/4/

30 4 0
                                    

Grįžusi į kambarį lengviau atsipūčiau išvydusi jį tuščią, nes neturėjau noro aiškintis kur buvau pradingusi gerą pusdienį. Jaučiausi pakankamai purvina po kelionės į Malkavianų gūžtą bei savo praeities demonų atkasimo, tad netrukau tiesiu taikiniu nuskristi į dušą, o jame į kabiną įsijungdama „lietų". Pakėlusi galvą persibraukiau delnu per veidą užmerkdama akis, po truputį įsileisdama mintis. Knygos purviną paslaptį nusprendžiau pasilikti sau, nes ji rastų patį nemaloniausią būdą įkišti trigrašį pačioje netinkamiausioje vietoje. Jaučiau neaprėpiamą gėdą vien dėl mano vardo besipuikuojančio aukštinančioje vampyrus ir jų gyvenseną knygoje. Šiurpas pradėjo lakstyti po kūną vien pagalvojus apie egzistavimą tarp kraujasiurbių monstrų. Man akivaizdžiai buvo pavažiavęs stogas jei sugebėjau parašyti tokią melo kupiną knygą ir ją net pristatyti į leidyklą. 

Pakratydama galvą pabandžiau nustumti savo idiotizmo hipotezes prisimindama savo sunkiai susikurtą gyvenimą su Loganu bei mažąja Mija. Mažiausiai ko norėčiau, tai prarasti būsimo vyro žvilgsnį, kuriame buvau visas pasaulis. Vis dar purtė drebulys nuo sutikto atžagaraus vaikino kavinėje, kuris prisistatė Kevinu. Neįstengiau mintyse nupiešti vaizdinio, kuriame buvau rašytoja prisidurdama pinigų iš prostitucijos. Nenorėjau tikėti pažinojusi apakintą savo EGO vaikiną, kuris nejautė ribų, bet teko sutikti, kad jo kreipinys į mane eilinį kartą išmušė iš vėžių. Nenustebau kodėl atsidūriau Niujorko gatvėse patapdama nėščia šiukšle. Vos pagalvojus apie prostitucijos pasekmes norėjo suvimdyti. Nebesijaučiau verta Logano meilės bei bendros ateities su mažąja Mija. Šveičiau šiurkščia kempine savo odą norėdama kartu pašalinti purvą ir nuo savo vardo, bet to nepavykus padaryti pajaučiau ir besiartinančias ašaras. Mano smalsumas dėl gyvenimo iki tamsos pasibaigė šią dieną. Privalėjau viską nusiplauti toliau tęsdama savo nuostabų gyvenimą su Loganu, nebesidairydama atgalios. Pajutusi skausmą dankos dilbyje akys pačios susirado vienintelį džiuginantį dalyką šiame duše – sužadėtuvių žiedelis. Vis dar naiviai tikėjausi, kad vos ištarus lemiamą Taip, mano gyvenimas susidėlios į vėžes. Galbūt taip atrodė nes Loganas buvo vienintelis vyras, kuris man rūpėjo labiau nei tai bijojau įsivaizduoti.

-Tavo kūnas stulbinamas,- išgirdau sužadėtinio balsą sau už nugaros, ir nuo netikėtumo kiek krūptelėjau,- Atsiprašau, nenorėjau išgąsdinti,- burbtelėjo pabučiuodamas mano petį, priversdama ant užsimerkti,- Kvepi nuostabiai. Ar tai naujas dušo gelis su cinamonu?

-Atspėjai,- silpnai šyptelėjau palinkusi į vyro prisilietimą,- Ačiū už komplimentų lietų, mielasis. Man tikrai reikėjo tai išgirsti.

-Ar kas nutiko, meile mano?- pasigirdo kiek susirūpinęs balsas dėl ko prasimerkiau.

-Tik pasiilgau tavęs,- silpnai šyptelėjau savo galvą atremdama į Logano petį.

-Aš tavęs taip pat, mieloji,- pakštelėjo man į skruostą apkabindamas per liemenį,- Prižadu, kad juose maudysiesi dar dažniau,- apdovanojo dar keliais bučiniais dėl ko kiek pakreipiau galvą šoniau savąją ranką įveldama į vyro tamsius plaukus.

-Neperlepink manęs,- šyptelėjau bandydama iš paskutiniųjų nepasiduoti užvaldžiusiai aistrai,- Kaip tavo diena?

-Truputį varginanti, bet viską atperką, kai vakare pamatau savo būsimą žmoną,- sušnabždėjo į mano ausį.

-Nesušlapk,- sukikenau galiausiai užsukdama vandenį, atsisukdama į vyrą, kurio pečiai bei plaukai jau buvo šlapi.

-Ne cukrinis,- pakstelėjo į nosį, mane sušildydamas iš vidaus, dėl ko rankomis apsivijau vyro kaklą,- Turiu naujienų. Mūsų metines pasitiksime su Mafijos picomis. Ir atsiprašau dar kartą, kad teko atšaukti rezervaciją restorane,- atsiduso silpnai suraukdamas antakius.

ŽVARBUMA (raudona teatro uždanga)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz