עולמות נפרדים:)-פרק 18

382 20 4
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
אני יודע שאני שונא אותה,אין גבול לשנאה שלי כלפייה אבל הפעם הגזמתי.
נכון שאני רוצה שהיא תעלם מהעולם ושאני לא אראה אותה בסביבה שלי אבל אני מודע לזה שהפעם עברתי כל גבול,למרות שזה הגיע לה.
אבא שלי כל כך מאוכזב ממני והאמת אני מבין אותו,בגללי הוא הולך לאבד אותה את זאת שהוא באמת אוהב,את זאת שגרמה לו להתאהב.
מה אני יכול לעשות? להפסיק לשנוא אותה כדי שהוא יהיה מאושר?להפסיק להציק לה או לפגוע בה כדי שהוא יהיה גאה בי? ללכת נגד הרצונות שלי?
הלוואי ואנשים היו מבינים גם אותי ולא רק אותה,מה שהיא עשתה לי פגע בי ושינה אותי.
פעם הייתי בן אדם שונה לגמרי ממי שאני היום,היא שינתה אותי ובגללה אני ככה היום.
אני חייב ללכת אלייה,לראות מה איתה ולא כי אני רוצה אלא כי הפעם באמת עברתי את השיאים שלי.
״אחי,מה יש לך?״אליאס שאל אותי וזה הוציא אותי מהמחשבות שהייתי כל כך שקוע בהם.
עד כדי כך הייתי שקוע שבכלל לא שמעתי אותו או זכרתי שהוא עדיין פה.
״מה אחי?הכל טוב?״הוא שאל אותי מסתכל עליי לא מבין מה עובר עליי.
״כן,סתם שקעתי במחשבות״אמרתי לו וחייכתי חצי חיוך.
״תחייך את החיוך המזויף הזה לחברים שלך״הוא אמר לי בכעס.
״זה בדיוק מה שעשיתי״אמרתי לו והוא צחק.
״חתיכת זבל״הוא אמר לי כשהוא סוף סוף הבין למה התכוונתי וצחקנו שנינו,סוף סוף עולה לי חיוך ביום המבאס הזה.
״אחי,אתה באמת חושב שאני מפלצת?״שאלתי אותו מחכה לתשובה שלו.
״בכנות?״הוא שאל אותי והנהנתי,מת לדעת מה הוא חושב עליי כי בתכלס הוא הבן אדם שהכי קרוב אליי.
״כן ואני אסביר לך גם למה״הוא אמר לי.מסתכל עליי וסימנתי לו שאני מקשיב.
״ברגע שאתה רואה אותה או מדבר עלייה משהו בך משתנה,אתה פתאום נהיה בן אדם בלי רגשות ובן אדם שמלא שנאה וזה באמת מפחיד להיות לידך כשאתה ככה ומה שאתה עושה לה רק מישהו עם כל כך הרבה רוע מסוגל לעשות ומצטער אם זה פוגע בך אחי אבל ככה אתה נראה״הוא אמר לי וראיתי שהוא מדבר בהכי כנות שיש וידעתי את כל מה שהוא אמר אבל באיזשהו מקום קיוויתי שהוא חושב משהו אחר.
״אני יודע,אבל אתה לא מבין כמה אני קיוויתי שאתה לא חושב ככה אבל כנראה טעיתי גם אתה חושב כמו כולם״אמרתי לו והרגשתי מאוכזב,באמת שהתאכזבתי.
״תקשיב אחי,עזוב את זה שאני אוהב אותך ושאתה החבר הכי טוב שלי אבל אתה מגזים עם הבחורה הזאת ואם היית מספר לי מה קרה לך איתה אולי הייתי סוף סוף מבין גם את הצד שלך אבל אתה מסתיר ממני את זה ויש רק את הצד שלה ושל מה שרואים אז אני לא מבין למה אתה מצפה שיחשבו אחרת״הוא אמר לי והאמת הוא צודק אני אשם,כי כשיש רק צד אחד אז מקשיבים ורואים רק את הצד הזה ולא את הצד השני.
״אתה צודק אחי ושוב הלוואי והייתי יכול לספר לך למה אני עושה לה את כל זה ולמה אני פוגע בה כל כך,אבל כרגע אני עדיין לא יכול להוציא את זה,זה עדיין כואב מדי״אמרתי לו וראיתי שהוא מבין אותי.
״אני כאן אחי,כשתחליט שאתה רוצה ומוכן לספר אני באמת כאן כדאי להקשיב לך״הוא אמר לי וחיבקתי אותו חיבוק גברי וחזק.
״תודה אחי״אמרתי לו ונתתי לו כיף.
״בכיף״הוא אמר לי,הוא באמת החבר הכי טוב שלי והוא היחיד שאני סומך עליו.
פתאום אני מבין את כל הסיפור הזה בצורה אחרת ושאם באמת הייתי מספר גם את הצד שלי אולי אנשים היו תומכים בי ומבינים אותי ולא רק אותה.
״אחי,אני הולך לעשות סיבוב ואני בא טוב?״שאלתי אותו והוא הנהן ופשוט יצאתי מהבית שלי לנקות קצת את הראש ממחשבות.
הלכתי,לא היה לי מושג לאן פשוט הלכתי לאן שהרגליים שלי לקחו אותי ופתאום קיבלתי אגרוף חזק לפרצוף וראיתי מישהו עם מסכה ולאט לאט התפתח בנינו ריב וכשהוא אמר לי שעוד שנייה הרגתי אותה הרגשתי מין צביטה בלב,צביטה שבחיים לא הרגשתי ושאני גם לא רוצה להרגיש אותה שוב.
ורציתי להראות לו שזה לא מעניין אותי בכלל שעוד שנייה הרגתי אותה או שהיא הייתה שנייה מלמות והאמת יותר ניסיתי לשכנע את עצמי שזה לא מעניין אותי בכלל,שהיא לא מעניינת אותי.
פתאום הגענו למצב שהוא מעליי ואנחנו חונקים אחד את השני עד שהוא נתן לי אגרוף כל כך חזק שגרם לי לאבד את ההכרה.
אחרי שעה בערך פקחתי את עיניי וכאב לי כל הגוף לא יכולתי לקום והאיזור של הפנים שרף לי כל כך שזה גרם לי להתכווץ בכאב.
מילה שלי שאני יימצא אותו,אני אמצא את הבן אדם הזה שהרביץ לי ובנוסף הסתתר כמו פחדן אחרי מסכה.
קמתי בזהירות לכיוון ספסל שהיה קרוב אליי וכשהגעתי אליו פשוט התמוטטתי עליו בכאב.
חיפשתי את ההטלפון שלי בכיסים וחייגתי בקושי לאליאס שיבוא לאסוף אותי מפה כי אני לא ממש במצב של לנהוג.
״אחי,אתה חייב לבוא לקחת אותי אני לא ממש יכול ללכת או לנהוג״אמרתי לו בכאב ברגע שהוא ענה לי.
״אני בדרך אלייך״הוא אמר לי וניתק,הוא יודע איפה אני נמצא גם בלי שאני אגיד לו יש לנו מין אפליקציה שאנחנו יודעים איפה אחד השני ולא אנחנו לא זוג יונים או משהו אלא שאם קורה משהו לאחד מאיתנו השני כבר יודע לאן להגיע.
״אחי,אתה נראה רע״הוא אמר לי כשהוא הגיע אחרי שעה או יותר.
״ספר לי על זה״אמרתי לו והתכווצתי בכאבים כשהוא עזר לי ללכת לאוטו ולא האמנתי שהלכתי עד לכאן ברגל.
״תיזהר על הראש״הוא אמר לי כשהוא ניסה לעזור לי להיכנס לאוטו.
״סע לבית דחוף,אני מת מכאבים״אמרתי לו כשהוא נכנס גם לאוטו והוא הנהן.
״הגענו אחי״הוא אמר לי כשהוא החנה,איך הגענו כל כך מהר?כנראה נרדמתי או משהו.
״בוא,תיזהר לא ליפול״הוא אמר לי והחזקתי בו כדי לא ליפול ונכנסנו הביתה ופשוט ישבתי על הספה בכאבים איומים.
״מה קרה לך אחי?״הוא שאל אותי מתיישב לידי ומושיט לי כוס קולה.
״תודה אחי״אמרתי לו ולקחתי לגימה קטנה ושרפה לי השפה.
״הגעתי למקום הזה שאספת אותי בו ופתאום מישהו מוזר כזה עם מסכה על הפנים העיף לי אגרוף לפרצוף ועברה בנינו סוג של מריבה ומצאתי את עצמי מעולף״אמרתי לו מחסיר טיפה פרטים.
״והוא אמר לך מה הוא רוצה או רמז על מיהו?״הוא שאל אותי מסתכל עליי.
״אין לי מושג״אמרתי לו וידעתי שזה שקר.
״נו באמת?מישהו מרביץ לך ואין לך שום מושג למה?״הוא שאל אותי בעצבים.
״טוב,מה נפלת עליי עכשיו?״שאלתי אותו בעצבים.
״פשוט לא הגיוני״הוא אמר לי גם הוא בעצבים.
״הוא מישהו שקשור אלייה סבבה?״שאלתי אותו עדיין עצבני.
״היה קשה לך להגיד את זה?״הוא שאל אותי.
״לא,פשוט לא מבין מה לה ולו וממתי בכלל יש לה מישהו שמגן עלייה או שאכפת לו ממנה?״שאלתי אותו בעצבים.
״תן לי להבין אתה עצבני מזה שהוא הרביץ לך או מזה שאכפת לו ממנה?״הוא שאל אותי ולא מבין מה הוא רוצה ממני.
״אתה בא לעצבן אותי עוד יותר?״שאלתי אותו בעצבים.
״תענה לי על מה ששאלתי?״הוא שאל אותי והאמת כן זה עיצבן אותי שאכפת לאיש הזה ממנה ולא אני לא מאוהב בה אני שונא אותה עד מוות.
״ברור שאני עצבני מזה שהוא הרביץ לי״אמרתי לו בעצבים.
״אתה בטוח?״הוא שאל אותי בהתגרות.
״צא לי מהוריד,באמא שלך אליאס״אמרתי לו בעצבים והוא צחק,מפגר מביא לי את העצבים וצוחק.
אין סיכוי שאני מאוהב בה נכון?אני הרי רק מחכה ליום שהיא תיעלם או שיקרה לה משהו רע.

אז מה אתם חושבים אלרואי שלנו התאהב? מקווה שתאהבו ואשמח לשמוע את הדעות שלכם.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now