Energia irányító Meditáció
Mágikus képességeid teljes kihasználásához fontos hogy ismerd az energiát, ismerd hogyan kell érzékelni, felszívni, elküldeni, manipulálni. Ezt meditálással lehet elérni, érzékennyé kell tenni magadat, és dolgoznod kell vele. Kitartó gyakorlással, erő-meditációkkal természetes módon megemeled a bioelektromosságodat. Gyakran pusztán tudatosítással képes leszel érezni ezt az energiát.
A képességek és hatalom terén a tudatosság a kulcs. Ez a gyakorlat hatha-jóga gyakorlatsorok, mantrázás, vagy bármi olyan meditáció után működik a legjobban, ami létrehozza az energiától való bizsergés érzését.1. Feküdj le csendben, és tudatosítsd a tested bal oldalán lévő energiákat, majd a jobb oldalon lévőket is.
2. Irányítsd az energiát egyik oldalról a másikra, aztán egyszerre a két oldaladról, hogy a törzsed közepén találkozzanak. Egyszerűen csak koncentrálj a törzsed középvonalára, illetve bárhova ahová az energiát akarod vinni. Ettől elméletileg majdnem azonnal érezni fogod az energiát a törzsed közepén. Ahová a figyelem irányul, oda megy az energia is.
3. Onnan terjeszd ki az energiát a testeden túlra az aurádba, majd húzd össze megint. Fordítsd a figyelmed az aurádra, ami a testeden kívül lévő energiamező.
4. Folytasd az energia kiterjesztését és összehúzását, amíg a tested mindkét oldalát kiegyensúlyozottnak nem érzed. Azután érezd az energiákat egyszerre a tested mindkét oldalán.
5. Érezd az energiát a tested elején, majd a hátulján, és ismételd meg az előző lépéseket.
6. Most csináld meg ugyanezt, csak csípőtől felfelé és lefelé, az előzőleg leírtak szerint.
7. Most érezd az energiát az egész testedben, egészként. Gyakorold többször az aurád kiterjesztését és összehúzását.
8. Végül gyűjtsd össze a tested közepén az energiát, és gyengéden terjeszd ki, kitágítva vele az aurád, figyelve rá, hogy egyenletesnek, kiegyensúlyozottnak érződjön.
9. Meditálj pár percig a finoman sugárzó energia érzésén, ahogy kitágítja az aurádat.
Ez a gyakorlat kiváló arra, hogy megtanuljuk az energia tudatos irányítását. Nagyon fontos, hogy az energiát mindig felfelé, a koronacsakrádon keresztül irányítsd ki. Néha lehet hogy úgy fogod érezni, az energia a lábaidba áramlik. Ez viszont az áramlás megszűnése miatt problémákat okozhat, ezért nem maradhat ott sokáig.