מנקודת מבט רותם:
אלמוג פשוט נסיך,אני מאוד רוצה לפגוש אותו אבל יש את הפחד הזה שהוא ידחה אותי או לא יאהב את המראה שלי.
גם יש את האפשרות הזאת שהוא לא ימצא חן בעיניי אבל האופי שלו ממש מושלם לדעתי.
כשיצאתי מהחדר שלי וראיתי את אלרואי,מה הוא הבן שלו?
וכשראיתי אותו היה לי מין תחושת חניקה כזאת,לא יודעת איך להסביר למה הרגשתי את זה.
כשהוא הלך חזרתי לחדר הענק והיפה שלי ניגשתי לארון והוצאתי פיג׳מה קצרה לבשתי אותה ויצאתי מהחדר לסלון וראיתי את חבר של אמא שלי והבן שלו יושבים על הספה ורואים טלוויזיה.
התיישבתי על הכורסה לידם וחשבתי אולי אני צריכה לנסות להתחבר אליו בשביל אמא שלי ואולי גם אני אגלה שהוא בעצם בן אדם מדהים למרות שאני מרגישה שאין לי יותר על מי לסמוך שלא יסתיר ממני דברים.
״היי״הילד אמר לי ונעמד מולי.
״היי״אמרתי לו וחייכתי אליו חיוך קטן.
״אני יכול לשבת לידך?״הוא שאל אותי והנהנתי,קולטת מזווית העין שלי את אמא מסתכלת עלינו בחיוך.
״אני אפק״הוא אמר לי בקול מתוק.
״רותם״אמרתי לו והוא חיבק אותי,הוא כל כך חמוד לעומת האח המגעיל שלו שנראה לי שהוא אח שלו.
״את יפה״הוא אמר לי.
״תודה״אמרתי לו וצחקקתי צחוק מובך.
״יאללה בואו נאכל״אבא שלו אמר לנו והלכנו לשולחן אוכל.
״אני יושב לידך״הוא אמר לי בקולו המתוק והנהנתי.
״בתיאבון״אמא אמרה לנו כשהגישה לנו אוכל ואמרנו לה תודה.
״ילדה שלי,אושרי ואני רצינו לספר לך משהו״היא אמרה לי וסימנתי לה שתדבר.
״רצינו להגיד לך שאנחנו חושבים להתחתן והם יעברו לגור פה״היא אמרה לי וניחנקתי מהשניצל.
קמתי מהכיסא מזגתי לי כוס מים כששתיתי רק ניסיתי להבין איך להקל מה שהיא סיפרה לי.
״את בסדר?״אמא שאלה אותי כשחזרתי לשבת.
״כן״אמרתי לה והמשכתי לאכול מתעלמת ממה שאמרה.
״אפק,רוצה נשחק במשהו אחרי האוכל?״שאלתי אותו.
״כן״הוא אמר לי וחייך חיוך כל כך מתוק,תמיד רציתי אח קטן ונכון הוא לא אח שלי אבל הוא ממש מתוק.
״ילדה שלי״אמא אמרה לי כשבאתי לקום מהכיסא ברגע שסיימתי לאכול.
״אמא,זכותך לעשות מה שאת רוצה אבל אל תבקשי ממני לפרגן לזה״אמרתי לה והלכתי עם אפק לחדר שלי וברגע שנכנסנו לחדר אפק הסתכל על החדר שלי בהתפעלות ולא הבנתי למה.
״מה קרה?״שאלתי אותו וצחקקתי מתיישבת על המיטה.
״סתם פשוט זה מזכיר טיפה את החדר של אח שלי הגדול״הוא אמר לי והתיישב לידי.
״זה הבחור שהיה פה?״שאלתי אותו ובאיזשהו מקום ממש קיוויתי שאלרואי הוא לא אח שלו.
״כן,הוא האח הכי טוב שיש״הוא אמר לי וחייך והאמת ממש התאכזבתי שאלרואי אח שלו.
חבל שהוא בן אדם רע כלפי אנשים אחרים וכל הזמן מציק להם ומרביץ להם.
״אני מכירה אותו רק מהמקיף״אמרתי לו.
״את במקיף שלו?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אתם בטח חברים טובים״הוא אמר לי ורק חשבתי לעצמי,ממש חברים טובים הכי טובים ומרוב שאנחנו חברים כל כך טובים הוא מרביץ לי ופוגע בי יום אחרי יום.
״לא,אנחנו בכלל לא חברים,אפילו לא קרוב״אמרתי לו והוא הסתכל עליי מופתע.
״למה לא?״הוא שאל אותי.
״אנחנו רק מכירים בקטע של יודעים איך השני נראה לא מעבר ואולי בגלל שאין לנו משהו שיחבר בנינו״אמרתי לו.
״חבל,הוא האח הכי טוב שיש כמו שאמרתי ואת ממש חמודה״הוא אמר לי וחיבקתי אותו.
רק עכשיו הבנתי שאם אמא שלי ואושרי התחתנו אלרואי המגעיל הזה יהיה סוג של אח שלי ורק המחשבה על זה גורמת לי לרצות להקיא.
״אפק,רוצה נראה סרט?״שאלתי אותו.
״אני לא ממש רוצה לראות סרט,יש לך משחקים?״הוא שאל אותי וקמתי מהמיטה וניגשתי לארון לבדוק איזה משחקים יש לי.
״בוא תבחר״אמרתי לו כשראיתי שיש לי כמה משחקים.
״את זה״הוא אמר לי,לקח את הטאקי וחזרנו לשבת על המיטה.
הוצאתי את הקלפים מהקופסא ועירבבתי אותם כשסיימתי לערבב חילקתי לשנינו.
״תתחיל״אמרתי לו כשהקלף הראשון היה כחול וזה מעצבן כל הקלפים שחילקתי לעצמי היו כל הצבעים חוץ מכחול.
״על ההתחלה אתה שם לי 2+,חכה זה התנקם בך״אמרתי לו בציניות והוא צחק צחוק מתוק כל כך.
״את מרמה״הוא אמר לי וצחק אחרי שניצחתי אותו בפעם השנייה.
״אני לא״אמרתי לו גם צוחקת.
״אוקיי,הפעם שוב ואני שומר עלייך״הוא אמר לי בקול חמוד כל כך והנהנתי.
״שוב ניצחת״הוא אמר לי בייאוש וצחקתי.
״אתה ממש חמוד״אמרתי לו וצבטתי את הלחיים החמודות שלו בעדינות.
״סליחה שאני מפריע,אני יכול לדבר איתך?״אושרי שאל אותי.
״כן״אמרתי לו והסתכלתי על אפק שחייך.
״אפקי תחכה בסלון עם אלמה?״הוא שאל אותו ואפק הנהן,חיבק אותי ויצא מחדרי.
״את יכולה להסתכל עליי שנייה?״הוא שאל אותי והרגשתי שהוא מתיישב על המיטה.
״אני לא מבינה למה אתה מנסה בכוח להתחבר אליי?״שאלתי אותו תוך כדי שאני מסדרת את הקלפים בקופסא.
״כי אני אוהב את אמא שלך יותר מדי ואני לא רוצה שהבת של האישה שלי תשנא אותי״הוא אמר לי בעצבים וראיתי שזה פגע בו מה שאמרתי לו.
״אני לא שונאת אותך״אמרתי לו ואני באמת לא שונאת אותו פשוט לא רוצה להתחבר אליו.
״עובדה שכל הזדמנות שאני פונה אלייך את תוקפת אותי״הוא אמר לי בכעס.
״תקשיב,אתה מרגיש ככה אני לא יכולה להגיד לך איך להרגיש אבל אני באמת לא שונאת אותך ולהגיד לך את הכי אמת אני גם לא רוצה להתחבר אלייך״אמרתי לו והרגשתי שהוא קם מהמיטה שלי.
״יודעת מה אם חשבתי שאת מדהימה עכשיו אני חושב שאת ילדה גועלית שלא מפרגנת לאמא שלה ונותנת לה לבכות ועל מה על זה שלא מתאים לך שהיא מצאה אהבה שלך בחיים לא תהיה חתיכת מפונקת״הוא אמר לי בעצבים ויצא מהחדר שלי.
אין לי מה להיפגע ממה שהוא אמר זכותו לחשוב ככה וזכותו להגיד את דעתו אני גם לא מכירה אותו ויותר מזה אחרי מה שהוא אמר לא רוצה בכלל להכיר אותו ואם הם יעברו לפה אני אעשה הכל שהוא יעוף מפה כמה שיותר מהר אבל עדיין חבל לי על אפק ממש התחברתי לילד הזה.
״אני יכולה?״אמא שלי שאלה אותי כשהחזרתי את הטאקי לארון.
״אמא אני רוצה לישון״אמרתי לה,כי באמת אין לי כוח לעוד שיחת נזיפה.
״אני רק רוצה להגיד לך משהו״היא אמרה לי וסימנתי לה להיכנס.
״תקשיבי ילדה שלי,מרוב שנפגעתי מזה שאמרת שלא תפרגני בכיתי ואושרי בסך הכל דואג לי וכן הוא אמר לך מילים קשות״היא באה להמשיך וקטעתי אותה.
״אמא סליחה על זה שאני קוטעת אותך,אני ממש מצטערת שבכית אבל ממש לא אכפת לי ממה שהוא אמר ואני יודעת שאת אוהבת אותו רק תיידעי אותי ברגע שאתם מתחתנים כדי שאני לא אהיה פה״אמרתי לה והסתובבתי.
נכון שזה לא יפה ושהיא אמא שלי אבל זה שהיא לא היגנה עליי זה די פוגע אבל כאב לי מאוד שהיא בכתה בגלל מה שאמרתי כי אני הכי אוהבת אותה בעולם ואין עוד אמא כמוהה אבל עדיין מותר לי להיפגע.
״אפשר להיכנס?״שמעתי את קולו המתוק של אפק והסתובבתי אליו.
״בוא תיכנס קטנטן״אמרתי לו והוא נכנס וישב לידי.
״אני יכול להגיד משהו?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אני שמעתי שרבת עם אבא שלי״הוא אמר לי והשפיל את מבטו והאמת כאב לי.
״זה סתם קטנטן״אמרתי לו והרמתי את ראשו.
״אני יודע שהם התחתנו ואני גם שמח שתהיה לי אחות כמוך״הוא אמר לי וזה כל כך כיף לשמוע דבר כזה במיוחד שאין לי אף אחד.
״אתה יודע מה?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי.
״אני גם שמחה וממש התחברתי אלייך״אמרתי לו וכן אולי אני לא רוצה להתחבר לאושרי ואלרואי ואני שני אויבים אבל אני ממש אוהבת את אפק הוא נכנס לי ללב בשנייה שהוא ביקש לשבת לידי.
״את גם יפה וגם ממש נחמדה״הוא אמר לי וחיבק אותי חזק וחיבקתי אותו גם.
״אני רוצה לבקש משהו״הוא אמר לי כשהתנתקנו מהחיבוק והנהנתי.
״שגם אם הם לא התחתנו שתמיד תהיי איתי״הוא אמר לי במתיקות.
״תמיד,מעכשיו אני מאמצת אותך בתור אח שלי הקטן״אמרתי לו וליטפתי את שיערו.
״באמת?״הוא שאל אותי מאושר.
״כן״אמרתי לו והוא פשוט קפץ עליי בחיבוק וצחקתי.
״ואת כבר אחותי השנייה״הוא אמר לי באושר וחייכתי.
״רוצה לישון איתי?״שאלתי אותו והוא הסתכל עליי מוזר.
״אתה לא רוצה״לחשתי לעצמי וידעתי שיצאתי סתומה.
״חשבתי שלא תשאלי,אני ממש רוצה לישון איתך אחותי הגדולה״הוא אמר לי בקול חמוד שבא לי לנשק את פניו מליון פעם.
״בוא״אמרתי לו והוא נשכב לידי,הדלקתי מזגן והעיניים שלי נעצמו בשנייה ששמתי את ראשי על הכרית.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...