מנקודת מבט אלרואי:
אני בחיים לא אפגע באלמה או בעובר כי אני אוהב אותה והיא נהייתה ממש חשובה לי,אבל זה לא אומר שגם המטומטמת הזאת צריכה להיות חשובה לי כי זה בחיים לא יקרה.
אבל אם בגלל זה היא הסכימה אז אין לי שום בעיה להשתמש בזה כדי להכריח אותה לעשות משהו שהיא לא רוצה,אבל שוב אני בחיים לא אפגע בהם.
מה שהיא אמרה,שהיא שירז זה שיגע אותי וזה הרתיח אותי לא יכולתי להשתלט על העצבים שלי אבל זה לא הדבר היחיד שהרתיח אותי.
היא רצתה לנתק איתי קשר וזה היה הורס לי את כל מה שעשיתי עד עכשיו כדי להצליח בהתערבות הזאת.
איך הילדה המפגרת הזאת היא שירז?הן כל כך שונות היא כלבה שאין לה שום בעיה להרוס חיים של מישהו אחר ושירז היא עדינה עם האופי הכי מדהים שהכרתי.
נכון שאני כבר מכור לשפתיים שלה אבל זה לא אומר שאני שונא אותה פחות אני רק התבלבלתי כמה ימים אבל עכשיו אני לא נותן לה או לשפתיים שלה לשגע אותי.
״עכשיו תקשיבי לי טוב,כל פעם שאנחנו ליד ההורים שלנו או ליד מישהו שמכיר אותנו את חייבת להיות הכי מאוהבת בי ואם לא תעשי את זה אני לא אהסס בכלל ואפגע באח שלך״אמרתי לה וראיתי שהיא מתאפקת שלא להתפרץ עליי.
״הוא גם אח שלך,איך אתה מסוגל להיות כזה מפלצת?״היא שאלה אותי בשנאה ותפסתי את הפנים שלה בגסות.
״כי אני יודע עד כמה אמא שלך והעובר חשובים לך,אז ממש אין לי בעיה לפגוע בהם כדי לפגוע בך״אמרתי לה בעצבים ושיחררתי את פנייה בחוזקה.
״הכל בסדר פה?״אלמה שאלה אותנו כשהיא נכנסה וחייכתי אלייה.
״כן אמא,הכל מעולה חוץ מזה שכואב לי כל הגוף״היא אמרה לה והתיישבה לידה.
״מי מסוגל לעשות דבר כזה רע?״היא שאלה אותי והמפגרת הזאת הסתכלה עליי בשנאה,אל תדאגי גם אני שונא אותך.
״מישהו שזה כל מה שהוא יודע לעשות,להכאיב לאנשים אחרים״היא אמרה לה והתאפקתי שלא להעיף לה עוד אגרוף והפעם לשפץ לה את הפנים עוד יותר.
היא מרתיחה אותי,היא היחידה שמצליחה לעצבן אותי ככה אבל עם כמה שאני שונא אותה לא משנה כמה סימנים יש לה על הפנים בגללי היא עדיין יפיפיה.
״אולי יש אנשים מסוימים שמצליחים לעצבן אחרים עד כדי כך שהם מרביצים להם״אמרתי לה כדי שתבין שזה הגיע לה.
״או שהם פשוט לא מסוגלים להשאיר את הידיים שלהם לעצמם וחייבים לפתור הכל במכות״היא אמרה לי ואלמה לא הבינה מה הולך בנינו.
״או שהאנשים שהרביצו להם פשוט מפריעים להם בעיניים״אמרתי לה בעצבים.
״זה לא קשור,אנשים מרביצים סתם כדאי להראות שהם שולטים אבל זה רק מה שהם חושבים ובגלל זה הם שוכחים שלפעמים המוכה יכול להחזיר לזה שהכה אותו דבר הרבה יותר כואב״היא אמרה לי והידיים שלי התכווצו לאגרופים והרגשתי את הציפורניים חודרות לי לכף יד.
״תירגעו,לא רציתי לסכסך בניכם״אלמה אמרה לנו כשבאתי להגיב לה.
״אל תדאגי אלמה את לא מסכסכת בנינו,רק הסברתי ליפה שלי שתמיד יש סיבות שגורמות לאנשים להרביץ למישהו״אמרתי לה והצמדתי את רותם אליי לא נותן לה לזוז ממני.
״הבנתי,אני לא מאמינה כמה אתם יפים ביחד״היא אמרה לנו וחייכתי חיוך מזויף,אם לא הייתי שונא אותה באמת היינו יכולים להיות זוג יפה.
״אמא,את יכולה בבקשה להביא לי משהו לאכול?״היא שאלה אותה,מנסה להשתחרר מהאחיזה שלי.
״בטח נסיכה של אמא,מה את רוצה לאכול?״היא שאלה אותה,קמה מהמיטה וליטפה את שיערה.
״לא משנה לי,העיקר משהו טעים ולא האוכל המגעיל הזה״היא אמרה לה,אלמה הנהנה ויצאה משאירה אותנו שוב לבד.
״את לא יכולה להתווכח איתי כל הזמן״אמרתי לה בעצבים ושיחררתי אותה.
״אתה צריך להבין שאני בן אדם עם רצונות ודעות משלו ולא הבובה שלך״היא אמרה לי והייתי שנייה מלהעיף לה סטירה.
״לא מעניין אותי הרצונות והדעות שלך את לא מתווכחת איתי ככה הבנת?״שאלתי אותה בצעקה ודפקתי את ידי בקיר בעצבים.
״לא,לא הבנתי ובסדר הסכמתי לשחק אותה הבת זוג שלך אבל אני לא אתן לך להשתיק אותי״היא אמרה לי בעצבים ורק ניסיתי להרגיע את עצמי ולא להכות אותה שוב.
״את יודעת מה יקרה במידה ואת לא תקשיבי לי נכון?״שאלתי אותה והחזקתי את פנייה בגסות,הפעם ממש חזק.
לא אכפת לי להכאיב לה ויותר מזה כיף לי לראות שכואב לה או שהיא סובלת כי עכשיו היא זאת שסובלת בגללי והיא זאת שמתפללת שהסבל הזה ייגמר אבל פעם אני זה שסבל בגללה ואני לא אתן שזה יקרה שוב.
״אני יודעת,תעזוב אותי כבר״היא אמרה לי וניסתה להעיף אותי ממנה.
״אם רק תעזי להתווכח איתי ככה או לא לעשות מה שאני אומר אמא שלך והעובר הקטן שלה לא יהיו פה יותר הבנת אותי?״שאלתי אותה בצעקה ונתתי לה סטירה,מוציא עלייה את כל העצבים שיש לי בגוף בגללה.
״ממש לא,אתה לא תרים עליי יד יותר הבנת אותי?״היא שאלה אותי בעצבים,מישהי פה התבלבלה אבל ממש התבלבלה.
״את ממש לא מרימה עליי את הקול ואת גם לא מאיימת עליי יותר״אמרתי לה וצחקתי.
״אני לא בובה שלך מתי תבין את זה כבר?״היא שאלה אותי בעצבים.
״אז זהו,שאת לא מבינה שאני מאוד קרוב לאמא שלך ואת לא רוצה שיקרה לה משהו נכון?״שאלתי אותה וראיתי את הידיים שלה מתכווצות לאגרופים.
״אני אמרתי שאני אעשה מה שתרצה אבל להיות הבובה שלך אתה יכול לחלום על זה״היא אמרה לי בעצבים והבנתי שהצלחתי לעצבן אותה.
״אוקיי,אני אתן לך להגיד שני תנאים ואני מבטיח לעמוד בהם אבל רק אם את תעמדי בתנאים שלי״אמרתי לה,מה אכפת לי אני זה שמרוויח מזה והמון.
״הראשון זה שלא תתנהג אליי כמו בובה על חוטים ולא תרים עליי יד והשני זה שבחיים אל תעז לפגוע באנשים שחשובים לי לא משנה מה קורה״היא אמרה לי בעצבים והסתכלה עליי,נשכתי את השפתיים ברגע שהמבט שלי היה על השפתיים שלה.
״אוקיי,אבל תזכרי אם את לא תכבדי את התנאים שלי אני לא מכבד את שלך״אמרתי לה והושטתי לה את ידי.
״אני לא מאמינה שאני עושה עסקה עם מישהו כמוך״היא אמרה לי בשנאה ולחצה את ידי.
״ואת ההערות האלה שלך כלפיי אני אשמח שתשמרי אותם לרגעים שאנחנו לבד כמו עכשיו״אמרתי לה ולחצתי את ידה חזק.
״אוקיי״היא אמרה לי וחייכה חצי חיוך,למה השפתיים שלה כל כך יפות.
לא,אני לא יכול לתת לשפתיים שלה לבלבל אותי שוב אני חייב להתרכז בהתערבות ורק בזה.
עכשיו כשיש את העסקה בנינו יהיה לי מאוד קל לגרום לה להתאהב בי ואחר כך אני לא אצטרך את העסקה הזאת וככה היא לא תחשוב על להיפרד ממני בכלל ואני אנצח בההתערבות הזאת אבל הדבר הכי טוב שיקרה זה שהיא תיפגע בדיוק כמו שהיא פגעה בי.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romantiek״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...