מנקודת מבט ים:
שבוע וחצי עבר,שבוע וחצי שאבא ואמא מתנהגים כמו זוג יונים ומסכימים על כל דבר ואני מאושר שטוב להם ושהם ביחד ואני מאושר במיוחד בגלל שהם הפסיקו לריב ולצעוק כמו מטורפים.
אושר ואני שוב רבנו ואתמול הבנתי מה הסיבה האמיתית לזה שהיא רוצה אותי כל כך.
(יום לפני):
קמתי בבוקר שטפתי פנים וצחצחתי שיניים וירדתי למטה,לא היה אף אחד למטה אז חזרתי לחדר והוצאתי ג׳ינס וחולצה מהארון כמובן שגם בוקסר והתלבשתי.
סידרתי את המיטה ונעלתי נעליים,שמתי את כל מה שאני צריך בתיק וירדתי למטה.
לקחתי מהמקרר בקבוק קולה והכנתי לי משהו לאכול כשסיימתי לאכול לקחתי את המפתחות של האוטו ויצאתי מהבית.
עליתי לאוטו ונסעתי למקיף וכשהגעתי למקיף ראיתי את אושר ואת החברה הפסיכית שלה צורחות אחת על השנייה אז התקרבתי אליהן כדי לשמוע מה כבר קרה שהן רבות ככה.
״את לא יכולה לעשות את זה אושר,נכון הוא זבל אבל לא מגיע לו שתיפגעי בו ככה״היא צעקה עלייה ולא הבנתי על מי הן מדברות.
״נוריאל את חברה שלי אבל אל תתערבי,הוא ישלם על כל מה שהוא עשה״היא צעקה עלייה והבנתי שכנראה הן מדברות עליי,אז צדקתי?היא התקרבה אליי ו״התאהבה בי״ בגלל שהיא רוצה לנקום בי?
״אבל את לא יודעת את זה,אמא שלך בעצמה סיפרה לך הכל והיא גם אמרה לך שהיא נאנסה אז מה הוא קשור לזה?״היא שאלה אותה בעצבים,עכשיו אני כבר לא מבין כלום כאילו אני יודע שגם אמא שלה קורבן של הבן זונה הזה אבל לא יכול להיות שרק עכשיו היא גילתה מי אבא שלה נכון?
״הוא קשור,המשפחה שלו קשורה סבא שלו הזבל הזה רצח אותו בדם קר״היא אמרה לה בעצבים וכנראה שלא טעיתי,הן מדברות עליי והיא רוצה להתנקם בי אבל אין לה מושג עם מי היא מתעסקת.
״את צריכה לדבר איתו,אולי לא הבנת כלום אושר כי אומנם הוא לא בא לי טוב אבל הוא לא בן-אדם רע״היא אמרה לה,מישהי פה מתחילה לחבב אותי?אולי בגלל שאסף חבר שלה אז היא מנסה להתחבר אליי?
״אני אדבר איתו רק כשאני אצטרך להכריח אותו להיות איתי ובסוף אני ארסק אותו״היא אמרה לה בעצבים,מצחיקה זאת כאילו מישהו יכול להכאיב לי ועכשיו כשאני יודע שזה ככה אני אכאיב לה יותר ממה שהיא רוצה להכאיב לי.
״אבל את אוהבת אותו,מה עם כל הרגשות שיש לך אליו?״היא שאלה אותה ואולי היא באמת אוהבת אותי אבל גם אם היא אוהבת אותי אין סיכוי שאני אתן לזה לקרות.
״נכון ואני לא אתן לרגשות האלה שלי כלפיו לפגוע לי בנקמה שלי בו״היא אמרה לה והחלטתי להתקרב אליהן וכשהיא ראתה אותי היה לה מבט שלא הצלחתי להבין.
״אז מה?את רוצה לנקום בי בגלל האבא הבן זונה שלך?״שאלתי אותה כשהחברה שלה הלכה והשאירה אותנו לבד.
״מה?״היא שאלה אותי לא מבינה מה אני רוצה ממנה,אבל שנינו יודעים שהיא מבינה בדיוק מה אני רוצה ממנה.
״אל תשחקי אותה אושר,את רוצה להיות איתי כדי שאני אתאהב בך עוד יותר ואז תיפגעי בי כדי לנקום בי נכון?״שאלתי אותה בעצבים ותפסתי את פנייה בעצבים,איך מישהי כל כך יפה יכולה להיות האויבת שלי?
״אתה מכאיב לי,מה עובר עלייך למה שאני ארצה לנקום בך?״היא שאלה אותי בעצבים,מעיפה את ידי מפנייה חתיכת כלבה משקרת לי בפנים.
״אל תשקרי לי אושר״אמרתי לה מסתכל עמוק בעינייה ולא מבין מה עובר בעינייה כי ממש עכשיו הולכת בהן סערת רגשות.
״יודע מה?כן אני רוצה לנקום בך בגלל שהמשפחה שלך רצחה את אבא שלי והשארתם אותי בלי אבא״היא צעקה עליי,סוף סוף היא אומרת את האמת ולא מנסה לשחק אותה הילדה התמימה.
״עם אבא כמו שלך מי צריך אויבים״אמרתי לה בזילזול והיא העיפה לי סטירה,החזקתי את ידיה בחוזקה והסתכלתי עלייה במבט עצבני.
״את כמו אבא שלך,את זבל שנהנת מכאב של אחרים ואת יודעת מה?טוב שאבא שלך נרצח כי הוא אנס את אמא שלי והרס לה את החיים אז יופי של אבא מצאת לך ואם עוד פעם אחת היד שלך מתקרבת אליי אני הורג אותך וזה לא איום״אמרתי לה בעצבים,משחרר את ידיה ומעיף אותה ממני מפיל אותה על הרצפה והולך משם,חתיכת כלבה מי היא בכלל?אז מה אם אני מאוהב בה לאף אחת אין זכות לדבר אליי ככה או להעיף לי סטירה.
רק מלהיזכר במה שקרה אני מתעצבן ובא לי להרוג אותה,אני אוהב אותה למרות כל מה שגיליתי אני לא מפסיק לאהוב אותה וזה מחרפן אותי.
״ים,יש לך אורחת״אבא אמר לי כשהוא פתח את הדלת של החדר שלי וראיתי את אושר לידו.
״מה את עושה פה?״שאלתי אותה בעצבים והתקרבתי לדלת חוסם לה את הכניסה לחדר שלי.
״מה קורה פה ים?״אבא שאל אותי כשהוא לא הבין למה אני מתנהג אלייה ככה.
״אבא,תשאיר אותנו לבד בבקשה״אמרתי לו,הוא הנהן וירד למטה משאיר אותי איתה והעצבים שלי רק עולים כשאני מסתכל עלייה.
״באת כדי לשתוק,אני לא מבין״אמרתי לה בעצבים,סגרתי את הדלת של החדר שלי ונעמדתי מולה עדיין מחוץ לחדר.
״באתי לבקש סליחה״היא אמרה לי וזה גרם לי לצחוק,למה שאני אאמין לזה?
״מה מצחיק?״היא שאלה אותי ואני לא יכולתי להפסיק לצחוק כי הבחורה הזאת באמת חיה בסרט.
״מצחיק אותי שאת באמת חושבת שאני אאמין לך״אמרתי לה וראיתי שהיא בוהה בי ובוחנת את כל כולי עם עינייה ורק עכשיו שמתי לב שאני עומד מולה רק עם מכנס.
״אני לא משקרת לך ים,אני דיברתי שוב עם אמא שלי אחרי שרבנו והיא אמרה לי שטוב שהוא נרצח ושאם היא הייתה בן-אדם רע היא הייתה מפילה אותי ברגע שהיא ידעה שהיא בהריון ופתאום הבנתי שבגללו היא שונאת אותי ושבגללו אמא שלי לא רצתה אותי והתנהגה אליי באכזריות רק בגלל שהוא אנס אותה״היא אמרה לי ועינייה התחילו להתרטב מדמעות וידעתי שהיא לא משקרת לי והעיניים שלה היו מלאות דמעות ואמת.
״כואב לי שאת בוכה אבל אני לא מוכן לסלוח לך על זה שרצית לנקום בי ולהרוס אותי בצורה כזאת דוחה״אמרתי לה ונלחמתי ברצון שלי למשוך אותה אליי ולחבק אותה ולהראות לה שאני פה איתה ושאני אגן עלייה.
״אני מבטיחה לך ים שאם הייתי יודעת שזה ככה בחיים לא הייתי רוצה לנקום כי אני לא כזאת אבל אני חשבתי שהוא היה בן אדם טוב למרות שהוא אנס את אמא שלי,אבל כשהבנתי שהוא לא עשה את זה רק לה ושהוא היה בן אדם רע רציתי לשכוח מזה שהדם שלו זורם בגוף שלי״היא אמרה לי והדמעות שלה זלגו יותר ויותר,נכון אבא שלה בן זונה והבן-אדם הכי דוחה שיש אבל הוא עדיין אבא שלה וזה מה שאני לא יכול לסבול,שהיא לא יכולה לשנות את העובדה שהיא הבת של הבן זונה שהרס לאמא שלי את החיים.
YOU ARE READING
עולמות נפרדים:)
Romance״אני שונאת אותך״אמרתי לו בכל כך הרבה שנאה. ״הדדי ביותר,בייב״הוא אמר לי בחיוך המעצבן שלו,הבחור הזה כל כך מעצבן,זה כאילו הוא נולד כדאי לעצבן אותי. ״הלוואי שתמות״אמרתי לו בעצבים ודחפתי אותו כשהוא שפך עליי את הקולה שלו. ״זה מה שאני מאחל לך כל יום שאני ק...