מנקודת מבט רותם:
אני מאוד אוהבת את רון,אבל אני חייבת להודות שכשראיתי את אלרואי הרגשתי כאילו אני מתאהבת בו מחדש.
אבל ברגע שהוא פגע בים גם אם הוא לא התכוון האהבה שלי אליו התחלפה בכעס ואכזבה.
ישבתי על הספה מהרגע שרון הלך ולא שמתי לב בכלל שכבר שש וחצי בערב ושאני צריכה לקחת את ים לבדיקה.
לים היו סימנים מוזרים על העור עד לפני שנתיים ועכשיו אני צריכה לקחת אותו לרופא שלו כדי שהוא יבדוק אם זה נעלם לגמרי.
״מלאך שלי תתעורר״לחשתי לו ברגע שעליתי למעלה ונכנסתי לחדר שלי.
״אמא״הוא לחש לי בקולו המלאכי ונישק את שפתיי,פותח את עיניו היפות.
״קום מלאך שלי אנחנו צריכים ללכת לרופא״אמרתי לו והוא הנהן,קם מהמיטה חיבק אותי ונכנס למקלחת.
הוצאתי לו חליפה של נייק עם הנעליים שלו וחיכיתי שהוא ייצא מהמקלחת.
״אמא,איפה רון?״הוא שאל אותי כשהוא יצא מהמקלחת והתיישב על המיטה.
״רון עזב״אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט עצוב שלא יכולתי לסבול.
״בגלל הבחור הזה שאמרת שהוא אבא שלי?״הוא שאל אותי כשהתחלתי להלביש אותו.
״גם אבל לא רק״אמרתי לו והוא הנהן,עדיין עם המבט העצוב הזה.
״אל תהיה עצוב מלאך שלי״אמרתי לו כשסיימתי להלביש אותו ולנעול לו נעליים.
״אבל אני אוהב אותו״הוא אמר לי וחיבק אותי בחוזקה.
״גם אני אוהבת אותו מלאך שלי,אבל הוא בחר לעזוב״אמרתי לו והוא הנהן.
״עכשיו תחייך מלאך שלי״אמרתי לו וכשראיתי שהוא לא מחייך התחלתי לדגדג אותו.
״אמא דיי״הוא אמר לי תוך כדי שהוא צוחק את הצחוק המלאכי והמתוק שלו.
״מלאך של אמא״לחשתי לו,מנשקת את ראשו ומחבקת אותו חזק.
״אמא״הוא אמר לי והסתכלתי עליו,עדיין מנשקת את ראשו.
״מה מלאך שלי?״שאלתי אותו והוא סובב את פניו אליי,מסתכל עליי עם העיניים המלאכיות והיפות שלו.
לים יש עיניים יפיפיות בדיוק כמו של אלרואי והוא כל כך מזכיר אותו שזה גורם לי להתגעגע לאידיוט הזה שרוצה לתבוע אותי ופגע בי מליון פעמים וגם פגע במלאך היפה שלי.
״אני אוהב אותך״הוא אמר לי וזה גרם לי לנשק את פניו בלי הפסקה.
״אמא דיי״הוא אמר לי צוחק כשאני עדיין מנשקת את פניו.
״אני אוהבת אותך הכי בעולם,אתה יודע את זה נכון מלאך שלי?״שאלתי אותו והוא הנהן,מנשק את שפתיי נשיקה קטנה.
״אמא,הבחור הזה באמת אבא שלי?״הוא שאל אותי כשקמתי לארון כדי להוציא בגדים.
״כן,למה אתה שואל מלאך שלי?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי במבט שאני לא בטוחה אם אני אוהבת אותו.
״כי אני לא רוצה אותו בתור אבא שלי״הוא אמר לי כששמתי את הבגדים על המיטה,ידעתי שאני לא אוהבת את המבט הזה.
״אבל מלאך שלי,הוא אבא שלך״אמרתי לו כשהתיישבתי לידו,מנסה להבין למה אלרואי גרם.
״אבל אני לא רוצה שהוא יהיה אבא שלי״הוא אמר לי בכעס וקם מהמיטה נכנס למקלחת ונועל את עצמו שם.
התלבשתי במהירות ונעלתי נעליים וכשסיימתי התיישבתי על הרצפה צמוד לדלת של המקלחת.
״מלאך שלי״לחשתי לו,לא רוצה שהוא יכעס עליי או על אלרואי למרות שדי מגיע לו.
״מלאך שלי בבקשה תצא״אמרתי לו,מתחננת בפניו שהוא ייצא משם.
״עד שאת לא מבטיחה לי שהוא לא יבוא לכאן יותר אני לא יוצא מפה״הוא אמר לי בכעס ואין לי מושג איך אני הולכת להבטיח לו דבר כזה כשאני יודעת שיש סיכוי שאלרואי ייקח לי אותו.
״מלאך שלי הוא לא יבוא לפה כל עוד לא תרצה שהוא יבוא״אמרתי לו ושמעתי את הדלת נפתחת וזה מה שגרם לי לקום מהרצפה.
״טוב״הוא אמר לי וחיבק אותי חזק,לא משחרר לדקה.
״בוא נלך מלאך שלי״אמרתי לו,לקחתי את התיק שלי ואת כל מה שאנחנו צריכים וירדנו למטה.
לקחתי את המפתחות של האוטו ויצאנו מהבית,נכנסנו לאוטו וחגרתי את ים.
נכנסתי גם לאוטו והתחלתי לנסוע לרופא שלו וכמובן ששמתי שירים שים אוהב.
״מלאך שלי הגענו״אמרתי לו כשהגענו,חניתי וכשיצאתי מהאוטו עזרתי לים גם לצאת מהאוטו ונכנסנו לרופא שלו.
״שלום מתוק?איך אתה מרגיש?״הרופא שאל את ים ברגע שנכנסנו אליו.
״בסדר״הוא אמר לו והרופא חייך,התיישבנו מולו והוא בדק כל מיני דברים במחשב שהיה לידו.
״ים,אני עכשיו אבדוק אותך ונראה אם עברו לך כל הסימנים בסדר מתוק?״הוא שאל אותו והמלאך שלי הנהן,הם הלכו לחדר ליד שאני אחריהם כי אני לא אשאיר את הבן שלי לבד עם מישהו שהוא לא הכי מכיר וגם לא עם שום בן אדם שהוא לא אני.
״הוא בסדר גמור,בריא לגמרי״הרופא אמר לי כשהוא סיים לבדוק את ים וחייכתי,מחבקת את המלאך שלי בחוזקה ומלטפת את ראשו.
״תודה דוקטור״אמרתי לו ויצאנו משם,נכנסנו לאוטו וחגרתי שוב את ים וברגע שנכנסתי לאוטו ראיתי משהו מוזר ומפחיד בו זמנית.
ראיתי מישהו שמכניס את הבת שלו בכוח לאוטו וזה היה נראה לי מוזר אבל זה בעיקר זיעזע אותי.
״ים,תחכה לי שנייה ואל תצא מהאוטו לא משנה מה״אמרתי לו והוא הנהן,שמתי לו מזגן ויצאתי מהאוטו ונעלתי אותו כדי שלא יקרה לים שום דבר במידה והמצב הסתבך או משהו.
״סליחה,הכל בסדר שם?״שאלתי אותו ברגע שהתקרבתי אליהם וראיתי את הילדה עם מבט עצוב שאני ממש שונאת לראות.
״הכל מעולה״הוא אמר לי בחיוך שטני כזה שלא ממש האמנתי לו.
״ילדונת הכל בסדר?״שאלתי את הילדה וראיתי שהיא ממש מפחדת לענות לי.
״ליאני,תעני לגברת הנחמדה״הוא אמר לה ורציתי להעיף לו אגרוף.
״אני בסדר״היא אמרה לי בפחד וכשהוא בא להכניס את הילדה לאוטו בכוח הבנתי שאני חייבת להתערב,אף אחד לא צריך להתנהג ככה לילדים או לא משנה למי.
״תעזוב אותה״אמרתי לו,מעיפה אותו ממנה למרות שהוא גדול וחזק.
״מי את שתתערבי?״הוא שאל אותי וחנק אותי חזק,אין לי מושג איך הצלחתי לעשות את זה אבל בעטתי בו למקום הרגיש והוא ישר עזב אותי והתקפל.
״חתיכת זבל,תתנהג ככה למישהי אחרת״אמרתי לו,בועטת בו ולוקחת את הילדה פתחתי את האוטו שלי,חגרתי אותה במהירות ונכנסתי גם נוסעת משם כמה שיותר מהר.
״את בסדר?״שאלתי אותה כשעצרתי במקום רחוק מאיפה שהיינו.
״כן,תודה לך״היא אמרה לי וחייכתי,מסתכלת על המלאך שלי שהסתכל עליי במבט מודאג.
״אני בסדר מלאך שלי״אמרתי לו והחזקתי את ידיו הקטנות בין ידיי.
״מי זה היה?״שאלתי אותה והיא פחדה לענות לי,למה היא כל כך מפוחדת?
״האבא המאמץ שלי״היא לחשה,אבל עדיין שמעתי את מה שהיא אמרה.
״אוקיי״אמרתי לה והתחלתי לנסוע למשרד הרווחה שיסדרו לה משהו כי אין סיכוי שאני נותנת לה להישאר עם האפס הזה.
״בואו״אמרתי להם כשהגעתי ויצאתי מהאוטו,עוזרת להם לצאת ונכנסנו לשם.
״שלום,אני רוצה לדווח על תקיפת ילדה״אמרתי למזכירה שם והיא הובילה אותי למין חדר קטן כזה.
״תודה״אמרתי לה ונכנסתי לשם ביחד עם המלאך שלי וליאן הילדה הקטנה.
״שלום,לפני כמה שעות ראיתי את הילדה הזאת מוכת על ידי האבא המאמץ שלה״אמרתי לבחור שישב מולי,הוא הנהן וקם לכיוון שלי.
״שלום,איך קוראים לך?״הוא שאל אותה וסימנתי לה עם עיניי שאין לה מה לפחד.
״ליאן לוי״היא אמרה לו והוא הנהן.
״אל תדאגי גברתי,היא תהיה בסדר אני אדאג לה״הוא אמר לי והנהנתי.
״אם תצטרכי משהו אני פה״אמרתי לה והיא הנהנה,הרמתי את המלאך שלי עליי ויצאתי משם.
״אמא,איך ידעת להרביץ לו ככה?״המלאך שלי שאל אותי ברגע שהגענו לאוטו.
״מלאך שלי,מה שאמא עשתה זה דבר רע אבל לפעמים צריך לעשות את זה וזה סתם משהו שאמא שלך יודעת לעשות״אמרתי לו,הוא הנהן וצחק מנשק את הלחי שלי.
״בוא ניסע הביתה מלאך שלי״אמרתי לו ברגע שנכנסנו לאוטו ושבדקתי שהוא חגור טוב.
נסעתי הביתה וכשהגענו לבית,חניתי והרמתי את ים עליי כי ראיתי שהוא נרדם ולא רציתי להעיר אותו.
נעלתי את האוטו ונכנסתי הביתה,עולה למעלה ושמה אותו על המיטה שלי מכסה אותו ומנשקת את ראשו.
אחרי שעה וחצי בערך שאני מבשלת למלאך שלי ארוחת ערב עליתי למעלה וראיתי שהוא התעורר.
״מלאך שלי״לחשתי לו ונישקתי את ראשו,רואה שהוא מרכיב פאזל.
״אמא״הוא לחש לי וחיבק אותי חיבוק חם ואוהב.
״בוא שנייה לאמא,אני רוצה לדבר איתך על משהו״אמרתי לו,אני חייבת לדבר איתו על אלרואי גם אם הוא לא רוצה לשמוע עליו.
״אוקיי״הוא אמר לי,הרמתי אותו עליי וירדתי למטה שמתי אותו על הספה והתיישבתי לידו.
״מלאך שלי,רציתי לדבר איתך על אבא שלך״אמרתי לו והוא בא לקום מהספה אבל הרמתי אותו עליי.
״דיי ים,תן לי בבקשה לדבר איתך״אמרתי לו והוא הפסיק להשתולל.
״הוא לא התכוון להגיד את זה,הוא פשוט היה עצבני עליי ואני חושבת שהוא ממש מצטער על מה שהוא אמר״אמרתי לו וראיתי שהוא בוכה.
״דיי מלאך שלי״לחשתי לו כשהוא לא הפסיק לבכות וחיבקתי אותו חזק,מנסה להרגיע אותו.
״אני אוהב אותך אמא ואני סולח לאבא על מה שהוא אמר״הוא אמר לי ברגע שהוא נרגע ונרדם עליי ונישקתי את ראשו הקטנטן.
אני כל כך אוהבת את המלאך שלי,הוא הדבר הכי חשוב לי ואני לא חושבת שאני אוכל לחיות בלעדיו.
אחרי כמה דקות שים ישן עליי שמעתי דפיקה בדלת של הבית,שמתי את המלאך שלי בזהירות על הספה וקמתי לפתוח את הדלת.
פתחתי את הדלת וראיתי מישהו שאני לא מכירה עומד מולי עם מעטפה ביד.
״שלום״אמרתי לו והסתכלתי עליו במבט לא מבין.
״את רותם מויאל?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״זה בשבילך״הוא אמר לי והושיט לי מעטפה,לקחתי את המעטפה ולא הבנתי מה זה.
״מה זה?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי במבט שגרם לי מאוד לרצות להעיף לו סטירה או משהו.
״הזמנה לבית משפט״הוא אמר לי והלך,סגרתי את הדלת והתיישבתי על הכיסא של המטבח ופתחתי את המעטפה.
״הינך מוזמנת לבית המשפט בעקבות תביעתו של אלרואי שכטר״קראתי את מה שכתוב במכתב שהיה בתוך המעטפה ולא האמנתי למה שאני קוראת.
״חתיכת חרא,עד שאני גורמת לבן שלנו לסלוח לך אתה תובע אותי ומזמין אותי למשפט?״שאלתי את עצמי בעצבים והעפתי את המכתב על השולחן,הוא הכריז על תחילתה של מלחמה ואני זאת שתנצח בה.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...