A Nigrédó állapot
https://app.site123.com/spirituals/item-id-655a027bc47a7?w=8491532
A Nigredo vagy Nigrédó állapot, azt jelöli, amely a végső spirituális átalakuláskor be kell következnie.
A Csakrák és Őrtornyok kinyitása, a Három Fők megerősödése, a Kundalini felemelkedése, a Bölcsek kövének megteremtése és a Magnum Opus elérése után bekövetkezik az elkerülhetetlen halál.
A haláltólp semmi képpen sem kell félni.Sem a spirituális nélkülözhetetlenségkor, sem a spirituális megerősödésekkor.
Azért vannak különbségek.
A spirituális mentességben az ember sokkal halandóbb, sokkal sérülékenyebb, betegeskedőbb és könnyebben éri el a halált.
A halála után sokáig az úgynevezett purgatóriumban tengődhet.Állítólag körülbelül 40 napig, de több ideig is tartózkodhatnak itt az elhunyt lelkek.
Ezek után vagy új életbe léphet vagy sem. Az új életbe lépése után nem emlékezhet az előző életeire.
A Nigredo állapotában az ember nem marad halandó lelkű.
Saját énje és annak árnyékát, vagyis a jó és a gonosz aspektusaival is találkozhat, kiegyenlíthetődhet.
Sokkal közelebb állhat az istenekhez, az Istenhez és az isteni létezéshez.
Tehát más síkokra is kerülhet a nigrédó állapotot elérő lélek.
Hatással lehet más síkok befolyásolására, akár a mi fizikai síkunkra is.
Nigredo állapotban az emberek sorsait is átszőhetjük.
Az újjászületés következtében emlékezhetünk a legutóbbi előző életünkre is.
Azonban nem minden esetben következhet be az újjászületés.Mindez természetesen csak enyhe és rövidke elméletek.