עולמות נפרדים:)-פרק 56

216 16 3
                                    

לכבוד היום הולדת שלי החלטתי לעלות שני פרקים כי לא העלתי מלא זמן,אולי בגלל שהסיפור שלי כבר משעמם אותכם אבל לא משנה תהנו.
מנקודת מבט רותם:
אני שונאת אותו,כל כך שונאת אותו שבא לי להרוג אותו הוא גרם לי להתאהב בו ושבר לי את הלב.
הוא הסתכל עליי במבט ריק כזה,מבט שראיתי אצלו רק כשהוא היה מרביץ לי ומתעלל בי.
הלב שלי שורף,ידעתי שאני לא צריכה להתאהב בו ולמרות שידעתי את זה עדיין נתתי ללב הדפוק שלי לסמוך עליו ולהתאהב בו.
היה לי הכי כיף איתו בשבועיים האלה ואין לי מושג מה קרה לו ולמה הוא התהפך ככה.
אני חייבת לדעת מה קרה לו כי זה לא הגיוני שכל הזמן הזה הוא אהב אותי ופתאום הוא התהפך,אלא אם האהבה שלו אליי מזויפת.
קמתי מהספה ונכנסתי לחדר שלו,ראיתי את התמונה שלנו מאותו יום על השולחן שלו.
(לפני שלושה ימים):
ישבנו על המיטה שלו כשהיד שלו משולבת עם שלי והוא מנשק את ראשי.
״מה את רוצה לעשות היום יפה שלי?״הוא שאל אותי והרמתי את ראשי אליו.
״לא יודעת,אבל אני ממש רעבה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי כאילו יש לו רעיון.
״מה את אומרת על מסעדה ואז אני אראה לך משהו שמאוד מיוחד בשבילי״הוא אמר לי והנהנתי.
״בואי ככה״הוא אמר לי וצחקתי.
״נראה לך שאני אלך למסעדה עם פיג׳מה?״שאלתי אותו תוך כדי צחוק.
״בעצם כשאני חושב על זה,זה קצר מדי״הוא אמר לי ונישקתי את שפתיו.
״אני חושב שאני מתאהב בך יותר ויותר״הוא אמר לי וליטף את פניי.
״זה אמיתי רואי שלי או שאני צריכה לחכות ליום שזה התגלה כשקר?״שאלתי אותו,יש רגעים שאני מרגישה שהוא לא כנה איתי וזה אחד מהרגעים האלה.
״הכי אמיתי שיש יפה שלי״הוא לחש לי ונישק אותי.
״אני אוהב אותך״הוא לחש לשפתיי וליטף שוב את פניי.
״גם אני אוהבת אותך רואי,למרות שזה עדיין מוזר לי״לחשתי לו והוא צחק.
״בואי נלך לאכול״הוא אמר לי ויצאנו מהחדר.
״אבל אני עדיין עם הפיג׳מה״אמרתי לו והוא הסתכל עליי.
״מה?״שאלתי אותו כשהוא בא לנשק אותי וסובבתי לו את הלחי.
״לכי להחליף בגדים לפני שאני מתנפל עלייך בנשיקות בגלל מה שעשית עכשיו״הוא אמר לי ועליתי לחדר שלי במהירות.
נכנסתי לחדר והוצאתי ג׳ינס ארוך וחולצת אדידס שחורה,התלבשתי וירדתי למטה.
״בואי נלך יפה שלי״הוא אמר לי ונישק את ראשי,מצמיד אותי אליו.
יצאנו מהבית ועלינו לאוטו שלו,הוא נסע למסעדה והייתה אווירה נעימה בנינו.
״הגענו״הוא אמר לי וראיתי שאנחנו במסעדה ליד הנמל,המסעדה האהובה עליי.
״איך ידעת?״שאלתי אותו כשיצאנו מהאוטו והתקרבנו למסעדה.
״דיברתי עם אלמה והיא סיפרה לי שזאת המסעדה האהובה עלייך״הוא אמר לי ונישק אותי נשיקה ארוכה.
״תודה רואי שלי״לחשתי לו.
״באהבה יפה שלי״הוא אמר לי ונכנסנו למסעדה.
התיישבנו אחד מול השני וזה היה טיפה מביך אבל לאט לאט זה השתנה ממביך למשהו נעים.
״אני יודע שזה לא המקום להגיד את זה אבל אני עדיין אגיד את זה,בהתחלה שנאתי אותך שנאת מוות אבל בתקופה האחרונה התאהבתי בך בלי לשים לב כי פתאום ראיתי שאת מדהימה ושאת לא מה שחשבתי״הוא אמר לי ולא ידעתי מה להגיד או מה אני אמורה להגיד.
״ועכשיו אתה לא שונא אותי?״שאלתי אותו,למרות שזה לא בדיוק מה שרציתי לשאול אותו.
רציתי לשאול אותו למה הוא שנא אותי כל כך?ומה גרם לו לשנוא אותי ברמה כזאת שהוא התעלל בי בלי הפסקה?
״אני אוהב אותך,לא יודע איך זה קרה בכלל אבל אני מאושר שזה קרה״הוא אמר לי והחזיק את ידי בין ידיו.
״אני די רעבה,אולי עדיף שנזמין?״שאלתי אותו,אני יודעת שאם הייתי מגיבה למה שהוא אמר זה היה יוצר אווירה ממש לא נעימה.
״אוקיי״הוא אמר לי ושיחרר את ידי מבין ידיו.
״שלום,תרצה להזמין משהו?״המלצרית שאלה את אלרואי וליטפה את הכתף שלו,כלבה כאילו מה אין לה בושה?רואה גבר עם מישהי ונוגעת בו כאילו הוא הגבר שלה.
״תעיפי ממני מהר את היד חתיכת כלבה״הוא אמר לה בעצבים והיא נבהלה.
״מי אתה חושב שאתה,שאתה תצעק עליי ככה?״היא שאלה אותו בקול צפצפני ומעצבן.
״אני זה אני ואת בחורה חסרת כבוד עצמי ובעיקר חוסר כבוד כלפי אנשים ואם תגיעי בי ככה עוד פעם אחת אני כורת לך את היד הבנת?״הוא שאל אותה והיא הנהנה בפחד והלכה,הוא דיבר אלייה מגעיל אבל זה קצת מגיע לה.
״תירגע רואי,אתה לא אשם שיש בחורות כאלה״אמרתי לו וליטפתי את ידו.
״אני יודע שרצית לתלוש לה את השערות,ראיתי את זה״הוא אמר לי וצחקתי.
״צודק,מי היא בכלל שהיא תיגע בגבר שלי״אמרתי לו והוא חייך את החיוך שאני פשוט מאוהבת בו.
״אני אוהב רק אותך את יודעת את זה נכון?״הוא שאל אותי והנהנתי.
״אתה קיללת את המלצרית שלי?״מישהו שאל את אלרואי בדיוק כשאלרואי התיישב לידי והתקרב לנשק אותי.
״כן,יש בעיה?״הוא שאל אותו.
״כן,היא בוכה עכשיו ואני מבקש ממך לצאת מפה״הוא אמר לו.
״סליחה שאני מתערבת,אבל היא נגעה בו והתחילה איתו מול העיניים שלי והוא בסך הכל אמר לה שאין לה כבוד אז מי שלא בסדר פה זאת המלצרית שלך״אמרתי לו ואלרואי הסתכל עליי ונישק את ראשי.
״לא ידעתי שזה מה שהיה,היא סיפרה לי משהו אחר לגמרי אני מצטער אני אפצה אותכם״הוא אמר לנו והנהנו.
״תזמינו מה שאתם רוצים זה יהיה על חשבוני ושוב סליחה״הוא אמר לנו.
״הכל בסדר״אמרתי לו והוא הלך.
״אני המלצר שלכם,תרצו להזמין?״הוא שאל אותנו והנהנו.
״אני רוצה פרגיות עם נודלס וקולה ומה את רוצה לאכול יפה שלי?״הוא שאל אותי והסתכל עליי.
״כמוך רק עם ספרייט״אמרתי לו והוא הנהן.
״אנחנו נזמין פעמיים נודלס עם פרגיות עם ספרייט וקולה״הוא אמר לו,המלצר הנהן והלך.
התחלנו לאכול,צחקנו,דיברנו וכשסיימנו לאכול נכנסנו לאוטו ואלרואי נסע לאן שהוא רצה לקחת אותי.
״אז לאן אנחנו נוסעים?״שאלתי אותו.
״למקום שגדלתי בו,הוא קצת נהרס אבל הוא עדיין יפה״הוא אמר לי וחייכתי.
״הגענו״הוא אמר לי וראיתי מולי מבנה מלא ציורים של ילדים.
״בואי״הוא אמר לי כשיצאנו מהאוטו.
״וואו״אמרתי לו כשנכנסנו וראיתי בריכה ענקית שעלים זוהרים מכסים אותה.
״אהבת יפה שלי?״הוא שאל אותי וחיבק אותי מאחורה.
״מאוד,זה מדהים אפשר להסתכל על זה שעות״אמרתי לו והוא סובב אותי אליו.
״הבאתי אותך לכאן כדי להראות לך שאת לא סתם בשבילי ושאני סומך עלייך״הוא אמר לי וליטף את פניי.
״תודה שהבאת אותי לכאן רואי שלי״אמרתי לו וליטפתי את פניו.
״אני שמח שהבאתי אותך לפה״הוא אמר לי ונישק אותי.
״רוצה שנצטלם?״שאלתי אותו והוא הנהן.
״תמונה מושלמת לא?״שאלתי אותו והוא נישק את ראשי.
״כן,בגלל שאת נמצאת בה״הוא לחש לי וחיבק אותי חזק.
בתמונה הוא נישק את ראשי,מחבק אותי ואני מחייכת חיוך מאושר חיוך שכבר לא קיים יותר.
הדמעות זלגו מעיניי כמו נחל,אני לא יכולה עם הכאב הזה ויותר מזה אני לא יכולה להסתכל על התמונה הזאת יותר.
הסתכלתי על התמונה הזאת כמה שניות ופשוט קרעתי אותה לחתיכות קטנות קטנות שלא יישאר מהתמונה הזאת שום דבר.
הוא השנאה של חיי אבל לאט לאט הוא נהפך להיות האהבה שלי וזה כנראה קרה מהר מדי כי הלב שלי שבור בגללו.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now