Az Agyhullámok

5 0 0
                                    

Az Agyhullámok


https://app.site123.com/spirituals/item-id-655a027b3c924?w=8491532

    A topoz mirigy az agy azon része, amely megerősíti a spirituális és a paranormálisnak nevezett jelenségeket

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

    A topoz mirigy az agy azon része, amely megerősíti a spirituális és a paranormálisnak nevezett jelenségeket. Ez az átlagemberben nem működik, mivel túl gyenge ez a topoz mirigyünk. A topoz mirigyet a lélek középpontjának is nevezik.
Az átlagember csupán csak 5-10%-át használja elméje erejének.
    A topoz mirigy aktiválásához rendszeres meditálásokat kell végezni. Ez időbe telik, mivel olyan ez, mint egy gyenge izom, amelyet folyamatosan kell erősíteni. Ha rendszertelenül végezzük az erő-meditációkat, akkor ismételten legyengülhet. A topoz mirigy együtt dolgozik az agyalapi miriggyel.
    A topoz mirigy és az agyalapi mirigy átalakítja és lecsökkenti a bioelektromos áram frekvenciáit és így pszichikus energia transzformátorként működnek.
A pszichikus energia a csakrákon keresztül áramlik be, és a korona csakrán keresztül lép be az agyba.
    Ahogy bekerűl az agyba a pszichikus energia, a rezgésszáma lecsökken, mert a topoz mirigy átalakítja.
Ezután az energia belép a hipotalamusz-régióba és onnan pedig az agyalapi mirigybe.
Az agyalapi mirigy még jobban letranszformálja az energiát egy alacsonyabb frekvenciára,
hogy az agy képes legyen feldolgozni és kiegyenlíteni a pszichikus energiáinkat.

    A Corpus Callosum feladata az agy két félteke közti információcsere biztosítása. A legtöbb ember nem nagyon használja az agy jobb oldalát, mivel bal-agyas világban élünk. Az üres meditáció elcsendesíti az agy bal, gondolkodó és logikus oldalát, és felnyitja a jobb oldalt, ami az intuitív/pszichikus oldal.
    Vagyis a topoz mirigy és az agyalapi mirigy fokozatosan engedi be a magasabb rezgésszámmal, bioelektromos erővel rendelkező entitásokat, pszichikus energiákat.
A tudatos álom fokozatosan vezet be minket az asztrál és más síkokra.
    Ne idegeskedjetek azon, ha ki akartok lépni a testetekből az asztrál vagy más síkra, de mégis álomba merültök. Legyetek türelmesek, mert az álmok után meglehet, hogy ki tudtok majd lépni a testetekből.
Ugyanez igaz a transzba esésnél. Ne aggódjatok, ha elalszotok, félálomba merültök stb. Tehát ne aggódjatok, mert ez a két mirigy azért funkcionál, hogy ne történjen az agyatokban, az elmétekben és a lelketekben nagyobb trauma vagy károsodás.    Ezzel megelőzik a mentális és pszichés betegségeket is. Akik túlzottan erősítik a topoz mirigyet és túl sok nekik a pszichikus képességeik, azok csak csökkentsék az erő-meditációkat vagy akár kisebb – nagyobb szüneteket tartsanak.
    Az emberiség egésze egy alacsony frekvencián működik. Az erő-meditációk megpörgetik a csakráinkat, felgyorsítják a rezgéseket egy magasabb szintre, így nyitottabbak és tudatosabbak leszünk lelkileg. A magasabb rezgésszám megvéd minket a betegségektől és a negatív energiáktól. Ahogyan pörögnek a csakráink, úgy növekszik meg a frekvenciánk is és ez által más magasabb frekvenciákon lévő síkokat, dimenziókat, Világokat és lényeket tapasztalhatunk meg.
Röviden: minél többet foglalkozunk a spirituális dolgokkal, annál jobban használjuk fel az agyunk, elménk
és lelkünk erejét. Az agyunk több részét és több frekvenciáját hasznosítjuk. Több síkbeli, paranormális dolgokat tapasztalhatunk és akár paranormális képességekre is szert tehetünk. A csakráink egyre gyorsabb pörgése révén nyitottabbak lehetünk még több dolgok iránt. Nem szabad megijedni és félni. Leginkább az ember azért fél mert nem ismer és nem tud.

    A csakra nyitások, a csakra erősítő meditációk, a jógák, a kríják, az önmegerősítők, a légzéstechnikák,
az alap meditációk, a spirituális gyakorlatok, a mágikus tevékenységek és még az idézések is
mind eltérő hatást keltenek az agyban, vagyis eltérő agyhullámokat generálnak.
    Alapvetően 5 féle agyhullámot különböztetünk meg egymástól, amelyet a kutatók a fejre helyezett elektródák segítségével, vagyis EEG-vel (elektro enkefalográf) vizsgálnak:
egy olyan eszközzel, amely alkalmas az idegsejtek elektromos mintázatának tanulmányozására.
    Az agyhullámok aktivitását Herz-ben mérik, amely megmutatja, hogy egy másodperc alatt hány
hullámperiódust tesz meg az agyhullám.

Az öt agyhullám


https://app.site123.com/spirituals/item-id-655a027ae1c73?w=8491532


Béta:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Béta:

12-40 Hz. Aktív figyelem és éberség, általános napközbeni állapotunk.
Béta hullámok esetén az agy fókuszált, és könnyen, gyorsan reagál a külső körülményekre.

Alfa:

6-12 Hz. Relaxált tudatállapot, ébrenléti ellazultság.
Alfa állapotban az agy még dolgozik, de lassul az agytevékenység.
Pihentető, frissítő hatású, serkenti a kreatív energiák áramlását.
Stressz kezelésére jól alkalmazhatók az alfa hullámokat keltő technikák.

Théta:

4-7 Hz. Mély meditációs tudatállapot.
Az agytevékenység théta agyhullámok esetén csaknem a mélyalvás szintjére lassul.
Izmaink ellazulnak, egész testünkből kiengeed a feszültség, csökken az oxigénfelhasználás, lassul a légzés.
Ez egy nagyon mélyen pihentető állapot, amikor a test a mélyen gyökerező stresszeket is ki tudja oldani.
Fizikai és lelki szinten is. Lelki stresszeink mind lenyomatot hagynak a testünkben,
így ha testi szinten feloldódik a feszültség, ez kihatással van tágabb érzékelésünkre is.
Általában ebben az állapotban öntudatlanok vagyunk. Ám létezik olyan meditációs technika (főként a transzcendentális típusú meditáció), amellyel akár ehhez a tudatállapothoz is hozzá lehet férni.
Ez a tudatalatti, valamint az intuíció szintje.

Delta:

1-4 Hz. Ez a mélyalváshoz társítható leglassabb agyhullám.
Delta agyhullámok esetén a test regenerálódik, és beindulnak a gyógyulási folyamatok.
Pihen az egész szervezet, az elmeműködés és az emésztés leáll, és az így felszabaduló energiát a test
az öngyógyítási és regenerációs folyamatokra tudja fordítani, illetve gyermekeknél a növekedésre.

Gamma:

40 Hz+. Ez a legmagasabb frekvenciájú (leggyorsabb) agyhullám, amely csupán nemrég került
a kutatók figyelmébe, eddig a gamma hullámokat is az ébrenléti béta agyhullámokhoz sorolták.
Gyakorlatilag a magas szinten fókuszált figyelem és koncentráció állapota ez. Miért számít különlegesnek?
A gamma hullámok ébredéskor és alvás közben a REM (gyors szemmozgás – rapid eye movement) fázisban
vannak jelen, amikor fokozott észlelés és információ-feldolgozás történik.
Ezért is használhatók jól például a gamma hullámokat tartalmazó hanganyagok az agyteljesítmény, illetve fizikai erőnlét serkentésére.

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora