אלרואי שכטר-אני אלרואי שכטר,אני בן 18 עולה ל-י״ב אני גר בחיפה ויש לי אח קטן בן 10 בשם אפק שהוא הנסיך שלי ואבא שנותן לנו הכל מבלי להחסיר מאיתנו שום דבר.
אני שטני עם עיניים בצבע חום דבש,אני חתיך ואני מודע לזה וקצת מודעות עצמית לא מזיקה לאף אחד.
אני לא סופר אף אחד ולא רואה אף אחד ועושה מה שבא לי ולאף אחד כבר אין כוח להעיר לי אבל יש לי ציונים טובים למרות שהמורים לא יודעים איך קוראים לי בכלל.
יש לנו בית די גדול שיש בו כל מה שאנחנו צריכים ורוצים:4 בריכות,חדר כושר צריך לשמור על השרירים הם לא נוצרים לבד אבל אני מעדיף ללכת לחדר כושר עם מאמן/מאמנת למרות שיש לי בבית,2 קומות,חדרים גדולים עם חדר אמבטיה ושירותים בכל חדר,חדר משחקים לאפק ובקיצור כל מה שאנחנו רוצים אנחנו מקבלים.
אני אוהב לשחק כדורגל אני מת לשחק בקבוצה מקצועית,אבל אני לא יכול כי אני תקוע בחור הזה,זאת אומרת בבית אני כל הזמן בבית או במסיבות.
אין מסיבה שאני לא נמצא שם ומייצר בלאגן,אני חית מסיבות זה כמו מזון בשבילי.
יש לי חבר טוב שרק הוא מכיר אותי כמו שאני והוא החצי השני שלי,האח התאום שלי וברור שלא מאותה האמא אבל בדוק הופרדנו בלידה,אליאס בוזגלו הוא פשוט מכיר אותי כמו שאני מכיר את עצמי ואפילו יותר מזה וככה להפך.
כשאנחנו יחד אנחנו צמד חמד יכולים לשגע אפילו פילים כשאנחנו ביחד ואף אחד לא יכול עלינו.
אני לומד במקיף ׳אורנים׳ אני המנהיג שם,כולם מקשיבים לי כולם עושים מה שאני רוצה חוץ מאחת שמביאה לי עצבים ברגע שאני רק רואה אותה.רותם מויאל-אני רותם מויאל,אני בת 18 ואני עולה ל-י״ב אני גרה בחיפה ואין לי אף אחד חוץ מאמא שלי שהיא כל החיים שלי,היא החצי השני שלי.
אני ג'ינג'ית עם עיניים כחולות בהירות,אני שונאת ערסים שחושבים שכל העולם שייך להם ואני שונאת ורוד לא תראו אצלי בחיים משהו שהוא ורוד אפילו לא קצת.
אני מכורה לבישול ולמוזיקה,מוזיקה זה כל החיים שלי ואין לי מושג מה אני אעשה בלי מוזיקה.
אנחנו די עשירות,אני גם עובדת למרות שאמא שלי די מתנגדת לזה וכשהיא שמעה במה אני עובדת היא עוד יותר התנגדה אבל אחר כך וויתרה לי אבל עדיין עושה לי פרצופים אבל בסך הכל אני חולה עלייה.
אני עובדת בתור מקעקעת ואולי זה מוזר שאני קטנה וכבר עושה קעקועים לאחרים,פשוט יש לי פרוטקציות למרות שהיה לי מלא בעיות עם זה עד שהשגתי את כל האישורים שצריך כדאי לעבוד בזה ומאז התמכרתי גם לעבודה שלי.
אני מתה על בישול כמו שכבר אמרתי,המטבח זה מקום המפלט שלי בדיוק כמו המוזיקה אני פשוט מאוהבת בבישול ואפייה וזה נותן לי כוחות להילחם ולא לוותר לא משנה במה.
אני לא מקובלת במקיף שלי,בעצם בכלל לא זה פשוט שיש שם מישהו שחצן וגועלי שהסיט את כולם נגדי וכל הזמן מתעלל בי וברור שאני לא אשתוק לו.
אין לי פחד מכלום,אני לא רואה אף אחד ממטר ברגע שפוגעים בי.
ואותו מנהיג הוא זה שהוריד לי את כל הביטחון וגרם לי לחשוב שאני מכוערת ודוחה אבל אני מראה כלפי חוץ שהמילים שלו עוברות לידי ואפילו לא פוגעות בי וכמו שאמרתי אין בי פחד ואני עונה לו בלי למצמץ אפילו.
מי הוא בכלל?הוא כלום,הוא אוויר סתם ילד קטן ושחצן שלא מבין שאני לא כמו כולם ששותקים שהם רק רואים אותו ומתקפלים שהוא רק עובר לידם.
הבית שלנו גדול וממש יפה ויש לי בו כל מה שאני רוצה:בריכות,חדרי ארונות,2 חדרי כושר שאחד מהם אני מנהלת כשאני בחופש מהקעקועים וכשאני לא בחופש אמא שלי מנהלת אותו כשהיא לא עובדת,חדרים עם מקלחת ואמבטיה ענקית ובסך הכל בית כיפי ונחמד.
אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי ועוד משהו אני שונאת אותו בכל איבר ואיבר בגוף שלי.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...