מנקודת מבט קסם:
עברו חודשיים והיום החתונה של ים ואנאל והיום הולדת של גל הקטנטן שלי והאמת שאני ממש מתרגשת בשבילם כי הם הזוג הכי מושלם שיש.
השמלה שלי די יפה אבל זה מה שאנאל בחרה לי וזה היום שלה אז מי אני שאהרוס לה אותו.
אלי ואני בקשר די טוב אבל הוא עולה לי על העצבים,יותר נכון גורם לי להתעצבן מזה שהוא לא מפסיק להתערב לי בחיים אפילו לשנייה.
נכון שבאותו היום שים ואנאל סיפרו לנו שאנאל בהריון הוא חיבק אותי ונישק את ראשי אבל מאותו היום השמירה שלו עליי התגברה עוד יותר ואני לא יכולה לנשום אפילו בלי שהוא יהיה בסביבה שלי.
הכרתי מישהו די חמוד אבל אני לא סיפרתי לאף אחד חוץ מלאמא כי אם הייתי מספרת לעוד מישהו הייתי מקבלת כאב ראש.
קוראים לו נדב והוא טוב אליי ומכבד אותי והכי חשוב הוא מצחיק אותי ואוהב אותי.
אני אולי עושה טעות בזה שאני לא מספרת לאבא ולים אבל הם היו אוכלים לי את הראש על זה שאני עדיין קטנה ושאי אפשר שיהיה לי חבר.
״אמא שלך קוראת לך״אלי אמר לי כשהוא פתח את הדלת של החדר שלי והוציא אותי מהמחשבות על נדב.
״אני באה״אמרתי לו וחייכתי חיוך קטן,נעלתי את הכפכפים שלי וירדתי למטה כשהוא מאחוריי.
״אמא רצית אותי?״שאלתי אותה כשראיתי שכל המשפחה למטה כולל דוד אפק ואליאס.
״כן,היום זה היום הולדת של גל ובגלל זה כולם פה״היא אמרה לי ולא הבנתי מה אני צריכה לעשות.
״אוקיי״אמרתי לה והסתכלתי עלייה לא מבינה עדיין למה היא קראה לי,כי אני בחיים לא אשכח שהיום זה היום הולדת של הקטנטן שלי.
״אני צריכה שתלכי עם אלי לאסוף את גל מהגן ושתעשו לו יום כיף כדי שנוכל להזמין את החברים שלו ולארגן את האולם גם ליום הולדת שלו״היא אמרה לי והנהנתי,חיבקתי אותה ועליתי לחדר כדי להתארגן.
הוצאתי מהארון שורט ג׳ינס משופשף וחולצה צהובה שאני ממש אוהבת וברור שהוצאתי גם הלבשה תחתונה וגרביים.
(הבגדים של קסם 👇)אני ממש אוהבת את השורט הזה,למרות שכל פעם שאני איתו ים משתולל אבל שיתמודד זה לא הולך להשתנות גם אם השורט יקרע אני אתפור אותו.
נכנסתי להתקלח וכשסיימתי לחפוף ולהתקלח התנגבתי וחזרתי לחדר כמובן שעם מגבת ומזל שיצאתי עם מגבת כי ראיתי את אלי יושב על המיטה שלי ברגע שיצאתי.
״הבהלת אותי״אמרתי לו וראיתי שהטלפון שלי ביד שלו ושהוא ממש אבל ממש עצבני.
״טוב לדעת שיש דברים שמבהלים אותך״הוא אמר לי בעצבים וראיתי שהוא עוד שנייה מתפרץ עליי.
״למה הטלפון שלי אצלך?״שאלתי אותו וניסיתי לקחת אותו ממנו אבל הוא קם מהמיטה והרים את ידו למעלה כשהטלפון שלי בין ידו.
״מי זה נדב?״הוא שאל אותי בעצבים וראיתי שבעיניו מתחוללת סערת רגשות מטורפת.
״זה לא עיניינך,תחזיר לי את הטלפון ותצא מהחדר שלי כי אני רוצה להתלבש״אמרתי לו בעצבים,חוצפן גם נכנס לחדר שלי בלי רשות וגם נוגע לי בטלפון בלי רשות ובנוסף מתערב לי בחיים.
״תעני לי או שהטלפון הזה הולך לעוף מהחלון״הוא אמר לי בעצבים וכשראיתי שהוא מתכוון ללכת לכיוון החלון עצרתי אותו בזה שהחזקתי את ידו.
״את יודעת שאני יותר חזק ממך ושאני יכול להזיז לך את היד בשנייה נכון?״הוא שאל אותי ורק עכשיו שמתי לב כמה העיניים שלו יפות כשהוא עצבני.
״אני יודעת ואתה לא תעשה את זה כי אתה בחיים לא תכאיב לי״אמרתי לו ולא יכולתי להזיז את עיניי ממנו אפילו לשנייה,אין לי מושג למה אבל העיניים שלו היפנטו אותי.
״תעני לי קסם,מי זה הנדב הזה?״הוא שאל אותי בעצבים כשידו עדיין בין ידי וידו השנייה עדיין מורמת למעלה כשהטלפון שלי בתוכה.
״חבר שלי,עכשיו אני יכולה את הטלפון שלי בחזרה?״שאלתי אותו והוא פתאום משך אותי אליו והסתכל עמוק בעיניי וזה כבר לא עיניין אותי שהטלפון שלי ביד שלו ולא עיניין אותי שיש לי חבר ובעיקר לא עיניין אותי שאני כל כך צמודה אליו שאני עם מגבת בלבד.
״איזה חבר?תגידי לי שאת עובדת עליי ושאין לך שום חבר״הוא לחש לי ואיזה צמרמורת לא עברה בי מהקול שלו שהפך לכל כך מושך בשנייה שהסתכלתי לו בעיניים.
״אני לא עובדת עלייך אלי,הנדב הזה הוא חבר שלי״אמרתי לו וניסיתי להתרחק ממנו אבל הוא רק הצמיד אותי אליו עוד יותר.
״אל תעשי לי את זה קסם,אני יודע שאם היה לך חבר הייתי יודע את זה כבר ממזמן״הוא אמר לי בעצבים והרגשתי את ידיו מתהדקות על מותניי עוד יותר.
״זה לא קשור אלייך אלי,אתה כמו אח שלי ומותר לי שיהיה לי חבר״אמרתי לו וראיתי שמשהו השתנה אצלו כי ראיתי את שפתיו היפות ננשכות בחוזקה משיניו.
״ראית פעם אחים קרובים ככה?או אחים שנמצאים שנייה מנשיקה?״הוא שאל אותי וממש הרגשתי את הנשימות שלו על שפתיי והאמת שרק רציתי לטרוף את שפתיו ולא לעזוב לשנייה.
״דיי אלי,אתה כמו אח שלי ואני כמו אחות בשבילך וחוץ מזה גם אם הייתי חושבת עלייך בתור בן זוג זה לא היה אפשרי כי אני קטינה ואתה בן 22 וזה לא היה הולך בחיים״אמרתי לו ובתוך תוכי אני יודעת שאני מתה לחבק אותו ולא בתור אחות קטנה אלא בתור בת זוג ולנשק את שפתיו בלי לשחרר לשנייה.
״אני לא רואה אותך בתור אחות קטנה״הוא לחש לשפתיי ולא רציתי שיקרה פה משהו ששנינו לא נצא ממנו.
״דיי אלי בבקשה,אנחנו חייבים כבר לצאת ואני עדיין לא מוכנה״אמרתי לו די מתעלמת ממה שהוא אמר לי ממש לפני שנייה.
״גם אם תתעלמי ממה שהולך בנינו זה לא אומר שזה לא קיים״הוא אמר לי בעצבים ושיחרר אותי מבין זרועותיו.
הוא זרק את הטלפון שלי על המיטה ויצא מהחדר שלי בעצבים,גבר מעצבן למה פתאום אני מרגישה אליו את הדברים המעצבנים האלה ויותר מזה למה אני רוצה לנשק אותו?
לבשתי את הבגדים שהוצאתי ונעלתי את הנעליים שלי,שמתי את הטלפון בכיס וכשהסתרקתי לא שמתי לב ונחתכתי מהשפיץ של הספרייה שלי ולא הבנתי למה לגבר הזה יש כזאת השפעה עליי פתאום.
שמתי פלסטר והמשכתי להסתרק וכשסיימתי התבשמתי וירדתי למטה,אמא וכולם עדיין היום בסלון אז הלכתי למטבח למזוג לי כוס מים.
שתיתי את המים ולא הבנתי מה השתנה אצלי שהתחלתי לראות את אלי בתור משהו אחר שהוא לגמרי ההפך מאח?
״בואי,אנחנו צריכים לצאת״שמעתי את קולו מאחוריי וסיימתי לשתות את המים כדי לא לעכב אותו או משהו.
יצאנו מהבית ונסענו לגן של גל,הנסיעה ממש שקטה ודי משעמם לי אז התחלתי לשחק עם החלון.
״את תהרסי לי אותו בסוף״הוא אמר לי בעצבים וזה גרם לי להסתכל עליו ולבחון את ידיו שהיו מהודקות על ההגה ואת שפתיו שננשכו בעצבים משיניו.
״סליחה,פשוט משעמם לי ואין שירים״אמרתי לו והוא הסתכל עליי לשנייה והחזיר את מבטו לכביש.
״אז קחי את הטלפון שלי ותשימי איזה שיר שאת רוצה העיקר שתפסיקי להרוס לי את האוטו״הוא אמר לי בעצבים ונתן לי את הטלפון שלו מבלי להסתכל עליי כי עיניו היו על הכביש.
״אוקיי,רק אל תכעס עליי כי ממש אין לי כוח לזה״אמרתי לו והוא כנראה התעלם ממה שאמרתי כי לא שמעתי שום תגובה ממנו חוץ מצחוק קטנטן.
הדלקתי את הטלפון שלו והקלדתי את הקוד כי אני יודעת אותו ואיך שבאתי לשים שיר שלחו לו הודעה.
״היי סקסי שלי,היה לי כיף אתמול מקווה לעוד לילה כזה״איזה נשים דוחות אז אצלה הוא היה אתמול?והידיים שלו היו על הטלפון שלי אחרי שאין לי מושג לאן הוא דחף את הידיים שלו אתמול.
״הזנזונת שלך שלחה לך הודעה לענות לה?״שאלתי אותו בקול הכי מזלזל שיש כי הוא כעס עליי על זה שלא סיפרתי לו שיש לי חבר והוא בעצמו משתולל עם כל מיני זנזונות.
״לא,היא סתם סטוץ ככה שהיא לא שווה תגובה״הוא אמר לי כשעצרנו ברמזור ולא ידעתי למה אני מרגישה קנאה על זה שהוא היה עם אותה זנזונת אתמול.
״לא נראה לי שהיא יודעת את זה,כי היא מחכה לעוד לילה כזה״אמרתי לו והמבט שלו הפך למשועשע כזה והופיע חיוך קטן אבל יפה על שפתיו.
״את מקנאה קטנטונת?״הוא שאל אותי ורק רציתי שהחיוך הזה שיש לו על השפתיים יעלם.
״לא,זה אתה זה שמקנא שיש לי חבר בזמן שאתה דוחף את הידיים שלך למקומות שממש לא מתחשק לי לשמוע עליהם״אמרתי לו וכשראיתי שהחיוך שלו נמחק והופיע במקומו מבט עצבני ידעתי שאני עשיתי את שלי להיום.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...