עולמות נפרדים:)-פרק 78

178 13 4
                                    

מנקודת מבט רותם:
״אני מה?״הוא שאל אותי בעצבים וקם שוב מסתובב מצד לצד.
״אבא שלו״אמרתי לו,מחזיקה את ידו של רון כשראיתי שהוא היה ממש לחוץ.
״אבל איך זה הגיוני?״הוא שאל אותי בעצבים,מעיף את רון ממני ומתקרב אליו.
״דיי אלרואי,תשב ואני אסביר לך הכל״אמרתי לו ונעמדתי מולו כדי שהוא לא ירביץ לרון.
״אני מחכה״הוא אמר לי כשהוא ישב על הספה והרעיד את הרגל בעצבים.
״רון,תשאיר אותנו לבד?״שאלתי אותו כשעזרתי לו לקום מהרצפה והוא הנהן ועלה למעלה.
״ביום של ההלוויה של ברק גיליתי שאני בהריון,רציתי לספר לך את זה אבל המצב בנינו היה ממש רע וגם גיליתי שהמשכת הלאה אז לא רציתי להטריד אותך ולהפיל עלייך את ההריון הזה ככה פתאום״אמרתי לו והוא שם את ראשו בין רגליו ולא האמין למה שאני מספרת לו.
״למה לא סיפרת לי בכל זאת?״הוא שאל אותי בעצבים והרים את ראשו אליי.
״כי הייתי שבורה ופגועה ולא רציתי שתגיד לי לעשות הפלה״אמרתי לו ואני עדיין לא מאמינה שהוא כאן מולי ושאני מספרת לו את כל מה שהיה.
״בחיים לא הייתי אומר לך לעשות הפלה ואת יודעת את זה״הוא אמר לי בעצבים והתקרב אליי,הוא כל כך יפה והוא נהיה יותר סקסי ממה שהוא היה.
״הוא יודע שרון לא אבא שלו וסיפרתי לו עלייך אבל הוא בחיים לא פגש אותך אז אם אתה רוצה אתה יכול להכיר אותו״אמרתי לו,מתעלמת ממה שהוא אמר לפני שנייה.
״ברור שאני רוצה להכיר אותו״הוא אמר לי והנהנתי,עליתי למעלה ונכנסתי לחדר של רון ושלי וראיתי את רון שוכב על המיטה ואת ים לידו.
״מלאך שלי״אמרתי לים,הוא הסתכל עליי ורץ אליי מחבק אותי חזק.
״אני רוצה לספר לך משהו״אמרתי לו והרמתי אותו עליי,מתיישבת איתו על המיטה.
״מה קרה אמא?״הוא שאל אותי בקול המלאכי שלו וחייך את החיוך המתוק שלו.
״ימי ראית את הגבר הזה שלמטה?״שאלתי אותו והוא הנהן,מסתכל עליי לא מבין.
״הוא אבא שלך״אמרתי לו והוא הסתכל עליי במבט שלא הצלחתי להבין אותו.
״זה אבא שלי?״הוא שאל אותי והנהנתי,הוא ירד ממני ויצא מהחדר,יורד למטה ואני ירדתי אחריו.
הוא ניגש לאלרואי וישב לידו,הם בהו אחד בשני בלי להוריד את המבט אפילו לדקה וזה הרגיש לי שמשהו הולך לקרות רק אני לא יודעת אם זה משהו טוב או רע.
״היי״המלאך שלי אמר לו ואני התיישבתי על המדרגה כדי לא להפריע להם.
״שלום״אלרואי אמר לו,כמה שהתגעגעתי אליו אבל אני עדיין לא מתחרטת על שום דבר שעשיתי.
״אתה אבא שלי?״הוא שאל אותו והייתה לי תחושה שאני צריכה להיות איתם,אבל רון תפס אותי ולא נתן לי ללכת אליהם.
״תן לי ללכת להיות איתם״אמרתי לו אבל הוא רק תפס אותי יותר חזק.
״בשביל מה?כדי לחזור אליו?״הוא שאל אותי בכעס.
״ממש לא,אני רוצה להיות שם עם הבן שלי שרואה את אבא שלו בפעם הראשונה״אמרתי לו והעפתי את ידו ממני בעצבים והתיישבתי לידם.
״למה באת רק עכשיו?״הוא שאל אותו ואלרואי לא הגיב,רק הסתכל עליי.
״בזה אני אשמה מלאך שלי,הוא לא ידע שיש לו ילד״אמרתי לו והוא הסתכל עליי בעיניו היפות והתמימות.
״ועכשיו שהוא יודע,את תתני לו להיות איתנו?״הוא שאל אותי,כן הוא יצא בוגר מדי.
״אם הוא ירצה״אמרתי לו מבלי להסתכל על אלרואי שהרגשתי שהוא כן מסתכל עליי.
״אתה תרצה להיות איתנו?״הוא שאל את אלרואי והסתכל עליו.
״עכשיו שאני יודע שאני אבא שלך,איך אני יכול שלא לרצות להיות איתך,איתכם״הוא אמר לו והמלאך שלי,קפץ עליו וחיבק אותו חזק וראיתי את אלרואי מחבק אותו חזק ועוצם את עיניו.
״אמא,אני אראה גם את רון נכון?״הוא שאל אותי כשהם התנתקו מהחיבוק.
״ברור,רון לא הולך לשום מקום״אמרתי לו וראיתי את המבטים השבורים של אלרואי.
״טוב״הוא אמר לי וחזר לשבת לידי,אלרואי קם מהספה והלך למטבח.
״מלאך שלי אני שנייה באה בסדר?״שאלתי אותו והוא הנהן,נישקתי את ראשו והלכתי גם למטבח.
״הוא באמת מלאך״הוא אמר לי כשנעמדתי לידו והוא בהה בעיניי.
״כן,הוא נראה מאושר״אמרתי לו והסתכלתי על ים שהסתכל עלינו.
״גם אני מאושר מאוד,רק אני לא מבין למה הסתרת אותו ממני״הוא אמר לי והרים את ראשי אליו.
״אני כבר סיפרתי לך״אמרתי לו,לא מסוגלת להיות קרובה אליו כל כך כי הגוף שלי מגיב אליו ממש לא כמו שאני רוצה שהוא יגיב אליו.
״יודעת מה,אולי אם היית מספרת לי הייתי אומר לך שאני הכי מאושר שיש אבל עכשיו שאני יודע שבגלל שפחדת לספר לי שאת בהריון אז נעלמת הייתי אומר לך שהוא הטעות הכי גדולה שיש ושהוא הרס לי את החיים״הוא אמר לי ולא האמנתי איך הוא יכול להגיד דבר כזה,כי ים ממש לא הרס לנו את החיים אלא אלרואי בעצמו הרס לשנינו את החיים וים הוא הדבר הכי מושלם שקיים בחיים שלי.
״חשבתי שאתה רוצה להיות אבא שלי,אתה שקרן״ים אמר לו וברח לחדר שלו.
״ראית מה עשית?חתיכת מטומטם״אמרתי לו בעצבים ורצתי אחרי הבן שלי.
״מלאך שלי תפתח לי,בבקשה״אמרתי לו,דופקת על הדלת בלי הפסקה.
״אני רוצה שהוא ילך מפה״הוא אמר לי ושמעתי על הקול שלו שהוא בוכה.
״תפתח לי ונדבר״אמרתי לו ושמעתי את הדלת נפתחת,פתחתי את הדלת ונכנסתי לחדר שלו.
״דיי מלאך שלי״אמרתי לו,מחבקת אותו חזק לא משחררת לשנייה.
״אני רוצה שהוא ילך מפה אמא״הוא אמר לי וחיבק אותי בחוזקה לא משחרר אותי אפילו לשנייה.
״הוא ילך מלאך שלי״אמרתי לו,מנשקת את ראשו ומנסה להרגיע אותו.
כשראיתי שהוא נרגע ונרדם הנחתי אותו על המיטה שלו וכיסיתי אותו,יצאתי לסלון וראיתי שהוא עדיין פה.
״תלך מפה אלרואי ואל תבוא לפה יותר בחיים״אמרתי לו בעצבים כשהתקרבתי אליו,מי הוא בכלל שיגיד שהילד שלי הרס לו את החיים?חתיכת מטומטם.
״אני לא התכוונתי לזה ככה״הוא אמר לי כשפתחתי את הדלת של הבית שלי,מחכה שהוא ייצא.
״זה לא מעניין אותי למה התכוונת,מה שמעניין אותי זה שהבן שלי נפגע בגללך״אמרתי לו בעצבים,עדיין מחכה שהוא ייצא מפה ושאני לא אראה אותו יותר בחיים.
״אני הולך,אבל אל תצפי שאני אוותר עליו גם אם עשיתי טעות אני רוצה להכיר אותו ולהיות בחיים שלו״הוא אמר לי בעצבים,מסתכל עליי ולא מזיז את המבט שלו ממני אפילו לדקה.
״אתה חי בסרט אם אתה חושב שאתה תהיה בחיים שלו אחרי שפגעת בו ככה״אמרתי לו כשהוא יצא מהבית שלי וסגרתי את הדלת בלי לחכות בכלל לתגובה ממנו.
״אז הוא פגע בו״רון אמר לי ונעמד לידי.
״בטח אתה מרוצה לא?הרי פחדת שהוא יחליף אותך״אמרתי לו בעצבים והתיישבתי על הספה.
״אני ממש לא מרוצה מזה שהוא פגע בו אבל כן מאז שראית אותו השתנת ולא יודע בחיים לא הסתכלת עליי כמו שאת הסתכלת עליו״הוא אמר לי ואולי זה נכון אבל אני באמת אוהבת את רון ובאמת התאהבתי בו.
״אני לא יודעת על מה אתה מדבר״אמרתי לו ונכנסתי לחדר של ים,שכבתי לידו וחיבקתי אותו חזק.
אני יודעת שאלרואי תמיד יהיה האהבה הראשונה שלי והאבא של הילד שלי אבל הוא פגע בו ועל זה אני בחיים לא אסלח לו.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now