עולמות נפרדים:)-פרק 94

161 12 5
                                    

מנקודת מבט אלרואי:
(אחרי חודש וחצי):
חודש וקצת שהזבל הזה רחוק מאיתנו ושאנחנו המשפחה הכי מאושרת שיש ושים שלנו חוגג יום הולדת 8 היום ואני מתרגש כמו ילד קטן.
אני מאוהב במשפחה שלי למרות שאנחנו עדיין לא נשואים אבל אני מתכנן לעשות את זה ממש בקרוב.
עברנו דירה וזה בית שמספיק לשלושתנו עם בריכה וחדר משחקים לים שלי והאישה שלי ואני הכי מאושרים שיש ביחד עם ים.
חידשנו את הקשר עם אליאס והוא אצלנו כל יום מאותו יום שהזמנו אותו בפעם הראשונה וים קורא לו דוד והם ממש התחברו.
״אבא,מה קנית לי ליום הולדת?״ים שאל אותי,אנחנו יושבים על הספה ורואים סרט שים יושב בנינו.
״אממ תגלה בערב ים שלי״אמרתי לו והוא עשה פרצוף כועס חמוד כזה.
״דיי מלאך שלי,לא אבא ולא אני נגלה לך מה קנינו לך״היא אמרה לו וצחקנו שלושתנו מהפרצוף שהוא עשה.
״אמא,את יודעת שיש לתמיר גם יום הולדת היום?״הוא שאל אותה והרגשתי את ידיי מתכווצות לאגרופים,המורה של ים מתחיל כל הזמן עם האישה שלי מאז שהוא הביא לפה את ים ועד עכשיו.
״אני יודעת מלאך שלי,אה גם הוא קנה לך מתנה והוא יבוא להביא לך אותה בערב״היא אמרה לו וים חיבק אותה,מה הוא מביא לבן שלי מתנות?
״קלטתי את זה״היא אמרה לי כשים עלה לחדר שלנו וחיבקה אותי.
״את מה?לא קרה כלום״אמרתי לה והיא הסתכלה עליי לא מאמינה,אני חולה עלייה.
״דיי נו,אתה סתם מקנא כי אתה היחיד שאני אוהבת״היא אמרה לי ונישקה את שפתיי נשיקות קטנות.
״את רוצה להגיד לי שלא קלטת את המבטים שלו כל פעם שהוא בא לפה?ומה הוא מביא לילד שלי מתנות כל פעם שהוא בא לפה?״שאלתי אותה בעצבים,אבל היא המשיכה לפזר נשיקות קטנות על השפתיים ועל הצוואר שלי כי היא יודעת שזה מחרפן אותי.
״תפסיק עם זה רואי,הוא אוהב את ים כי הילד שלנו אהוב והוא בכלל לא מסתכל עליי״היא אמרה לי,מפסיקה עם הנשיקות שלה.
״מה שתגידי״אמרתי לה בעצבים ולא הסתכלתי עלייה,היא מעצבנת אותי.
אני יודע שהבן שלנו אהוב ושקל לאהוב אותו אבל זה מחרפן אותי שהיא יודעת שהיא יפיפיה ואישה מושכת והיא עדיין לא מבינה שקל להתאהב בה ושהיא שלי,היא האישה שלי.
״דיי,בבקשה רואי אל תהרוס לנו״היא אמרה לי וסובבה את פניי,אני לא יכול איתה.
״טוב אבל במבטים הבאים שלו עלייך אני הורג אותו״אמרתי לה והיא הנהנה,נישקתי את שפתייה והיא חייכה את החיוך היפה שלה.
״יש לי משהו לספר לך״היא אמרה לי והסתכלתי עלייה מחכה שהיא תמשיך לדבר.
״אבל אני צריכה שגם ים יהיה פה״היא אמרה לי,מה יש לה לספר שזה כזה חשוב שגם ים שלנו צריך להיות פה?
״מלאך שלי בוא רגע״היא אמרה לו והוא ירד למטה ורץ אלייה,הם ישבו על הספה כשהוא יושב עלייה והסתכלתי עלייה.
״מה קרה יפה שלי?״שאלתי אותה,היא חייכה ונישקה את ראשו של ים.
״אממ מלאך שלי,רואי שלי הולכת להיות לנו מלאכית קטנה״היא אמרה לנו והייתי בהלם,הולכת להיות לי ילדה?
״אמא,זה אומר שתהיה לי אחות?״הוא שאל אותה והיא הנהנה והסתכלה עליי,מחכה לראות איך אני אגיב.
״אני מאושר״צרחתי באושר והרמתי את ים באוויר ונישקתי את ראשו,מלטף את בטנה של האישה שלי ברגע שהורדתי את ים.
״אני אוהב אותך אישה שלי״אמרתי לה ונישקתי אותה בלי הפסקה,אני מכור אלייה ואני מודה כל יום על זה שיש לי אותה.
״גם אני אותך״היא אמרה לי וחיבקה גם את ים שליטף את בטנה.
״אמא,היא תבקש ממני עזרה ואני אגן ואדאג לה ואהיה האח הגדול שלה?״הוא שאל אותה וראיתי שהוא ממש מתרגש.
״כן,אתה מאושר מלאך שלי?״היא שאלה אותו והוא נישק את שפתייה נשיקה קטנה.
״מאוד אמא,זאת המתנה הכי טובה שיכולתי לבקש״הוא אמר לה וחיבק את שנינו,אנחנו כל כך מאושרים ואין שום דבר שיכול להרוס לנו את זה.
פתאום נשמעה דפיקה ולא הבנתי מי יכול לבוא חוץ מאליאס ומהמורה הסתום של ים.
״משטרה לפתוח את הדלת״צעקו מבחוץ ברגע שלא פתחתי בדפיקה הראשונה והסתכלתי על האישה שלי במבט לא מבין.
״שלום,רותם מויאל נמצאת פה?״אחד השוטרים שאל אותי ברגע שפתחתי את הדלת.
״למה אתה צריך אותה?״שאלתי אותו ולא הבנתי מה קרה,עד עכשיו היינו הכי מאושרים בעולם.
״אני צריך לספר לה משהו״הוא אמר לי ותוך שניות האישה שלי נעמדה לידי.
״את רותם מויאל?״הוא שאל אותה,היא הנהנה וסימנה לי לשבת עם ים על הספה,נישקתי את ראשה והתיישבתי ליד ים שלנו אבל עדיין שמעתי את מה שהם אומרים.
״מה קרה?״היא שאלה אותם וכשראיתי שים נרדם נעמדתי מאחוריה,מראה לה שאני פה איתה.
״רון כהן הולך להפר שוב את הצו ואנחנו רצינו להודיע לך שמעכשיו הסתובבו פה שוטרים וניידות כל יום עד שנתפוס אותו״הוא אמר לה וראיתי שהיא כולה רועדת כי יום לפני שעברנו לפה הוא שרף לנו את הבית כשאנחנו בתוכו וכמעט הרג אותה ואת ים שלנו.
״אתם יכולים להיכנס רק תדברו בשקט הילד שלנו ישן״אמרתי להם כשראיתי שהיא עדיין רועדת.
״דיי יפה שלי,הוא לא ייפגע בנו שוב״אמרתי לה ונישקתי את ראשה,מחבק אותה אליי.
״גברת מויאל,אנחנו נדאג שהוא כבר לא יוכל להפר את הצו יותר״הוא אמר לה ברגע שהם נכנסו ושנעלנו את הדלת.
״אוקיי,רק אפשר לבקש בקשה קטנה?״היא שאלה אותו כשהיא נרגעה.
״ברור״הוא אמר לה והיא החזיקה את ידיי כדי שאני אהיה קרוב אלייה.
״שיהיו כמה שוטרים שישמרו גם בתוך הבית כי הוא מסוגל להפתיע״היא אמרה לו והוא הנהן,אני אוהב אותה ואני לא רוצה שאחד מאיתנו או אחד מהילדים שלנו ייפגע ועוד בגלל הצנון הזבל הזה.
״אנחנו נתחיל מהיום רק תעבירו לי את המספרים שלכם״הוא אמר לה ורשמתי לו את המספרים של שנינו.
״היום זה היום הולדת של הבן שלנו ויבואו שני אנשים,אחד בשם אליאס ואחד בשם תמיר״היא אמרה להם והם הנהנו ויצאו מהבית שלנו,נעלתי את הדלת והתיישבנו על הספה ליד ים שעדיין ישן.
״יכול להיות שגם המשפחה שלנו יבואו״אמרתי לה והיא חייכה,אלמה והיא חידשו את הקשר ממזמן ואבא שלי והיא עדיין באותו קשר ואפק והיא כמו שני אחים ואופק אוהב אותה יותר ממה שהוא אוהב אותי.
״אני שמחה שהם באים כי ככה הקשר בין הסבתא של ים לים התחזק״היא אמרה לי וחייכתי,אפק נדלק על ים ומאז הם כמו צמד חמד ואופק בכלל לא זז מים ומהאישה שלי.
״רק שנודיע לשוטרים שלא יחשבו שהם חשודים או משהו״אמרתי לה ופתאום התקשרו אליי.
״הלו״אמרתי ברגע שעניתי והסתכלתי עלייה.
״זה השוטר,יש פה מישהו בשם תמיר אני מכניס אותו״הוא אמר לי ולמרות שאני שונא אותו אין לי כזה ברירה.
״אוקיי,אה ויבואו משפחה שלנו אז תודיע לנו ברגע שהם באים״אמרתי לו וכשהוא אמר לי בסדר ניתקתי ושמתי את הטלפון בצד.
״תמיר פה״אמרתי לה והיא הנהנה,פתאום הדלת נפתחה ותמיר נכנס.
״מה הולך פה?״הוא שאל אותה כשהיא קמה מהספה והעירה את ים שלנו.
״סיפור ארוך״היא אמרה לו כשים התעורר ורץ אליו,אני שונא אותו.
״קח ילד״הוא אמר לו והביא לו את המתנה שלו והוא פתח אותה בהתלהבות.
״תודה תמיר״הוא אמר לו וחיבק אותו שוב,הוא קנה לו מכונית על שלט שהוא ביקש ממני לקנות לו.
״תתחדש מלאך שלי״היא אמרה לו ופתאום שמענו רעש של יריות והתכופפתי מגן על האישה שלי ועל ים שלי עם גופי,מחבק אותם כדי שהם לא ייפגעו ולא האמנתי למה שקרה ובעיקר לא האמנתי לבן-אדם שראיתי.

עולמות נפרדים:)Where stories live. Discover now