אני רוצה להגיד לכם שהיום או מחר אני אעלה את הפרק האחרון של הסיפור הזה ושאני ממש לא רוצה לסיים את הסיפור ואני ממש מקווה שאהבתם אותו כמו שאני אוהבת אותו וזהו תהנו❤️.
מנקודת מבט קסם:
אחח איזה כיף זה לעצבן גברים,זה הדבר הכי כיף שיש וזה שהוא לא הגיב עד עכשיו מראה לי שהוא עוד יגיב על מה שאמרתי.
שמתי את השיר של עדן חסון ״מה פספסתי״ כדי להראות לאלי שהוא מפספס אותי ושעוד כמה זמן הוא כבר לא יעניין אותי יותר.
הוצאתי את הטלפון שלי ושלחתי הודעה לנדב שאנחנו צריכים לדבר כי אין סיכוי שאני אשאר איתו כשאני חושבת על מישהו אחר כי זה ממש ניצול.
״את לא איתו כבר אני טועה?״הוא שאל אותי ברגע שהשיר היפה של עדן נגמר.
״זה לא עיניינך״אמרתי לו כשהכנסתי את הטלפון לכיס והעברתי שיר כי היה את עומר אדם שאני פחות אוהבת אותו.
״זה כן עינייני כי את מעניינת אותי״הוא אמר לי כשהחזרתי את הטלפון שלו למגנט שיש לו באוטו.
״דיי אלי,לך יש את הזנזונות שלך ולי יש את נדב״אמרתי לו בעצבים,דיי נמאס לי שכל הזנזונות שלו איתו ובסוף הוא כועס עליי כי יש לי חבר שעוד מעט כבר לא יהיה כזה.
״הן סתם בשבילי,כי אם אין להן כבוד עצמי איך אני יכול לכבד אותן״הוא אמר לי וזה לא באמת מעניין אותי,אני רק רוצה שהוא יצא לי כבר מהחיים ויפסיק להתעסק לי בהם.
״אבל לי יש חבר והוא כן משהו בשבילי״אמרתי לו כדי להראות לו שלא מזיז לי עם מי הוא יהיה,למרות שזה מאוד מזיז לי.
״דיי קסם בבקשה,אני לא רציתי להגיד לך את זה אבל אני״הוא אמר לי ונקטע באמצע המשפט בגלל שמישהו כמעט נתקע בנו.
״תסתכל לאן אתה נוסע חולה נפש״הוא צעק לו והמשיך לנסוע ורק כשהוא נרגע הוא חנה בחנייה שיש ליד הגן של גל ובאתי לרדת אבל הוא נעל את הדלתות.
״מה הקטע אלי?אני רוצה לצאת״אמרתי לו אבל הוא רק הסתכל עליי כמו היצור החתיך והמעצבן שהוא.
״אני רוצה להגיד לך שאם הנדב הזה יהיה מולי אני לא אהיה אחראי למה שיקרה לו״הוא אמר לי בעצבים והסתכל עליי במבט כל כך עצבני שאם מבטים היו יכולים להרוג הייתי כבר ממזמן קבורה מתחת לאוטו.
״אתה לא תיגע בו כי אם אתה כל כך רוצה להרוג אותו תצטרך לעבור דרכי״אמרתי לו בעצבים וזה היה בלתי אפשרי למנוע את המכה החזקה שהוא נתן להגה.
״התעצבנת?יופי,עכשיו תפתח לי את הדלת הזאת כי אח שלי מחכה לי״אמרתי לו וכשהוא לא עשה את זה ניסיתי לפתוח בכוח עד שהידית נתקעה לי.
״למה אתה מעצבן?תן לי לצאת כבר״אמרתי לו אחרי שעה לפחות שאנחנו יושבים בשקט כשמדי פעם אנחנו מסתכלים אחד על השני.
״למה את כל כך מגינה עליו?״הוא שאל אותי בלי להסתכל עליי ולא ידעתי מה אני כבר צריכה להגיד לו כדי לצאת מהאוטו הזה כבר.
״כי אני אוהבת אותו,עכשיו אתה מרוצה?קיבלת את התשובה שרצית?״שאלתי אותו בעצבים והדלת סוף סוף נפתחה,יצאתי מהאוטו ונכנסתי לגן של גל ואיך שהוא ראה אותי הוא רץ אליי וחיבקתי אותו חזק.
״גל שלי״לחשתי לו והוא חיבק אותי עוד יותר חזק,אני מטורפת על הקטנטן הזה.
״קסם״הוא אמר לי ונישק את שפתיי נשיקה קטנה,אני לא יכולה בלי הקטן הזה.
״אני לוקחת אותו״אמרתי לגננת שלו כשהיא התקרבה אלינו והיא הסתכלה עליי כאילו נפלתי מהירח או משהו כזה.
״אני לא יכולה לאשר את זה אם אין איתכם מישהו מבוגר״היא אמרה לי,מה זה השטויות האלה?ממתי אני לא יכולה לקחת אותו?
״אני איתם,הם באים איתי״שמעתי את אלי מאחוריי ושנייה אחר כך הרגשתי את זרועותיו מחבקות אותי ואת גל שהיה צמוד אליי.
״אם זה ככה אני רגועה״היא אמרה לו וחייכה חיוך מפלרטט או משהו,כאילו את בת 80 או משהו ומפלרטטת עם גבר בן 22 מה נהיה עם אנשים היום?
״להתראות״אמרתי לה וחייכתי חיוך מזויף,אלי הרים את גל עליו ויצאנו מהגן שלו.
״איך היה היום גלגול?״הוא שאל אותו כשהגענו לאוטו והוא חגר אותו,הוא מושלם מדי הגבר הזה אבל עם כמה שהוא מושלם ככה הוא מעצבן.
״בסדר״הוא אמר לו וחיבק אותו,אלי סגר את הדלת ונכנס לאוטו שנייה אחרי שאני נכנסתי.
״הוא נרדם,מה נעשה?״שאלתי אותו כשראיתי שגל נרדם איך שאלי התחיל לנסוע לקניון.
״נמשיך לנסוע וכשנגיע נעיר אותו״הוא אמר לי בלי להסתכל עליי והבנתי שהוא ממש כועס עליי.
״אוקיי״אמרתי לו ושמתי את ראשי על החלון כדי לא להסתכל עליו למרות שממש בא לי להסתכל עליו אבל כדי להעיף לו סטירה על זה שהוא חייב להיות כזה מעצבן.
״אני לא מבין אותך״הוא אמר לי אחרי רבע שעה של נסיעה והסתכלתי עליו לא מבינה למה הוא מתכוון.
״מה?״שאלתי אותו,עדיין מסתכלת עליו ומחייכת ברגע ששמתי לב לקעקוע שהוא עשה לפני שנה עם השם שלי והשם שלו כדי שאני אהיה יותר קרובה אליו.
״אם את כל כך אוהבת אותו כמו שאת אומרת אז איך זה לא הפריע לך להיות כל כך קרובה אליי ועוד רק עם מגבת״הוא אמר לי ולא ידעתי מה להגיד לו,לשקר לו ולהגיד שזה הפריע לי ושניסיתי להתרחק ממנו או להגיד לו את האמת וזה שמהרגע שהסתכלתי לו בעיניים כלום לא הזיז לי חוץ מלהישאר קרובה אליו.
״הפריע לי וניסיתי להתרחק ממך אבל בילבלת אותי״אמרתי לו והוא הסתכל עליי אחרי שהוא חנה בצד.
״בילבלתי אותך?״הוא שאל אותי והסתכל עליי עם העיניים החומות והיפות שלו.
״כן,רק רציתי להישאר צמודה אלייך ולא לזוז ממך לשנייה״אמרתי לו ומסתבר שכשהוא מסתכל לי בעיניים אני לא מצליחה לשקר.
״אז סתם אמרת שיש לך חבר,כדי לעצבן אותי?״הוא שאל אותי והנדתי את ראשי לשלילה.
״אז?״הוא שאל אותי והסתכל עליי לא מבין אבל מה אני אמורה להגיד לו?שיש לי חבר ושבשנייה שהיה בינו לביני מגע שהוא לא כמו שהיה עד עכשיו התאהבתי בו?
״באמת יש לי חבר ואני אוהבת אותו מאוד אבל רק לשנייה התבלבלתי בגלל המגע שהיה בנינו״אמרתי לו,אז כן בסוף הצלחתי לשקר לו כי המבט שלי כבר לא היה על העיניים היפות שלו.
מנקודת מבט אלי:
אני מתחרפן ממנה,היא קטנה קטנה אבל היא גרמה לי להתאהב בה ובעיקר להתאהב בחוצפה שלה ובלב הענק שלה.
אני יודע שהיא בת 15 ושאני גדול ממנה ב-7 שנים אבל אני רוצה אותה באמת שאני מאוהב בה כמו שבחיים לא חשבתי שאני אתאהב במישהי ועוד בילדונת.
היא כובשת ויש לה את החיוך הכי יפה ומהפנט שראיתי אבל אני גם יודע שהיא רק ילדה ושאני אצטרך לחכות שהיא תגדל כדי להיות איתה כי ההורים שלה וים בחיים לא ייתנו לזה לקרות.
אני יודע שאם נהיה ביחד עכשיו אנשים הסתכלו על זה לא בצורה יפה אלא בצורה שאני פדופיל או משהו אבל כמו שאבא שלי אומר:״לאהבה אין גיל והיא מגיעה ברגע שאתה הכי פחות מצפה לה״.
אני לא יודע מתי זה קרה ואיך זה שאני כל כך מקנא לה אבל זה קרה והיא לא יוצאת לי מהראש.
אחרי 3 שנים:
אנאל וים כבר נשואים והם כל כך חמודים ביחד ואנאל כבר ילדה,התינוקת שלהם כבר בת שנתיים והיא הדבר הכי מתוק שיש וגם כי היא נולדה קצת מאוחר אז הם שומרים עלייה יותר מדי ברמה שאפילו אני לא מחזיק אותה.
אני כבר בן 25 ואני עדיין מאוהב בילדה היפה והמדהימה הזאת שקוראים לה קסם לא משנה כמה ניסיתי לתלוש אותה מהלב שלי.
היום יש לה יום הולדת 18 ואני תיכננתי את המתנה שקניתי לה כבר המון זמן,אני רק מקווה ששום דבר לא יהרוס לי את זה.
״אלי,אתה יכול להכין לי שוקו?״גל שאל אותי והנהנתי,המתוק הזה כבר בן 7 וגם אני רוצה כבר אחד משלי רק שכל השלוש שנים האלה לא נתתי הזדמנות לאף אחת כי לא הצלחתי להוציא אותה מהראש שלי.
״אתה רוצה עם קצפת?״שאלתי אותו והוא הנהן,הלכתי למטבח והכנתי לו שוקו עם קצפת וסירופ שוקולד והכנתי לו גם פנקייקים והשארתי גם לכולם.
״קח גלגול״אמרתי לו כשהפנקייקים היו מוכנים והוא חיבק אותי,הוא התחיל לאכול וראיתי את קסם יורדת למטה עם הפיג׳מה הקצרה שלה.
״בוקר טוב,מזל טוב״אמרתי לה באדישות כדי להראות לה שאני כבר לא מתעצבן מהלבוש שלה יותר,למרות שהעצבים מחלחלים לי בכל הגוף ואני רק רוצה להגיב לה על זה.
״בוקר ותודה״היא אמרה לי בלי להסתכל עליי והתיישבה ליד גל,מנשקת את ראשו ושותה קצת מהשוקו שהכנתי לו.
״זה שלי״הוא אמר לה והיא צחקה,אני מכור לצחוק הזה שלה ואני ממש מקווה שהכל ילך היום כמו שתיכננתי כי כולם יודעים הכל חוץ ממנה.
״שתיתי קצת״היא אמרה לו והוא הנהן ונישק את הלחי שלה,אני כל כך אוהב אותה.
״מי רוצה את הדוד המכוער שלה?״שמעתי את ים שואל את סתיו הבת שלו.
״חשבתי שאשתך המשוגעת לא מסכימה לי לגעת בה״אמרתי לו והוא צחק מנשק את ראשה של סתיו.
״למי קראת משוגעת?״אנאל שאלה אותי והעיפה לי מכה קטנה לעורף,אני מכור אליהם.
״לך״אמרתי לה,היא צחקה וים נתן לי את סתיו שצחקה צחוק קטן וכובש היא כל כך מתוקה.
״שלום״לחשתי לה והיא החזיק את ידי הגדולה וחייכה,זאת פעם ראשונה שאני מחזיק אותה מהיום שהיא נולדה.
״נראה לי שהיא אוהבת אותך״קסם אמרה לי וחייכה,אני לא יודע למה אבל ברגע שהיא התקרבה אליי הלב שלי דפק בחוזקה.
״גם אותך היא אוהבת״אמרתי לה והיא צחקה ונישקה את ראשה של סתיו,כל כך מתאים לה להיות אמא אבל היא עוד קטנה.
אחרי כמה שעות שאני משחק עם סתיו וגל עליתי למעלה לחדר של ים כדי להתלבש.
״הגיע הזמן אחי,אתה לחוץ?״ים שאל אותי כשהוא התקרב אליי ונעל את החדר כדי שקסם לא תיכנס או שהיא תעלה על כל זה.
״אין לך מושג כמה״אמרתי לו והוא תפח על כתפי כדי לתמוך בי,אני אוהב את האח הזה וזכיתי שהכרתי אותו ואת כל המשפחה המדהימה הזאת.
״לך תתקלח,נעשה אותך חתיך״אנאל אמרה לי וצחקתי כשראיתי שסתיו משחקת לה עם השיער.
״צודקת,דוד שלך חתיך ככה או ככה״אמרתי לסתיו ונישקתי את ראשה ואנאל העיפה אותי כשסתיו משכה לה את השיער.
״לך תתקלח כבר ותשחרר מאישתי״ים אמר לי וצחקנו,נכנסתי למקלחת חפפתי ושטפתי את הגוף,התנגבתי ושמתי עליי את המגבת כמובן אחרי ששמתי את הבוקסר.
״בוא נכין אותך״אנאל אמרה לי כשיצאתי מהמקלחת וכשהנהנתי היא שמה את סתיו בלול שלה וים והיא התחילו לעזור לי להתארגן.
״אני לחוץ בטירוף,אם משהו השתבש או משהו?״שאלתי אותם,כל הגוף שלי מלא בעצבים מזה שמשהו יהרס לי.
״שום דבר לא השתבש אחי״ים אמר לי והנהנתי,אנאל הוציאה את הבגדים שקניתי ממש ליום הזה והתלבשתי.
״איזה חתיך אתה״אנאל אמרה לי,הנהנתי ונישקתי את ראשה אני מאוהב במשפחה שלי ואני מקווה שממש בקרוב יהיה לי משפחה מושלמת עוד יותר משלי.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...