A Szív Csakra Kinyitása

3 0 0
                                    



A Szív Csakra Kinyitása

Először végezd el ezt a Kundalini yóga kríját:


Szív erősítő kríja


https://app.site123.com/krijas/item-id-65c0a7b58a811?w=8491532


Könnyű ülésben nyújtsd a karodat vízszintesen oldalra, hajlítsd a csuklódat 90 fokban, ujjak együtt, tenyér kifelé néz (1), (2)-re fordítsd a kézfejedet úgy, hogy az ujjaid egyenesen előre nézzenek, (3)-ra újra fölfelé nézzenek, (4)-re fordítsd egyenesen hátrafelé, ritmikusan mozogva, egy ciklus 4 másodperc alatt. Belégzés az 1. és 3. pozícióban, kilégzés a 2. és 4-ben, 6-7 percen keresztül. Ez megváltoztatja az agy kémiáját. Mint korábban, Karokat nyújtsd egyenesen oldalra, tenyérrel kifelé (A), belégzés és emeld a karod ívesen fölfelé, kicsit a fejtető elé, kézfejek keresztezve, de nem érintkezve (B), kilégzésre térj vissza az oldalra nyújtott karú helyzetbe. Belégzésre íveld a karokat a fej fölé, kézfej ugyanúgy mint korábban, de ezúttal kicsit a fej mögött (C) . folytasd 1-2 percig. Folytasd a 2. gyakorlat kézmozgását és adj hozzá varjúguggolást. Kilégzésre guggolj le varjú pózba, karokat oldalra, belégzésre állj fel, karok a fej fölött. körülbelül 1 mozdulat másodpercenként, folytasd 3-4 percig.

Utánna végezd el ezt a Pranayamát, azaz légzéstechnikát:

Anuloma Viloma váltott orrlégzés

Csakrák: 3.szem, 4., 6., 7.

Ez a légzéstechnika a fejbe és a felső csakrákba irányítja a pránát.
A lábakba akadt energia akadályozza a pránát. Ez a legzésgyakorlat segíti a lábakból felfelé irányítani az energiákat és a pránádat is megerősíti.
Kiegyensúlyozza az ida és a pingala csatornákat (a Nap és a Hold-nadit). Segíti a legerősebb bioelektromosságot a kundalini energiát a felemelkedéséhez.

1. Zárd le az ujjaddal a jobb orrlyukadat és lélegezz be a bal orrlyukadon 4 számolásig.

2. Fogd le mindkét orrlyukadat és tartsd benn a levegőt 6 számolásig.

3. Most fogd le a bal orrlyukadat és lélegezz ki a jobb orrlyukadon 4 számolásig.

4. A bal orrlyukadat fogd le és lélegezz be a jobb orrlyukadon 4 számolásig.

5. Fogd le mindét orrlyukadat és tartsd benn a levegőt 6 számolásig.

6. Most zárd le a jobb orrlyukadat és lélegezz ki a bal orrlyukadon 4 számolásig.

Ez tesz ki egy sorozatot. Csinál annyit amennyit csak akarsz.

Röviden:

1. Balon be 4 számolásig.
2. Benntartás 6 számolásig.
3. Jobbon ki 4 számolásig.
4. Jobbon ki 4 számolásig.
5. Benntartás 6 számolásig.
6. Balonki 4 számolásig.

Koncentrálhatsz közben a csakráidra is.
PL: Bal onlyukas belégzésnél a három alsó csakrákra.
Benntartásnál a szívcsakrára.
Jobb orrlyukas kilégzésnél a három felső csakrákra aztán
Jobb orlyukas belégzésnél a három felső csakrákra.
Benntartásnál a szívcsakrára.
Bal onlyukas kilégzésnél az három alsó csakrákra.

Ez egy sorozat.

Fordítva kezdve:

Bal orrlyukas belégzésnél a három felső csakrákra.
Benntartásnál a szívcsakrára.

Jobb orrlyukas kilégzésnél a három alsó csakrákra, aztán
Jobb orrlyukas belégzésnél a három alsó csakrákra.
Benntartásnál a szívcsakrára.
Bal orrlyukas kilégzésnél a három felső csakrákra.

Ez egy újjabb sorozat.

Ezt a kétféle sorozatot is csinálhatod felváltva. Annyit amennyi jólesik.

Végezd el ezt a Meditációt

Ülj le kényelmesen török ülésbe és végezd el ezeket a Vizualizációkat:

https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae5a621748?w=8491532


https://app.site123.com/heart-chakra-gif/item-id-655aeb2138b20?w=8491532


Végig tartsd meg ezeket a Vizualizációkat és közben végezd el ezt a Mudrát, amelyet szintén végig végezd el:

https://app.site123.com/mudras/item-id-655a046d67ea2?w=8491532


Közben végezd el ezt a Bandhát miközben beszívod és benntartod a lélegzetedet:

A Jalandhara Bandha másik neve az Állzár vagy a Torokzár.
Ez a felsőzár. Ennél a bandhánál az álladat a mellkasodra kell hajtanod. Leginnkább úgy kell csinálnod, hogy lehajtod a fejedet a mellkasodra, de úgy, hogy a gerinced egyenes és csak a nyakadat hajtod le és így az állad jobban hajlik a torok felé és ezzel így a mellkasodhoz is közelebb van az állad. Szóval nem a fejedet kell lehajtanod és nem a fejed közelít a nyakadhoz, hanem csak az állad. Közben lezárod a torkodat. Vagyis mintha a nyelésedet tartanád hirtelen vissza.

Tehát simán lehajthatod a fejedet a mellkasodhoz vagy csak az álladat hajtod közelebb a torkodhoz, mellkasodhoz. Vagy egyszerûen megcsinálod valamelyiket vagy lezárod a torkodat, nyelésedet. Általában ezt a zárat a légzés benntartása alatt használjuk, vagy akár a mantrák kiejtése előtt és közben is.

Végezd el minden kilégzéskor ezt a Mantrát:

Hosszasan vibrálva mond:

AMUN.

AAAMMMUUUNNN.

Annyiszor végezheted el a Meditációt ameddig csak szeretnéd. Kezdőként 7 kört csinálj meg.

Meditálj csendben rajta. Kicsit később meditálj a Yantráján:


https://app.site123.com/yantras/item-id-655a0524779d6?w=8491532


További Yógáit, Kundalini yóga kríjáit, Pranayamáit, Mudráit, Mantráit és Meditációit külön menüpontokban és címekben találod meg.

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora