A Nádik

4 0 0
                                    

A Nádik



https://app.site123.com/spirituals/item-id-655a027b1ae41?w=8491532


A három fő nádi az Ida, a Pingala és a Szusumna

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A három fő nádi az Ida, a Pingala és a Szusumna.
A "nádi" szanszkritul "asztrális energiapályát" jelent. A három fő nádi az Ida, a Pingala és a Szusumna.

Mi is a nádi?
Az éteri anatómia dualitása a nádikban is megjelenik. A "nádi" szanszkritul "asztrális energiapályát" jelent. A nádik 72.000 (keringési) körbõl álló hálózatot alkotnak. Ezek a finom elektromos áramot apránikus testen keresztül szállítják el a fizikai test minden egyes részébe, így biztosítják, hogy a sejtek egészségesek, életerősek legyenek. Ez a hálózat a meridiánok rendszerével van összhangban, és az idegrendszerrel áll kapcsolatban.
A három fő nádi az Ida, a Pingala és a Szusumna.

Az Ida a női energiát szállítja a gerinc bal oldalán felfe
a Pingala a férfi energiát szállítja a gerinc jobb oldalán lefelé.
E nádik kapcsolatban állnak a gerinc mentén levő minden egyes energiaközponttal.

Az Idát és a Pingalát a caduceus két egymásba fonódó kígyója jelképezi. A két csatorna a perineumban (a végbélnyílás és a nemi szervek között található) kezdõdik, és az orr alatti ponton találkozik ismét.
A Szusumna, a középsõ csatorna, a gerinc (canal centralis) vonalát követi, és a Kundalinit szállítja. A prána csak akkor tud a Szusumnába ömleni és felfelé, az áramlani, ha a férfi és a nõi energiák teljesen egyensúlyban vannak egymással. A prána ezen felfelé áramlását értjük egyébként a Kundalini emelkedésen.
A Kundalini, a Gyökércsakrában összetekeredve 'alvó' kígyó.

Az Idát a bal orrluk hozza mûködésbe.
Az itt beszívott levegõben levò negatív töltet az orr belsejét borító csillószörön keresztül jut el a pránába. Ez a feminin vagy lunáris energia. Ha csak az Idán keresztül lélegzel be, ez a befogadó,
nyugodt hangulatot, a lágy, de dinamikus, szenvedélyes energiát juttatja érvényre. Az Ida serkenti az asztrális (emocionális) testet.
Ez a föld-energia, amely a test alsó felének, a hátnak (hátsó részének)
és a test bal oldalának működését irányítja.

A Pingalát a jobb orrluk aktiválja.
Az orr e részének belsejében levò csillóször pozitív, maszkulinnak nevezett energiát bocsát ki.
Ha csak a Pingalán át veszünk levegot, gondolataink tiszták, világosak lesznek.
Az elvont mentális testet serkenti.
Ez a nap energiája, amely meleget és fényt hoz.
A test felsö, elsõ részét és jobb oldalunkat irányítja.
Azok, akik szájukon keresztül lélegeznek, nem jutnak hozzá a negatív/pozitív pránikus energiához, és letargikusak, betegesek lesznek.

A Szusumna az a nádi, amely a gerincoszlop középső, üreges részén megy keresztül, azon a csatornán, amely az agyi és gerincfolyadékot (liquor) szállítja.
A gerincfolyadék gyûjtõmedencéjében, az 1-2 ágyékcsigolyánál kezdödik, és a medulla oblongátába megy fel, majd innen a lelki hídon keresztül a koponya központjába (középső részébe) (Brahma barlangja),
végül a fejtető csakrába lép ki.

A Szusumna akkor lép működésbe, amikor mind az Ida mind a Pingala nyitva van. Meg kell tanulnod, hogyan töltsd fel ezt a folyadékot pozitív és negatív energiával a jobb és bal orrlukadból,
amint az Idán és a Pingalán keresztül egyidejűleg lélegzel be.
Ez a töltéssel rendelkezõ folyadék ezután a gerincben felemelkedik. és mûködésbe hozza aktiválja az energia-központokat (csakrákat).

Amikor eléri az agyat, felébreszti az alvó agysejteket. Mivel a neuronok elöször lépnek mûködésbe, a kiterjedés hullámait fogod érzékelni.
Ez olyan érzés, mintha egy sapka venné körül a fejed. Amikor az energia benyomul a Szusumnába, a teljes gyönyör, a Szamarasza ragad majd magával.

Ha ebben a pillanatban egy fejlett módszert alkalmazol, a tudat, átlépve Brahma Kapuját, felrepül a kozmikus térbe.

A Pingala vörös,
az Ida fekete,
a Szuszumna fehér.

Sátánista Spirituális TárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora