עולמות נפרדים:)-פרק 98

125 10 3
                                    

מנקודת מבט רותם:
נמאס לי מהמאור הזה ואני ממש לא מתכוונת לתת לזבל הזה את הדיסק און קיי כי אין סיכוי שאני אתן לו לקחת ממני את ההוכחות לזה שהוא רצח את ברק בדם קר ולא ריחם עליו לשנייה.
אני ראיתי את כל מה שיש בדיסק און קי לפני מלא שנים אבל אני זוכרת את כל מה שיש שם ואני ממש לא מתכוונת לשבת בשקט בזמן שאני יודעת את כל הדברים האלה שיכולים להכניס אותו לכלא ועדיף שזה יהיה למאסר ושימות שם כי זה מה שמגיע לחתיכת חרא הזה.
״הוא עשה מה?״הוא שאל אותי בעצבים והסתכל עליי כאילו עשיתי את הדבר הכי נורא שיש.
״רצח את ברק״אמרתי לו בלי להסתכל עליו וידעתי שהוא כועס עליי בגלל שהסתרתי ממנו את זה ואני מבינה אותו כי ברק היה בין החברים הכי טובים שלו.
״למה לא סיפרת לי?״הוא שאל אותי בעצבים והרים את ראשי אליו ולא נותן לי להוריד את ראשי אפילו לדקה.
״כי מה הייתי אומרת לך שהחבר הכי טוב שלך לא מת כמו שחושבים אלא נרצח על ידי פסיכופת שאין לו חיים?״שאלתי אותו בעצבים והוא הסתכל עליי בעצבים ולא רציתי שזה יהרוס את כל הדבר המדהים הזה שיש בנינו לא משנה כמה רציתי לקחת הפסקה ממנו אני אוהבת אותו.
״לא,פשוט היית מספרת לי את זה מהיום שגילית על זה״הוא אמר לי בעצבים והרגשתי איך אחיזתו מתחזקת על פניי.
״לא יכולתי,שנאתי אותך שנאת מוות שפשוט רק רציתי לברוח ממך״אמרתי לו בעצבים והעפתי את היד שלו ממני כי הוא התחיל ממש להכאיב לי.
״אני יודע שאני אמור לשנוא אותך על זה שהסתרת ממני דבר כזה אבל אני לא יכול,אני מאוהב בך יותר מדי״הוא אמר לי וליטף את פניי וקירב את שפתיו אל שפתיי ופשוט נישק אותי וזאת הנשיקה הכי מדהימה שהייתה לנו בתקופה האחרונה.
״אני אוהב אותך יפה שלי אבל אם עוד פעם אחת תסתירי ממני דברים אני הורג אותך״הוא אמר לי ונישק את ראשי מראה לי כמה שהוא אוהב אותי ובמיוחד כמה שהוא בחיים לא יוותר עליי.
״גם אני אוהבת אותך רואי שלי ואני מבטיחה לך שלא יהיו בנינו יותר שקרים והסתרות״אמרתי לו והוא חייך את החיוך היפה והסקסי שלו שאני פשוט מכורה אליו.
״שלום,בואי נבדוק אותך״הדוקטור אמר לי ברגע שהוא נכנס לחדר וקטע את הרגע שלנו.
״אוקיי״אמרתי לו והרגשתי את ידיו של אלרואי מתהדקות על גבי בכל נגיעה של הדוקטור.
״הכל בסדר איתך,עוד כמה דקות תוכלי להשתחרר״הוא אמר לי ומשהו בו לא מוצא חן בעיניי,כאילו בכול רגע הוא יכול לפגוע בי או משהו.
״רואי,הדוקטור הזה נראה לי לא אמין״אמרתי לו ברגע שהדוקטור יצא ואלרואי הסתכל עליי במבט לא מבין.
״משהו בעיניים שלו משדר שהוא לא באמת דוקטור אלא משהו אחר״אמרתי לו וכמעט והתחלתי לחשוב שאולי זה בראש שלי אבל ברגע שאלרואי בא להגיב על מה שאמרתי נשמעו יריות אחת אחרי השנייה ואלרואי פשוט הרים אותי עליו והוא רץ כאילו רודפים אחרינו עצרנו מונית ונכנסנו אלייה,רק שזאת הייתה הטעות שלנו.
״שלום לכם״הנהג אמר לנו ונעל את הדלתות ומרוב פחד החזקתי את ידו של אלרואי הכי חזק שיכולתי.
״מה אתה רוצה מאיתנו?״אלרואי שאל אותו בעצבים וניסינו לפרוץ את הדלתות האלה.
״ממך אני לא רוצה כלום אבל ממנה כן,אז או שאתה יוצא מפה ומשאיר אותה פה או שאני לוקח ממנה מה שאני רוצה ורוצח את שניכם״הוא אמר לאלרואי ולא הצלחתי לזהות אותו כי הוא היה עם כובע ומשקפי שמש שהסתירו את הפנים שלו.
״אין סיכוי שאני משאיר את האישה שלי עם מישהו כמוך ובכללי אין סיכוי שאני משאיר אותה לבד״אלרואי צעק עליי והצמיד אותי אליו כאילו עוד שנייה לוקחים אותי ממנו וזה באמת מרגיש ככה.
״אתה בחרת את זה״הוא אמר לו והתחיל לנסוע,אחרי בערך רבע שעה הוא נעצר מול הבית שלנו וראיתי מעבר לחלון מישהו מחזיק את ים חזק ומכוון אליו אקדח.
״לאאאאא תשחררו אותו״צעקתי על הנהג וניסיתי לשבור את הדלת,אין סיכוי שאני אתן למישהו לפגוע בבן שלי.
״אם תביאי לנו מה שאנחנו רוצים לא יקרה לו שום דבר״הוא אמר לי והמשכתי לפרוץ את הדלת רק שפתאום הדלת נפתחה ומישהו משך אותי משם,מפריד אותי מאלרואי.
״רואה את הילד הזה,אם את לא תעשי בדיוק מה שאומרים לך הוא ימות לך מול העיניים״הוא אמר לי והכריח אותי להסתכל על הבן שלי שעוד שנייה הורגים אותו.
״אני אעשה מה שתרצו רק תנו לבן שלי ולבעלי ללכת״אמרתי לו בוכה והוא הנהן,מסמן לבחור החזיק את ים שלי לשחרר אותו ואיך שהוא שיחרר אותו ים רץ אליי וחיבקתי אותו חזק כאילו שזה החיבוק האחרון שלנו.
״ים שלי,תלך לאבא ואל תזוז ממנו אפילו לדקה אוקיי מלאך שלי?״שאלתי אותו והוא הנהן,נישקתי את ראשו והוא רץ אל אלרואי שהסתכל עליי במבט עצוב.
״אני אוהב אותך״הוא לחש לי וזה גרם לי לבכות עוד יותר,אני אוהבת אותו יותר מדי אוהבת אותו ואני לא רוצה לאבד את ים או אותו.
״קחו אותם מפה״שמעתי מישהו צורח ולקחו את אלרואי וים רחוק ממני וזה מה שגרם לי להתפרק.
״לאאאאא דייי תעזבו אותי״צרחתי עליהם ובכיתי את הנשמה שלי,קשרו אותי והכניסו אותי לתוך הבית איפה המשטרה לאן הם הלכו.
אחרי שעה שאני קשורה על כיסא בסלון שלנו מישהו נכנס לתוך הבית ונעמד מולי.
״שלום אהבה שלי מה שלומך?״הוא שאל אותי בקול המגעיל שלו והתקרב אליי.
״מעולה״אמרתי לו וירקתי עליו לא מוכנה שהוא יגע בי או יהיה קרוב אליי.
״את כלבה ואת תשלמי על זה אבל לא עכשיו״הוא אמר לי ורציתי להרוג אותו על זה שהוא לקח ממני את האנשים שאני אוהבת.
״תתני לי את הדיסק און קי ותחזרי לחיים שלך״הוא אמר לי וחייכתי יורקת עליו שוב ופתאום הוא העיף לי סטירה.
״כלבה,נראה לי שאני צריך לגעת בך כדי לקבל מה שאני רוצה אה?״הוא אמר לי והתקרב אליי אבל השתוללתי רק שהוא הרבה יותר חזק ממני.
״בואי נוריד ממך את האוהל הזה״הוא אמר לי וניסה להוריד לי את הבגדים של הבית חולים וניסיתי להעיף אותו ממני ולא הצלחתי,אני לא רוצה שוב להיאנס ועוד על ידי אותו אחד.
כן זה מאור המניאק הזה,אני לא רוצה את הידיים המטונפות שלו עליי אני רוצה את אלרואי ואת ים שלי.
״דייי תפסיק״אמרתי לו כשהוא התחיל לנשק את צווארי וירד למטה,בבקשה שזה ייגמר בבקשה.
״סתמי את הפה שלך כבר כלבה״הוא אמר לי והעיף לי סטירה מושך לי את השיער חזק כדי שאני אשתוק וממשיך להעיף לי סטירות ככל שבכיתי יותר ויותר.
״דיייי״אמרתי לו והוא העיף לי עוד סטירה ועוד סטירה ופשוט עצמתי את עיניי כדי שזה ייגמר כמה שיותר מהר רק שפתאום נשמעה ירייה ומאור עף מעליי וראיתי את הבן-אדם שהכי לא ציפיתי לראות עכשיו ובטח שלא ציפיתי שהוא יעזור לי.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now