מנקודת מבט רותם:
אני לא מבינה למה רון יצא ככה,זה בגלל שהמלאך שלי ביקש שנישן שלושתנו ביחד?בגלל זה הוא יצא?מה הייתי אמורה להגיד למלאך שלי שאנחנו לא יכולים כי רון ייכעס?
״למה יצאת?״שאלתי אותו ברגע שיצאתי מהבית וראיתי אותו יושב על המדרכה.
״למה לי כן להישאר שם?״הוא שאל אותי בעצבים,קם מהמדרכה והתקרב אליי בעצבים.
״כי אתה הארוס שלי,זה לא ברור?״שאלתי אותו והוא גיחך.
״הארוס שלך?תגידי את שומעת את עצמך לפעמים?״הוא שאל אותי בעצבים ולא הבנתי מה יש לו.
״כן אתה הארוס שלי וכן אני שומעת את עצמי מעולה״אמרתי לו בעצבים.
״אני לא יכולתי להישאר שם כששמעתי אותך אומרת שאתם תישנו ביחד״הוא אמר לי בעצבים,מסתבר שצדקתי ושזאת באמת הסיבה לזה שהוא יצא.
״מה לא בסדר בזה שהבן שלי רוצה לישון עם ההורים שלו?״שאלתי אותו בעצבים,מה הבעיה בזה באמת?
״הבעיה היא שההורים שלו לא ביחד ושלאמא שלו יש ארוס ובן זוג שהוא לא אבא שלו״הוא אמר לי בעצבים והאמת שהוא צודק אבל מגיע למלאך שלי לישון עם שני ההורים שלו למרות שהם לא ביחד.
״אתה צודק אבל המלאך שלי רק עכשיו קיבל את אבא שלו ומין הסתם שהוא ירצה לישון עם שנינו״אמרתי לו והתקרבתי אליו,מחבקת אותו ומסתכלת עליו.
״אוקיי,אבל זאת הפעם האחרונה שזה קורה״הוא אמר לי והנהנתי,הוא חיבק אותי בחוזקה ונישק את ראשי.
״בוא ניכנס״אמרתי לו,הוא הנהן נישק אותי ונכנסנו הביתה כשהמבטים של ים ושל אלרואי עוברים אלינו.
״ימי,אתה ישן עם אמא היום?״רון שאל את ים ברגע שהוא התיישב לידו.
״כן אבל גם עם אבא״הוא אמר לו וברגע שראיתי את ידיו של רון מתכווצות לאגרופים,התקרבתי אליו וחיבקתי אותו מאחורה.
״אני מקווה שזה לא מפריע לך״אלרואי אמר לו והסתכל עליי באותו מבט שגרם לי להתאהב בו ואני לא רוצה שזה יקרה.
״מפריע אבל לילה אחד זה לא נורא״הוא אמר לו וראיתי שמה שרון אמר גרם לאלרואי להתעצבן.
״אמא,אני יכול להראות לאבא את התמונות שלנו?״ים שאל אותי והנהנתי,נישקתי את ראשו של ים והוא עלה לחדר שלי ביחד עם אלרואי.
״את יכולה להיות איתם אם את רוצה״רון אמר לי ברגע שאלרואי וים נכנסו לחדר.
״מה קרה פתאום?״שאלתי אותו,מנשקת את שפתיו ולא מבינה למה הוא התהפך פתאום.
״סתם,הבנתי שלמרות שזה מעצבן אותי הוא תמיד יהיה האבא של הילד שלך״הוא אמר לי וצחקתי,מחבקת אותו ומנשקת את פניו.
״משוגעת שלי״הוא אמר לי ונישק אותי,אני אוהבת אותו וכיף לי איתו אבל עכשיו שאלרואי פה זה קשה לי.
״בוא איתי״אמרתי לו והוא הנהן,קמנו מהספה ועלינו לחדר שלנו וברגע שפתחנו את הדלת ראינו את ים יושב על אלרואי ושהם מסתכלים באלבומים שלנו.
״תמונות יפות יש לכם״אלרואי אמר לי ברגע שרון ואני התיישבנו על המיטה שלנו.
״תודה,שמחה שאהבת״אמרתי לו וחייכתי חיוך קטן,מרגישה את רון מחבק אותי מאחורה.
״אמא,איפה רון יישן אם אבא ישן איתנו?״ים שאל אותנו והסתכל עליי.
״אני אשן בחדר ליד ואמא שלך תצטרף אליי כשתירדמו״רון אמר לו ולפי איך שאלרואי הסתכל עליי הבנתי שזה ממש מבאס אותו,אבל שהתמודד.
״אבל אני רוצה שאמא תישן איתנו כל הלילה ושנקום ביחד״הוא אמר לו והבנתי שהמלאך שלי בסך הכל רוצה לראות את ההורים שלו ביחד.
״ימי,אמא ואבא שלך לא ביחד ואני מבין שאתה רוצה להיות איתם ביחד אבל זה לא אפשרי כי אמא שלך הבת זוג שלי״רון אמר לו וראיתי שזה העציב את ים.
״מלאך שלי חכה שנייה״אמרתי לים כשהוא קם מאלרואי וירד למטה,הסתכלתי על רון בייאוש וירדתי למטה רואה את המלאך שלי יושב על הספה ובוכה.
״דיי מלאך שלי״לחשתי לו כשישבתי לידו וחיבקתי אותו בחוזקה,מנסה להרגיע אותו.
״למה את לא עם אבא אם את אוהבת אותו?״הוא שאל אותי בקול חנוק.
״מלאך שלי,אבא שלך ואני זה סיפור אהבה יפה וישן אבל גם כואב שלא יחזור יותר ואתה תצטרך לקבל את זה מלאך שלי״אמרתי לו והוא הנהן,ממשיך לבכות ומחבק אותי חזק.
״דיי בבקשה מלאך שלי״אמרתי לו כשהוא לא הפסיק לבכות אפילו לדקה.
״ים שלי,בוא לאבא״אלרואי אמר לו וים חיבק אותו ברגע שאלרואי ישב לידנו.
״ים שלי,אמא ואבא לא ביחד כי האהבה שלהם אחד לשנייה נגמרה״הוא אמר לו,מחבק אותו ומלטף את הגב שלו בעדינות.
הוא מפתיע אותי,זה כאילו שהוא השתנה לגמרי מהרגע שיצאנו מהבית משפט.
״אבל אתם אוהבים אחד את השנייה אני רואה את זה״הוא אמר לו בקול חנוק והמבטים של אלרואי ושלי נפגשו.
״אתה צודק מלאך שלי אבל האהבה שלנו אחת לשני היא לא כמו של זוג,אתה מבין מלאך שלי?״שאלתי אותו והוא הנהן,תוך כמה דקות הוא נרדם על אלרואי והבנתי שנשארנו לבד.
״הוא אמר לי שאת אוהבת אותי״אלרואי אמר לי אחרי כמה דקות של שקט.
״מתי?״שאלתי אותו,לא מבינה מתי ים הספיק לדבר איתו.
״כשהיית בחוץ עם החבר שלך״הוא אמר לי בזילזול וראיתי את הקנאה שיש לו בעיניים.
״הוא כנראה אמר את זה בגלל שרבתי עם הארוס היפה שלי ברגע שבאת לפה בפעם הראשונה״אמרתי לו,לא מסתכלת עליו למרות שאני ממש רוצה לאהוב אותו שוב ולהסתכל עליו כמו פעם.
״את יודעת אם רבת איתו בגללי זה אומר משהו״הוא אמר לי והרגשתי את העיניים שלו עליי.
״ממש לא״אמרתי לו ופתאום ראיתי את פניו מולי,הוא כל כך חתיך ואני לא מבינה איך הוא נהיה יותר ויותר חתיך ככל שהזמן עובר.
״אני עדיין אוהב אותך״הוא אמר לי,מלטף את פניי ומסתכל עמוק בעיניי.
״אני לא אלרואי,יש לי אהבה חדשה״אמרתי לו והורדתי את ידיו מפניי כי אני לא רוצה לעשות טעות שתהרוס לי שוב את החיים.
״את אוהבת אותו?״הוא שאל אותי,עדיין מתיישב מולי בישיבת צפרדע הלא נוחה הזאת.
״כן״אמרתי לו והוא הסתכל עליי,מחייך חיוך קטן שאני כל כך אוהבת.
״מה?״שאלתי אותו כשהוא המשיך לחייך את החיוך הקטן והיפה שלו.
״סתם,לא מאמין שאת אוהבת את הצנון הזה״הוא אמר לי וצחקתי,רון חתיך ואני אוהבת אותו אבל אלרואי תמיד יודע איך להצחיק אותי.
״כל כך התגעגעתי לצחוק היפה שלך״הוא אמר לי וקירב את פניו אליי,לא מזיז את העיניים שלו ממני אפילו לדקה.
״דיי אלרואי,עברנו כל כך הרבה דברים שאנחנו לא יכולים להיות שוב ביחד״אמרתי לו מזיזה אותו ממני בעדינות ברגע שהוא התכוון לנשק אותי.
״נכון,עברנו מלא דברים וזה בדיוק מה שמסמן לנו שאנחנו חייבים לנסות עוד פעם״הוא אמר לי,עדיין מסתכל עליי ומתיישב על הרצפה.
״דיי,אנחנו חייבים להפסיק עם זה ופשוט להיות חברים טובים בשביל הבן שלנו״אמרתי לו והוא הנהן.
אבל למרות שהוא הסכים אני יודעת שאנחנו לא נצליח להיות חברים טובים כי אנחנו מטורפים אחת על השני.
״אז בתור חבר טוב אני יכולה לשתף אותך במשהו שקשור לעורך דין שלך?״שאלתי אותו ואני לא מאמינה שאני באמת הולכת לספר לו את זה.
״ברור״הוא אמר לי וברגע שהוא נעמד הלכנו למטבח והתיישבנו בצורה כזאת שים תמיד מולנו.
״דברי יפה שלי״הוא אמר לי וזה גרם לי לחייך,נכון הוא התערב עליי והוא עשה עוד מלא טעויות אבל זה לא משנה את זה שהלב שלי רועד בכל פעם שהוא קורא לי ״יפה שלי״.
״דיי עם זה״אמרתי לו מובכת והוא הנהן,מלטף לטיפה קטנה את ידי שהייתה על השולחן.
״שלשום,הייתי שבורה מזה שים לא איתי ושלקחת אותו ממני אז הייתי בחדר לבד ופתאום ארז נכנס לחדר שלי וניסה לגעת בי״אמרתי לו והמבט שלו הפך לעצבני.
״הוא ניסה לאנוס אותך הבן זונה הזה?״הוא שאל אותי בעצבים והנהנתי,מלטפת את פניו כדי להרגיע אותו.
״תפסיק,הוא יקבל כבר את מה שמגיע לו״אמרתי לו והוא הנהן,מנשק את ידיי שליטפו את פניו אבל המבט העצבני של רון שבדיוק ירד למטה ועמד מאחוריו סימן לי שהולכת להיות מלחמה בניהם.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...