Beni Mi Takip Ediyorsun?

9.4K 485 28
                                    

Okul hakkında beni rahatsız eden tek şey varlığıydı. Yani aslında erken kalkmak olmasa okulu hatrı sayılır bir şekilde sevebilirdim ama ah şu erken kalkmalar. Giyinip kahvaltımı edip Poyrazla beraber aşağıya  indik.

Babam bizi okula götürme işini üstleniyordu. Beraber arabaya bindik. Onun da uyku sersemi olduğu bir gerçekti. Önce poyrazı bıraktık ve daha sonra benim okuluma gitmek için ana caddeye çıktık.

-          Okulunu özledin mi?

-          Evet.

-          Arkadaşlarını?

-          Hıhı.

-          Peki sence bir kelimden daha uzun cevaplar verebilir misin?

-          Hayır.

Güldüm.

-          Saat 10 dan önce konuşma yeteneğim tam yerine gelmiyor.

-          Benimde.

Okulun önü zaten oldukça arabayla doluydu. Babam park etmek üzereyken birden yerini siyah bir motor kaptı.. babamın motorlara olan nefretini sabah sabah tetikleyende bu oldu.

Motordan inen ve kaskını çıkarıp motora bağlayan kişiye bakıp konuştu.

-          Ne zamandır böyle tipler bu liseye girebiliyor.

-          Tip , zeka değil babacım.

Çocuğu görmek için biraz kaykıldım ve kısa bir süreliğine de olsa kanım sanki damarlarımda akmaktan vazgeçti. Tesadüfler bir yere kadardı. Her şeyi kaderin tatlı ama sinir bozucu cilvesine bağlayamazdım. Onun bu okulda olmasına artık tesadüf diyemezdim.

Siyah ceketinin sol omzundan düşmek üzere olduğunu ve çantasını tek omzuna takarak okula girdiğini gördüm. Babam adımı söyleyene kadar da kendime gelemedim.

-          Hazal! İyi misin? uykucu??

-          Ha? İyiyim  dalmışım.

-          Başarılı bir okul yılı dilerim hayatım. Görüşürüz.

-          Görüşürüz.

Kapıyı kapatıp okula doğru yürüdüm. Herkes tören alanında toplanmıştı. Çok kalabalık olduğundan  melisa’yı bulmam biraz zor oldu. Tabi bir de Melisa’dan daha çok onu arıyor olmam gibi bir etkende vardı.

-          Günaydın.

-          Senin şu sabahları bu kadar enerjik olmana hayranım melisa.

-          Kızım enerjik olmak bizim işimiz.

-          Sence bizi daha ne kadar bu cehennem sıcağında tutarlar.

-          Bilmem.. birkaç konuşma olur. Sonrada yeni sınıfları okurlar. Muhtemelen bu sene aynı sınıflarda olmayacağız.

-          Harika. Muhteşem bir senenin muhteşem ilk günü..

Müdürün mikrofona yaklaşmasıyla herkes dikkatini ona verdi. Birkaç hoş geldin konuşması 12. Sınıflara sınav motivasyonu 9. Sınıflara hoş geldiniz ‘’ sigara içeni yakarım ha’’ tehditleri , mezun olanlar , kaç kişi tıpa gitti diye hava atmalar falan.

Ve en sonunda sınıflar okunmaya başladı.

Söylenen her erkek isminde acaba bu o mu diye içeri girenlere baktım. Kaçıncı sınıftı bilmiyordum.. ama hislerime güvenebileceğimi bir kez daha anlamıştım. Çünkü onu bir şekilde yeniden göreceğimi hissetmiştim.

ZakkumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin