדתי ועזרתי לה לקום.
״כן״אמרתי לה למרות שאני לא רוצה שהיא תשאל אותי שאלות כי ממש אין לי כוח לשקר.
״למה אתה כל כך שונא אותי?למה התעללת בי כל הזמן הזה?״היא שאלה אותי,היא פשוט לא מפסיקה לשחק אותה תמימה.
״את באמת לא יודעת?״שאלתי אותה בעצבים.
״לא,אני לא מבינה גם למה התעללת בי מהרגע הראשון שראית אותי בתיכון״היא אמרה לי,נמאס לי באמת שנמאס לי שהיא לא מודה בזה שהיא הרסה לי את החיים ושכל מה שעשיתי לה הגיע לה.
״תפסיקי לשחק אותה רותם זה מעצבן״אמרתי לה בעצבים והיא התיישבה.
״אלרואי באמת שאין לי מושג מה עשיתי לך״היא אמרה לי והתיישבתי לידה.
״את שקרנית גרועה״אמרתי לה בעצבים וסובבתי את פנייה אליי.
״אלרואי אני באמת באמת לא יודעת למה אתה כל כך שונא אותי״היא אמרה לי.
הסתכלתי עמוק בעיניה וראיתי שהיא לא משקרת,הרגשתי שהיא באמת לא יודעת למה אני שונא אותה.
אני לא יכול ליפול לשקר הזה,אין סיכוי שהיא לא זוכרת שהיא עשתה עליי חרם וגרמה לכל הבית ספר לשנוא אותי ולהרביץ לי יום אחרי יום עד שעברתי בית ספר והשתניתי.
״טוב דיי,בואי נשכח מזה ונסיים את היום הזה בטוב״אמרתי לה כי ממש לא רציתי לפתוח הכל במיוחד לא עכשיו.
״אוקיי״היא אמרה לי,קמה לקחה כדור וזרקה אותו.
״לא נורא את כבר תצליחי״אמרתי לה ברגע שראיתי שהיא הפילה רק שניים וקמתי אלייה.
״כן״היא אמרה לי והרגשתי שהשיחה שינתה את האווירה בנינו.
״בואי״אמרתי לה והצמדתי אותה אליי,לקחתי כדור והחזקתי אותו בידי.
״תשימי את האצבעות״אמרתי לה,מחבק אותה מאחורה ומראה לה איך לזרוק בצורה הנכונה.
״עכשיו תתרכזי ופשוט תזרקי״לחשתי לה ופתאום הרגשתי מין משהו מוזר כזה,כאילו אני באמת מתאהב בה.
״יפה״אמרתי לה כשהיא הפילה את כולם,היא ליטפה את ידיי שהיו על הבטן שלה והרגשתי שאני לא רוצה שהרגע הזה ייגמר.
״מצטערת״היא אמרה לי והפסיקה ללטף את ידיי.
״אין לך מה להצטער יפה שלי״לחשתי לה וסובבתי אותה אליי.
״מה יהיה איתנו?יום רבים,יום לא?פעם אנחנו שונאים אחת את השני פעם מתנשקים אני באמת לא מבינה מה קורה בנינו״היא אמרה לי וליטפתי את פנייה,לא מבין איך מאחורי היופי הזה מסתתרת הבחורה שהרסה לי את הילדות.
״גם אני לא מבין,אבל בואי נהיה ביחד אנחנו לא באמת יכולים לעצור את מה שקורה בנינו״אמרתי לה וידעתי שאלה בדיוק המילים שאני צריך להגיד לה כדי לכבוש אותה ולנצח סוף סוף בהתערבות.
״ניסינו כבר אלרואי זה לא הלך לנו״היא אמרה לי והמשכתי ללטף את פנייה.
״נכון,אבל זה שלא הלך לנו פעם אחת לא אומר שלא ננסה שוב״אמרתי לה והצמדתי אותה אליי עוד יותר.
״אוקיי״היא אמרה לי ונישקתי אותה,לא יכול שלא לנשק את השפתיים שלה לא משנה כמה שנאה יש לי אלייה.
״אני אוהב אותך יפה שלי״לחשתי לה והסתכלתי עמוק בעינייה.
״היי,מה יש?״שאלתי אותה כשהורידה את ראשה.
״קשה לי לסמוך עלייך ולאהוב אותך אלרואי״היא אמרה לי וידעתי שאני חייב לגרום לה להתאהב בי אחרת הלכה ההתערבות כי נשארו לי בסך הכל שלושה שבועות עד לסוף ההתערבות.
״אל תדאגי יפה שלי,זה יקרה בסוף ואני מבטיח לעזור לך״אמרתי לה והיא הנהנה.
המשכנו לשחק וכשסיימנו נסענו הביתה,אני לא יכול להתאהב בה שנייה לפני סוף ההתערבות.
״היה לי כיף איתך היום אלרואי״היא אמרה לי כשהגענו הביתה.
״גם לי איתך יפה שלי״אמרתי לה,באמת היה לי כיף איתה אבל השנאה שלי אלייה רק התגברה יותר ויותר ואני לא יודע מה לעשות כדי לגרום לה להתאהב בי.
״רוצה לישון איתי?״שאלתי אותה,אני חייב להתקדם אחרת היא תברח ממני וביי למשקאות שאני צריך לקבל.
״זה לא מוזר מדי?״היא שאלה אותי,מסתכלת בעיניי וזה משגע אותי.
״זה כן,אבל רק לישון זה לא שנעשה משהו מעבר לזה״אמרתי לה מנסה להרגיע אותה.
״אוקיי״היא אמרה לי והלכנו לחדר שלי,החלפתי בגדים ונתתי לה חולצה שלי שדי קטנה עליי.
״יפה לך החולצה שלי״אמרתי לה והיא חייכה בביישנות.
״בואי נלך לישון יפה שלי״אמרתי לה כששכבנו על המיטה שלי מחובקים ורק חשבתי על זה שכבר השבוע היא תתאהב בי לגמרי.
״לילה טוב אלרואי״היא אמרה לי,זה מציק לי לשמוע אותה קוראת לי ככה כי אני לא רוצה שזה יהיה סתם קשר גם אם זה באמת סתם קשר בשבילי.
״אין לך כינוי בשבילי?״שאלתי אותה והיא צחקה,למה הצחוק שלה גורם לגוף שלי צמרמורת מוזרה כזאת?
״מה אתה אומר על רואי?״היא שאלה אותי והנהנתי,מנשק את ראשה בלי שום שליטה עצמית.
״לילה טוב יפה שלי״לחשתי לה והצמדתי אותה אליי.
״לילה טוב רואי שלי״היא לחשה לי והרגשתי משהו מוזר בלב כששמעתי אותה קוראת לי ככה,מה קורה לי?למה אני מרגיש ככה?לא יכול להיות שאני אוהב אותה.
הסתכלתי עלייה וראיתי שהיא נרדמה,כל כך יפה אבל גם כל כך רעה שאני לא מבין איך זה הגיוני.
אני לא יכול להתאהב בה,היא הרסה לי את החיים אני מבולבל מדי וזה בגללה.
אני לא יכול להירדם,היא גורמת לי להרגיש דברים מוזרים והיא בעיקר משגעת אותי.
זה לא יכול לקרות,אני חייב לסיים את ההתערבות הזאת בלי שום בעיה ובעיקר בלי להתאהב בה.
אני אהיה הכי מאושר בעולם אם היא היחידה שתצא פגועה ושבורה מההתערבות הזאת.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now