Zakkum

4.2K 294 14
                                    

sanırım bu bölüm , uzun süredir beklenen bölümlerden biri..



bir süre sessizlik oldu. Fincanıma uzanıp yeni koyduğu çaydan bir yudum aldığım sırada sorusuyla çay resmen burnumdan geldi.

- Hazal neden Ceren'e yalan söyledin?

- Söylemedim.

Kendimi toparlayıp konuştum.

- Sadece bilmediğimi söyledim.

- Ama biliyorsun.

- Evet.

- Peki neden?

Ne dememi istiyordu ki? Duymak istediğini sandığım şeyi ona söyleyemezdim. Bunu yapamazdım. Ona çıkıp da seni seviyorum ve kıskandığım için de yalan söyledim diyemezdim zaten.

- Bilmiyorum sanırım başına musallat olsun istemedim.

- Neden?

- Neden diye sorma bir nedeni yok işte. O..o biraz güzel ama bunu biliyor kızı. Değil mi?

Hayır anlamında başını sallayıp bana bakınca içimde bir şeylerin kırıldığını hissettim.

- Nasıl?

- Bence Ceren hiç te '' güzel ama bunu biliyor'' kızlarından değil.

- Ne yani güzel ama bundan haberi bile yok kızlarından mı?

- Hayır. Ceren ve onun gibi kızlar için farklı bir kategori var. Biraz acımasızca ama '' güzel değil ama kendini güzel zannediyor'' kızlarından.

Hafifce gülerek önüme döndüm. Evet biraz acımasızcaydı ama....

- Yarın okuldan sonra bir şeyler yapalım mı?

- Ah yarın okula gelmiyorum.

- Neden?

- Annem İzmire gidiyor ve yarın Poyrazın doktor randevusu var. Bende en boş günüm olduğu için götürmeyi kabul ettim.

- Baban?

- Babama ulaşabilene aşk olsun. Ya da güvenebilene. Yarın toplantısı varmış. İptal edebilirim dedi ama pek inandırıcı değil.

- Peki yine de bir şeyler yapıyor muyuz?

- Olabilir. Konuşuruz. Benim gitmem lazım.

- Tamam..

Kalkıp kapıya doğru gittim. Benim için kapıyı açıp kenarına yaslandı ve gülümsedi.

- Yarın görüşürüz.. umarım.

- Evet.

Utanarak dışarı çıktım ve yürümeye başladım. Eve geldiğimde annem eşyalarını topluyordu. Yatağının kenarına oturup konuştum.

- Anne?

- Efendim canım.

- Biraz daha antalya içi işler almayı düşündün mü?

- Ah tatlım keşke. Ama görünüşe bakılırsa kimse antalya da bir yerde toplantı ya da düğün falan yapmıyor..

- Sanırım. Seni özlüyorum.

Toplanmayı bırakıp yanıma oturdu ve bana sarıldı.

- Kendimi zaten suçlu hissediyorum. Size yeterince zaman ayıramıyorum.

ZakkumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin