מנקודת מבט אלרואי:
זאת הייתה אמא של הרותם הזאת,אני מזהה אותה כשהיא הייתה באה לאסיפות וכל מיני.
״מה את עושה פה?״שאלתי אותה ובאמת לא הבנתי מה האישה הזאת עושה פה.
״אושרי כאן?״היא שאלה אותי,מה אבא שלי קשור?
״כן,בשביל מה את צריכה אותו?״שאלתי אותה,אין מצב שהמטומטמת הזאת סיפרה לה נכון?
״אלמה,טוב שבאת״שמעתי את אבא שלי אומר לה ומתקרב אלייה.
״מה שלומך אושרי?״היא שאלה את אבא שלי והוא פתאום חיבק אותה,מה הולך פה לעזאזל?
״מעולה ואיתך?״הוא שאל אותה ונישק את הלחי שלה.
״יהיה בסדר,נלך?״היא שאלה אותו אחרי שהם התנתקו מהחיבוק ההזוי הזה ושמתי לב שאפק נרדם עליי.
״אבא,מה הולך פה?״שאלתי אותו בעצבים אחרי ששמתי את אפק על הספה וכיסיתי אותו.
״אלמה זה אלרואי הבן שלי״אבא אמר לה והיא נתנה לי את ידה ולחצתי את ידה.
״אלרואי זאת אלמה הבת זוג שלי״אבא אמר לי והסתכלתי עליו די מופתע.
בת זוג שלו?מאיפה זה בא?
״כמה זמן זה נמשך?״שאלתי אותו ושילבתי את ידי,מסתכל עליהם.
״חודש״הוא אמר לי והרמתי גבה,הוא אמר חודש או שדמיינתי?
״יפה״אמרתי לו למרות שזה ממש לא מה שרציתי להגיד,הקשר בניהם ממש לא מוצא חן בעיניי ואין סיכוי שזה ימשיך בניהם אני אעשה הכל כדי להרוס להם כי אין סיכוי שאני אראה את רותם המפגרת הזאת כל יום.
״את לא נשואה או משהו?״שאלתי אותה כדי לסכסך בניהם.
״אלרואי זה לא עניינך,עם כל הכבוד״הוא אמר לי וראיתי שזה עיצבן אותו מה שאמרתי.
״זה בסדר אושרי ולשאלה שלך לא,אין לי בעל וגם בחיים לא התחתנתי״היא אמרה לי בחיוך,היא דווקא ממש שונה מהבת המפגרת שלה.
״תהנו ביחד,אני הולך״אמרתי להם וחייכתי חיוך מזויף,אני לא שמח שהם ביחד אבל אני צריך להשלים עם זה בנתיים.
״לאן?״אבא שאל אותי וחיבק אותה,אני רואה שהוא מאושר אבל אני לא מסוגל לקבל את זה.
״לברק הוא רוצה לדבר איתי״אמרתי לו והוא הנהן,אבא מכיר את ברק הוא גם זה שמשלם לו מדי פעם כשלי אין.
״סבבה״הוא אמר לי לקחתי את המפתח של האוטו,נישקתי את ראשו של אפק ויצאתי מהבית לכיוון האוטו.
היא דווקא יפה אמא שלה,היא ממש מתאימה לאבא שלי ובאמת שאני שמח בשבילו אבל למה דווקא עם אמא של מישהי שאני הכי שונא בעולם?
נכנסתי לאוטו ונסעתי למכון ופתאום שמעתי את הצלצול שלי וראיתי שזה אליאס ועניתי לו.
״אה אחי?״שאלתי אותו תוך כדי נסיעה דרך הרמקול של האוטו.
״נרגעת מאתמול?״הוא שאל אותי וצחקתי.
״כן אחי״אמרתי לו והוא צחק ובדיוק הייתי בחנייה של המכון.
״אחי נדבר יותר מאוחר אני צריך להיכנס למכון כושר״אמרתי לו.
״מה אתה עושה שם שוב?״הוא שאל אותי כי לא מזמן היינו ביחד במכון.
״ברק רוצה לדבר איתי״אמרתי לו כשיצאתי מהאוטו ונעלתי.
״סבבה,דבר איתי?״הוא שאל אותי.
״כן אחי״אמרתי לו כשנכנסתי למכון.
״להתראות״הוא אמר לי וניתקנו את השיחה.
״מה קורה ברק?״שאלתי אותו ונתתי לו כיף של גברים.
״הכל טוב,שניכנס למשרד שלי״הוא אמר לי ונכנסנו למשרד שלו.
״אתה יודע שאני אוהב לאמן אותך והכל נכון?״הוא שאל אותי והנהנתי לא מבין לאן הוא חותר.
״אני רוצה שתהיה יותר מרוכז באימונים״הוא אמר לי והנהנתי.
״אני שנייה חוזר בסדר?״הוא שאל אותי.
״אוקיי״אמרתי לו והייתי בנתיים בטלפון והתקשרתי לאליאס.
״אחי,יש משהו מעניין היום?״שאלתי אותו,ממש רציתי מסיבה להשתחרר קצת.
״יש מסיבה של שחר כהן״הוא אמר לי ונזכרתי שזה הילד הכי טחון שיש במקיף שלנו.
״אתה הולך?״שאלתי אותו.
״כן ואתה בא איתי״הוא אמר לי וצחקתי.
״ברור״אמרתי לו וניתקנו את השיחה.
נו מה?החליט לייבש אותי?
״ברק,מה הקטע?יבשת אותי״אמרתי לו וקלטתי אותה שם,אמא שלה כל כך חמודה וכל כך עדינה והיא פשוט דוחה זה לא ייאמן כמה שהאמא שונה מהבת.
״שלום לך״אמרתי לה וחייכתי את החיוך הצבוע שלי,אף אחד לא יבין כמה שאני שונא את הבחורה הזאת.
״להתראות״היא אמרה לי בקול המעצבן שלה והתעצבנתי מי היא בכלל שתדבר אליי ככה?
״עזוב אותה ובוא״ברק אמר לי כשבאתי להגיב למטומטמת הזאת ופשוט חזרנו למשרד שלו כשהמבט שלי עלייה עם כל כך הרבה שנאה.
״טוב ,רציתי לדבר איתך גם על התשלום״הוא אמר לי והנהנתי.
״מכיוון שאתה כבר ותיק אצלי אתה תצטרך לשלם רק 1000 שקלים״הוא אמר לי.
״אני אשלם לך מחר?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״סגרנו״הוא אמר לי ולחצנו ידיים.
״אני אלך״אמרתי לו וקמתי מהכיסא כי התחת הלך לי מהישיבה.
יצאנו מהמשרד שלו וראיתי אותה מאמנת את החבר׳ה מה היא עובדת פה?
מה זה אכפת לי בכלל?
הם דיברו בניהם ואני הסתכלתי עלייה בשנאת אימים חשבתי על איך לגרום לאמא שלה ולאבא שלי להיפרד,היא בטח לא יודעת על זה.
״כואב אה?״שאלתי אותה כשברק הלך ועיקמתי לה את היד,רק רציתי שהיא תסבול ושיכאב לה.
״חתיכת חרא,אני שונאת אותך״היא אמרה לי וניסתה להשתחרר מהאחיזה שלי,אבל היא לא תצליח והיא גם לא תבין כמה אני שונא אותה.
״מגיע לך לסבול חתיכת מטומטמת״אמרתי לה בשנאה וחייכתי את החיוך המלא שנה שלי שמופנה רק אלייה.
״הכל טוב כאן?״איזה מישהו שאל אותנו בזמן שחיזקתי את האחיזה שלי בה.
״הכל טוב אחי,נכון?״שאלתי אותה בעצבים מסמן לה שכדאי לה להיות בצד שלי כי אחרת הלך עלייה.
״ממש לא ותעזוב לי כבר את היד״היא אמרה לי בחוצפה המעצבנת שלה,אני לא מבין איך היא השתחררה מהאחיזה שלי ואני בעיקר לא מבין מאיפה האומץ הזה שלה להתנגד לי ולהתחצף אליי.
״אחי אני צריך את התפריט החדש שלי״אמרתי לברק והוא סימן לי להיכנס למשרד שלו.
פתאום היא נכנסה למשרד,היא יפה יותר מדי יפה אני לא אכחיש אבל אני שונא אותה אני אפילו שונא את האוויר שהיא נושמת.
״אני צריכה את התיק שלי״היא אמרה לברק והמבט שלי היה עלייה,רציתי שהיא תמות ואני עדיין רוצה וזה עוד יקרה.
ראיתי שהיא חובשת את היד וזה גרם לי לחייך,כשכואב לה אני מאושר ומגיע לה לסבול ואם אליאס לא היה עוצר אותי זה היה נגמר ברצח.
״מה קרה לך ביד?״ברק שאל אותה והתקרב אלייה,יש בניהם משהו?
למה זה כל כך מעניין אותי? הרי אני ממש שונא אותה.
״סתם,מישהו ממש מפגר הרביץ לי סתם ככה כי הוא אוהב לראות אנשים סובלים״היא אמרה לברק וממש התעצבנתי ממה שהיא חושבת עליי ורציתי להתעלל בה עד שאולי סוף סוף היא תמות ותיעלם לי מהחיים.
״אני סיימתי נכון?״שאלתי את ברק והוא הנהן ויצאתי מהמשרד שלו וראיתי שהחבר׳ה שם מתארגנים.
יצאתי מהמכון ובאתי להיכנס לאוטו שלי אבל עצרו אותי שני נערים.
״אחי יש לך אש?״אחד מהם שאל אותי ונתתי לו.
״תודה״הוא אמר לי כשהוא החזיר לי את המצית והשני בא להיכנס למכון.
״אתה אלרואי שכטר?״השני שאל אותי ולא הבנתי מה הוא רוצה מחיי.
״למה אתה שואל?״שאלתי אותו מרים גבה.
״סתם,פשוט שמענו עליו מלא דברים וחשבנו לעזור לו זה הכל״הראשון שביקש אש אמר לי.
״כן זה אני״אמרתי להם ובאתי ללכת אבל הם עצרו אותי שוב.
״תקשיב,אנחנו יודעים על זאת שאתה שונא ואין לנו מושג למה אתה שונא אותה אבל כנראה שהיא עשתה לך משהו רע אם אתה כל כך שונא אותה״השני אמר לי ולא הבנתי למה זה עיניינם.
״מה אתם רוצים?״שאלתי אותם בעצבים.
״אני מכיר אותה מפעם ואני יכול להגיד לך שהדבר שהיא הכי שונאת זה שצועקים עלייה והדבר שהכי שובר אותה זה המשפחה שלה אם תפגע במשפחה שלה אתה תמוטט אותה״הבחור שביקש ממני אש אמר לי וחשבתי על זה אולי זה דווקא רעיון טוב אני אפגע איכשהו באמא שלה וככה אני אהרוס אותה.
הם נכנסו למכון ואני נסעתי לבית תוך כדי שהראש שלי מלא מחשבות.
מה אני יכול לעשות כדי לפגוע במפגרת הזאת?אבל מבלי שאבא שלי יפגע מזה כי אני יודע שהוא מרגיש לאמא שלה מלא דברים והוא יפגע אם יקרה לה משהו.
אני יודע,אני אגרום למפגרת הזאת להתייאש מהכל אני אמרר לה את החיים ככה שהיא פשוט תתאבד ואני לא אחשב כאשם בכלל.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...