עולמות נפרדים:)-פרק 59

230 16 2
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
אני יודע שאני חרא של בן אדם ושפגעתי בה,אבל אני מעדיף לפגוע בה ככה כדי שהיא לא תיפגע הרבה יותר ברגע שהיא תגלה על ההתערבות המטומטמת הזאת.
הגיעה לי הסטירה שהיא העיפה לי ומגיע לי הרבה יותר אבל המבט שהיה לה בעיניים הרג אותי ושרף לי את הלב.
אני יודע שאני מאוהב בה בטירוף אבל אני חייב לפגוע בה כדי שהיא לא תגלה אף פעם את ההתערבות הזאת.
אני רוצה להרוג את עצמי על זה שפגעתי בה ככה ואני יודע שאם המצב הזה היה קורה לפני ההתערבות אני הייתי הבן אדם הכי מאושר שיש אבל עכשיו זה שובר אותי כי אני באמת התאהבתי בה.
״מה הולך כאן אחי?״אליאס שאל אותי כשהוא יצא מהחדר שלו והתקרב אליי.
״כלום,אני הולך לישון״אמרתי לו באדישות ובאתי לעלות למעלה אבל הוא עצר אותי.
״אתה נשאר כאן ומסביר לי מה קורה לך ולמה אתה מתנהג כמו זומבי״הוא צעק עליי,הוא צודק המצב ביני לבינה באמת הפך אותי לזומבי.
״אין לי כוח לזה אליאס,אם אתה רוצה שאני אלך אני אלך״אמרתי לו והוא הסתכל עליי מיואש.
״אחי,אני לא רוצה שתלך אבל אני רוצה שתדבר איתי ושתסביר לי מה עובר עלייך״הוא אמר לי בעצבים.
״מה אתה רוצה שאני אגיד לך?מה?שאני דפוק?שאיבדתי את הדבר הכי טוב שהיה לי בחיים?מה אתה בדיוק רוצה שאני אגיד לך?״צעקתי עליו והדמעות זלגו מעיניי בלי שום שליטה.
״מה קרה בניכם?״הוא שאל אותי והתקרב אליי.
״עזוב אחי,אם תדע כל מה שקרה אתה תכעס עליי ותצעק עליי ואין לי כוח לזה״אמרתי לו בקול חנוק מדמעות ופשוט נפלתי על הרצפה.
״דיי אחי,אני לא רגיל לראות אותך ככה״הוא אמר לי וטפח על כתפי כתמיכה.
״היא הייתה פה עכשיו נכון?״שאלתי אותו כשהדמעות עדיין זולגות מעיניי,בחיים לא בכיתי בגלל בחורה ועכשיו אני בוכה בגלל מישהי שעד לא מזמן שנאתי .
״כן״הוא אמר לי,לא מבין מה אני רוצה ממנו.
״צעקתי עלייה ואמרתי לה דברים כל כך דוחים שגרמו לי לשנוא את עצמי ולהיגעל מעצמי״אמרתי לו.
״אבל למה צעקת עלייה?״הוא שאל אותי וזה גרם לי לעצום חזק את העיניים רק כדי לא להיזכר במבט הזה שהיה לה בעיניים ברגע שאמרתי לה שאין בנינו שום אהבה.
״כי אני לא רוצה שהיא תסבול ברגע שהיא תגלה את הסיבה האמיתית שבגללה נפרדתי ממנה״אמרתי לו ברגע שפתחתי את העיניים.
״ומה הסיבה האמיתית?״הוא שאל אותי והסתכל עליי.
״אני מעדיף לא לדבר על זה עכשיו״אמרתי לו והוא הנהן.
״אז אני אספר לך משהו״הוא אמר לי כשניגבתי את הדמעות שזלגו מעיניי.
״אוקיי״אמרתי לו,עדיף לי לשמוע משהו שישכיח ממני את כל מה שקורה ביני לבינה.
״כשהיא באה לכאן היא אמרה לי שמישהו פרץ לכאן,עילף אותי וברח דרך החלון״הוא אמר לי והסתכלתי עליו לא מבין.
״למה שמישהו יפרוץ לפה?״שאלתי אותו,אני לא מבין מה יש למישהו לפרוץ לכאן.
״אני לא יודע,אבל למישהו הזה הייתה סיבה די טובה לעשות את זה״הוא אמר לי ופתאום המבט שלי היה על המצלמה שיש לאליאס בכניסה לבית.
״תבדוק במצלמה״אמרתי לו והוא הסתכל גם על המצלמת אבטחה.
״צודק אחי,איך לא חשבתי על זה?״הוא שאל אותי כשקמנו מהרצפה.
״לא יודע״אמרתי לו והוא צחק.
״אני הולך לישון״אמרתי לו,הוא בא להגיד משהו אבל קטעתי אותו.
״שלא תעז להגיד לי להישאר כאן״אמרתי לו והוא צחק שוב.
עליתי למעלה וניכנסתי לחדר שנהיה שלי בזמן שאני כאן,שכבתי על המיטה ונזכרתי באותו יום שגיליתי שהיא באמת לא הכירה אותי ביום שראיתי אותה במקיף.
(שבוע וחצי לפני):
נמאס לי כבר לשכנע אותה שאני באמת אוהב אותה ורוצה להכיר אותה מה שאני ממש לא רוצה,אבל אין לי ממש ברירה כי אני חייב לזכות בערכה של עומר.
ירדתי למטה וראיתי אותה מכינה אוכל או משהו כזה,התקרבתי אלייה וחיבקתי אותה מאחורה.
״מה את עושה?״שאלתי אותה בעצבים כשהיא העיפה לי את המחבת לפנים.
״הבהלת אותי,מה אתה בא לי מאחורה?״היא שאלה אותי.
״את משוגעת,את מודעת לזה נכון?״שאלתי אותה בעצבים כשהוצאתי קרח מהמקפיא.
״ואתה מטומטם,אתה מודע לזה נכון?״היא שאלה אותי,מחקה את מה שאמרתי לה לפני שנייה.
״תפסיק לנסות להתקרב אליי ותפסיק לשכנע אותי שאתה לא השקרן שאני חושבת שאתה כי אתה לא תצליח״היא אמרה לי ועלתה לחדר שלה.
מי רוצה בכלל להתקרב אלייה?היא סתם מטומטמת והבן אדם הכי זבל שפגשתי בחיים.
היא מטומטמת הילדה הזאת,הרסה לי את הפנים עם המחבת הזאת התיישבתי על הספה וראיתי טלוויזיה עד שאבא שלי ואלמה חזרו הביתה.
״אלרואי,אני יכולה לדבר איתך שנייה?״היא שאלה אותי והנהנתי.
נכנסנו לחדר שלה ושל אבא שלי והתיישבנו על המיטה,היא הסתכלה עליי ולא ידעתי מה לעשות,לדבר?לא לדבר?
״רציתי לשאול אותך למה אתה כל כך שנאת את הבת שלי״היא אמרה לי,אני צריך לשקר לה ולהמציא לה סתם תירוץ או להגיד לה את האמת?
״את באמת רוצה לשמוע?״שאלתי אותה והיא ההנה.
״אוקיי״אמרתי לה.
״כשהיינו קטנים למדנו ביחד והבת שלך ואני עשינו מסיבה באותו יום ובגלל שכולם באו לשלי היא החליטה לעשות עליי חרם וכולם התעלמו ממני והתעללו בי והמורים כבר לא התייחסו אליי והכל בגללה״אמרתי לה בעצבים אחרי כמה שניות ראיתי את הבטן שלה והבנתי שאני צריך להירגע כדי לא לעשות לה נזק.
״אתה בטוח שהבת שלי עשתה לך את זה?״היא שאלה,ברור שאני בטוח כי את מה שהיא עשתה לי אני בחיים לא אשכח.
״כן״אמרתי לה.
״תקשיב אלרואי,לפני 8 שנים הבת שלי עברה תאונה והיא עד עכשיו לא זוכרת שום דבר מהילדות שלה והיא בגיל עשר וחצי התחילה את החיים שלה מחדש בלי לזכור שום דבר״היא אמרה לי וידעתי שאני לא באמת יכול להאמין לזה.
״את אמא שלה,את תגידי הכל כדי להצדיק אותה״אמרתי לה בעצבים ובאתי לקום מהמיטה.
״חכה אלרואי,יש לי סרטון ובדיקות שעשו לה אחרי התאונה״היא אמרה לי וקמה מהמיטה.
״תראה״היא אמרה לי ונתנה לי דפים,הסתכלתי על הדפים שהיא נתנה לי וראיתי שהרופא כתב שהיא נמצאת באי זיכרון תמידי.
״יכולתן גם לזייף את זה״אמרתי לה,לא מסוגל להאמין לכל השקרים האלה.
״תתקשר לדוקטור ותשאל אותו הרי אי אפשר לזייף רישומים שיש להם שם במחשב״היא אמרה לי והנהנתי,יצאתי מהחדר ונסעתי לבית חולים שרשום על הדפים.
כשהגעתי נכנסתי לאותו רופא והתיישבתי מולו,לא יודע אם אני עושה את הדבר הנכון.
״אתה צריך משהו?״הוא שאל אותי.
״אני צריך לברר משהו על אחותי״אמרתי לו ורציתי להקיא מאיך שקראתי לה.
״מה השם שלה?״הוא שאל אותי,אמרתי לו את השם שלה ואת התעודת זהות שלה.
״מה אתה צריך לדעת עלייה?״הוא שאל אותי.
״אני רוצה לדעת מה קרה לה לפני 8 שנים״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״לפני 8 שנים המטופלת עברה תאונת דרכים שבעקבותיה היא איבדה את זיכרונה״הוא אמר לי והנהנתי.
״תודה דוקטור״אמרתי לו ויצאתי משם,גם אם זה נכון אין סיכוי שאני לא מסיים את הנקמה שלי בה.
אני לא מאמין שבגלל ההתערבות הזאת איבדתי אותה ואני עוד יותר לא מאמין שלא עצרתי את הנקמה שלי בה כבר באותו יום.
אני פגעתי בה יותר מדי ואין סיכוי שאני אצליח להחזיר אותה אליי בלי להסביר לה למה התנהגתי אלייה ככה ובעיקר למה נפרדתי ממנה ככה.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now