מנקודת מבט ים:
מה יהיה איתי?אני לא יכול לפגוש מישהי בלי שהיא תבהה בי או תבחן אתי בלי הפסקה?או שהיא לא תהיה פסיכופטית שעוקבת אחרי ומתכננת לנו מפגשים בלי שאני יודע כדי להתנקם בי?אני פשוט מגנט של בעיות זה מה שאני.
״אז אתה גר פה בשכונה?״שאלתי אותו כשהיא עדיין בוהה בי ואני מתעלם מזה כי בכל זאת זה דוחה להסתכל על מישהי תפוסה.
״כן,עברנו לפה לפני כמה שבועות״הוא אמר לי וכנראה שטעיתי והיא אחותו או משהו כזה?כי למה שהוא יגיד עברנו אם היא לא מהמשפחה שלו?
״המעצבנת פה,זאת אנאל אחותי התאומה״הוא אמר לי כששמתי לב שהיא עוקצת אותו ומציקה לו כדי שהוא יציג אותה,אז צדקתי המשוגעת הזאת שבוחנת אותי כבר כמעט רבע שעה היא אחותו.
״ים,נעים מאוד״אמרתי לה והיא חייכה,אולי היא ההזדמנות שלי למחוק את אושר מהחיים שלי אחת ולתמיד?או שאני אגלה שגם היא פסיכופטית או משהו כזה.
״רוצה לבוא איתנו?אנחנו הולכים לשבת במסעדה איטלקית״הוא אמר לי והאמת מתאים לי מסעדה טובה עכשיו כי אני ממש רעב ואולי זאת תהיה ההזדמנות שלי להכיר אותם.
״זורם,רוצים שניסע באוטו שלי?״שאלתי אותם והם הנידו את ראשם לשלילה ולא הבנתי למה,עד שראיתי לימוזינה ארוכה נעצרת לידנו.
״מה זה הדבר הזה?״שאלתי אותם והם צחקו,כאילו ראיתי לימוזינות בחיים שלי אבל זאת פשוט מפלצתית וזה מטורף לנסוע בדבר כזה בעיקר אם זה למסעדה.
״אבא שלנו מנהל חברת לימוזינות אז יש יתרונות בזה״הוא אמר לי ותפח על גבי כדי לסמן לי שאנחנו כנראה באותו ראש.
״אני יכול להציע גם לאחותי לבוא?״שאלתי אותם דקה לפני שהנהג פתח לנו את הדלת והם הנהנו,נכנסתי הביתה וראיתי את כולם בסלון גם את אפק עם אשתו ואליאס.
״כבר חזרת?״אבא שאל אותי וצחקתי,מתקרב אליהם ומתכופף ליד קסם שהסתכלה עליי עם עינייה הגדולות והתמימות שאני פשוט חולה על זה שהיא כזאת טהורה ותמימה.
״לא,לא הלכתי בכלל אבל נכנסתי כדי להציע לקסם משהו״אמרתי לאבא וקסם הסתכלה עליי וקמה מהספה נעמדת מולי,אני מאוהב בקטנה הזאת היא כל החיים שלי.
״קסם,את רוצה לבוא איתי ועם שני חברים למסעדה איטלקית בלימוזינה?״שאלתי אותה והיא הסתכלה עליי מופתעת ופשוט קפצה עליי.
״אני שמח שאת רוצה קטנה שלי,תעלי להתארגן מהר אחרת אני הולך בלעדייך״אמרתי לה,היא הנהנה ונכנסה לחדר שלה להתארגן.
אחרי בערך 20 דקות היא יצאה מהחדר שלה מוכנה ודוד אפק הכניס לי לכיס עוד 400₪ כדי שלא יהיה חסר למרות שיש לי כסף.
קסם חיבקה את כולם ואני רק אמרתי ביי,היא החזיקה את ידי ויצאנו מהבית.
״איזה יפיופה,עם מי יש לי את הכבוד?״אלי שאל את קסם והתכופף אלייה,אני מתחיל לחבב אותו יותר כי זה שהוא מכבד את הקטנה שלי ומתייחס אלייה מראה לי שהוא בדיוק כמוני.
״קסם״היא אמרה לו בקול המתוק שלה והיא חייכה,הוא הושיט לה את ידו ובמקום ללחוץ לו אותה היא חיבקה אותו.
״אני אלי,את רוצה לבוא איתנו?״הוא שאל אותה אחרי שהם התנתקו מהחיבוק שהוא היה די מופתע ממנו.
״כן כן,כבר אמרתי לים שאני רוצה״היא אמרה לו ואנאל התקרבה אליהם והתכופפה גם לגובה של קסם.
״אני אנאל,איזה כיף שאת באה איתנו ככה אני לא אהיה לבד עם שני אלה״היא אמרה לה וקסם צחקה את הצחוק התמים והמלאכי שלה ואלי נתן מכה קטנה לאנאל.
״תגידי אנאל את יכולה לבוא שנייה?״שאלתי אותה והיא הנהנה,רק עכשיו אני שם לב איזה עיניים יפות יש לה.
עיניים גדולות חומות ויפות וזה היפנט אותי,לא יודע למה אבל היא מתחילה למצוא חן בעיניי יותר מדי.
״אני שמח שאתם מתייחסים לאחותי״אמרתי לה והיא חייכה,היא ממש חמודה ויפה אבל אני לא רוצה סתם להשתמש בה כי אין לי שום רצון שהיא תיפגע.
״בכיף,היא ממש חמודה והיא ממש דומה לך״היא אמרה לי וצחקתי כששמעתי את הצחוק של קסם בגלל שאלי התחיל לדגדג אותה.
״תודה ואני ממש שמח שהכרנו אותכם״אמרתי לה והיא חייכה שוב את אותו חיוך יפיפה וזה גרם לי לחבק אותה.
״מצטער״אמרתי לה כשהתנתקנו מהחיבוק והיא חיבקה אותי שוב כדי להראות לי שזה בסדר ושהיא אהבה את החיבוק הזה.
״זוג יונים אתם באים?למה עוד מעט אני אוכל את הדבר הזה פה?״אלי שאל אותנו כשהתנתקנו שוב מהחיבוק והצביע על קסם שהייתה בין ידיו וצחקה.
״באים״אמרתי לו ונכנסנו כולנו ללימוזינה,נוסעים למסעדה יואו אני כל כך רעב.
״תגיד ים,יש לך מישהי?״אלי שאל אותי וידעתי שאם אני רוצה שהחברות בנינו תהיה עם אמון אז אני צריך לספר לו.
״כן ולא כזה״אמרתי לו ושמתי לב למבט של אנאל עליי,רק שהיא לא תתחיל לחשוב שאני מתכוון לשחק בה או משהו כי זה ממש לא ככה.
״לא הבנתי״הוא אמר לי וראיתי שקסם נרדמה עליו,הקטנה הזאת מה הייתי עושה בלעדיה?היא ואמא שלי הן כל החיים שלי.
״יש מישהי שאני די מאוהב בה אבל אני חייב לשכוח ממנה כי היא סתם מסבכת לי את החיים״אמרתי לו טיפה בעצבים והוא הסתכל עליי במבט כזה שמסתיר משהו.
״אתה לא מדבר במקרה על מישהי יפה כזאת שגרה בבניין מולך נכון?״הוא שאל אותי ולא הבנתי איך הוא מכיר אותה,מה גם איתו היא שיחקה?
״כן זאת היא,אושר״אמרתי לו ותוך דקה ידיו התכווצו לאגרופים חזקים.
״תתרחק ממנה כמה שאתה יכול אחי הבחורה הזאת פשוט פסיכופטית שאוהבת להכאיב ולשחק באנשים,מניסיון״הוא אמר לי בעצבים והבנתי שצדקתי הבחורה הזאת מלאה צרות.
״מה היא עשתה לך?״שאלתי אותו והרגשתי את ראשה של אנאל על כתפי והבנתי שגם היא נרדמה.
״היינו ביחד שנתיים והכלבה הלכה ושכבה עם אחי הגדול שכבר ממזמן לא גר איתנו ולא חלק מהמשפחה כי סילקתי אותו״הוא אמר לי בעצבים וידעתי שהכלבה הזאת לא הולכת להיות בסביבה שלי אפילו לשנייה כי אם כן אני לא אחראי למה שאני אעשה לה.
״ואתה עדיין אוהב אותה?״שאלתי אותו והוא הניד את ראשו לשלילה בעצבים וחיבק את קסם שישנה לידו כי הוא ראה שקר לה.
״תודה אחי שאתה כל כך טוב עם אחותי״אמרתי לו והוא חייך,אני יודע שקסם היא ילדה שמאוד קל לאהוב וזה גורם לי להעריך אנשים שמתייחסים אלייה כמו שאלי ואנאל מתייחסים אלייה.
״באהבה,היא נסיכה קטנה ואין לי שום בעיה לשמור עלייה ולאהוב אותה״הוא אמר לי וצחקתי כשראיתי שהיא מחבקת אותו חזק ומדגדגת אותו עם שיערה.
״תקשיב אחי,אני גונב לך אותה״הוא אמר לי וחיבק אותה יותר חזק כי הנהג בלם וכמעט העיף את כולנו מזל שאנחנו חגורים.
״מה קרה שם?״שאלתי אותו כשקסם ואנאל התעוררו מהבהלה,נראה לי שקרה משהו ממש רציני.
״למה הוא יוצא?״אלי שאל אותי כשראינו שהנהג יצא מהלימוזינה ודקה אחרי שמענו צעקות.
״תצאו מהר וידיים למעלה״איזה אחד צעק עלינו ברגע שהוא פתח את הדלת של הלימוזינה,יצאנו כולנו מהר והרמנו את הידיים.
״מה אתה רוצה מאיתנו?״שאלתי אותו בעצבים וראיתי את אלי מצמיד את קסם אליו ומרים את ידיו.
״סתום ת׳פה ותסתובב״הוא אמר לי בזילזול והרצון שלי להעיף לו מכות רק התגבר יותר ויותר.
״יודע מה?לא בא לי״אמרתי לו בעצבים והרגשתי את המבטים של שלושתם עליי.
״תסתובב ומהר אחרת הבחורה פה חוטפת כדור לראש״הוא צעק עליי,משך אליו את אנאל וחנק אותה.
סעמק,בן זונה וכשראיתי שכואב לה הסתובבתי כמו שהוא אמר והוא בדק אותי כדי לבדוק אם יש לי משהו חד ובשנייה שהוא לא הסתכל עליי סימנתי לאלי עם עיניי למשוך את אנאל אליו ולשמור על שתיהן.
״שנייה״אמרתי לו כשראיתי שהוא מכוון אליי אקדח ברגע שהסתובבתי אליו.
״תהיה בשקט כבר או שאני הורג את כולכם,אל תתעסק איתי״הוא צעק עליי וראיתי שהקטנה שלי ואנאל בין זרועותיו של אלי.
״בן זונה״אמרתי לו ונלחמנו על האקדח רק שבאמצע המלחמה שלנו על מי ייקח את האקדח נשמעה ירייה והרגשתי כאב חד בבטן.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Roman d'amour״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...