Elem Meditációk

1 0 0
                                    


Elem Meditációk

    Hogy tényleg haladóvá válj, uralnod kell az elemeket. Ez a Tarot Mágus lapjának üzenete is. Az elemek invokálásához erősnek kell lenned. Akik lassan szeretnének haladni, azoknak segíthetnek etzek a meditációk.

A tűzhöz

1. Ülj csendben és lazíts.

2. Vizualizálj egy nagy örömtüzet. Halld a pattogást és érezd a hőséget, aztán érezd a hőség szagát. Csináld ezt 5 percig.

A vízhez

1. Ülj csendben és lazíts.

2. Vizualizáld magad, ahogy a vízben gázolsz. Ez lehet tó, folyó, vagy óceán is. Érezd a vizet, halld a vizet és érezd a víz szagát, mintha valójában ott lennél. Csináld ezt 5 percig.

A földhöz

1. Ülj csendben és lazíts.

2. Vizualizáld magad, ahogy mezítláb jársz a földön. A legjobb, ha egy szántóföld talaján járva vizualizálod magad, mivel ez nagyon közel áll a föld eleméhez. Érezd a talajt a csupasz talpad alatt, és halld és érezd a lágy szellőt, illetve érezd a föld illatát. Csináld ezt 5 percig.

A levegőhöz

1. Ülj csendben és lazíts.

2. Vizualizáld magad, ahogy a széllel szemben sétálsz. Érezd ahogy a szél fújja a bőrödet, és halld a szél süvítését a füleidben. Érezd a friss levegő illatát, ahogy fúj téged. Érezd minden egyes lépést, ahogy a széllel szemben mész. Csináld ezt 5 percig.

A tűzhöz még

1. Ülj csendben és lazíts.

2. Vizualizáld magad, ahogy a sivatagban sétálsz. Érezd a perzselő hőséget, és a száraz, forró levegőt a forró környezetben. Érezd a homokot a lábad alatt, és érezd ahogy a tested egyre melegebb lesz. Csináld ezt a gyakorlatot 3-4 percig, de tovább ne.

A vízhez még

1. Ülj csendben és lazíts.

2. Vizualizáld magad egy hideg környezetben. Érezd ahogy fázol, Érezd a hideg szelet a bőrödön.

Akik ismerik a havat (néhány testvérünk trópusi vidékeken él, szóval nem mindenki tapasztalta még meg a havat), vizualizálja magát hóval és jéggel körülvéve. Halld a hó ropogását a talpad alatt. Akik soha nem találkoztak még hóval, vizualizálják magukat egy hideg helyen, és használják minden asztrális érzéküket Csináld ezt a gyakorlatot 3-4 percig, de tovább ne.

Mire jók a fenti gyakorlatok:
Nem csak megerősítik az asztrális érzékeidet, de be is vezetnek a négy elemmel való munkába (föld, levegő, tűz, víz). Az elemek invokálásával – amit a program következő hónapjában fogunk gyakorolni – olyannyira megerősíthetjük magunkat, hogy hihetetlen mértékű hőnek, hidegnek, és más szélsőségeknek is ellen tudunk majd állni. A tűz invokálása és irányítása a pirokinézis fontos eleme. A tűz elem invokálásával melegen tarthatjuk magunkat, míg a víz elemmel lehűthetjük magunkat, ha a körülmények úgy kívánják. A tűz invokációja tette lehetővé a tibeti szerzeteseknek, hogy beavatásuk éjszakáját a jéghideg hegységben töltsék, meztelenül, egy vizes lepedőbe burkolva, a hóviharban. Reggel, ha a beavatott átment a vizsgán, a lepedő meleg és száraz volt, és a környező területen a hó és jég meg el volt olvadva. 

    Az 1920-as és 1930-as években néhány németországi Sátáni Páholy a tűz elemét használta gyilkosságokhoz. Ha az elemet invokálják és az áldozathoz irányítják, annak szó szerint felforr a vére. A levegő eleme megfelelő módon invokálva levitációt eredményez. Az elemek invokálásával és megfelelő irányításával az időjárást is befolyásolhatjuk. A haladó mágia alapja az elemek irányítása, ebbe a gyógyítás és a mágia minden aspektusa beletartozik (fehér, fekete és szürke).

Az elemek összesűrítése

1. Csendesítsd el az elméd.

2. Lélegezd be a tűz elemét, és kilégzéskor irányítsd az összeset a gyökércsakrádba, ily módon összesűrítve.

3. Csináld ezt 5 légzésig.

4. Meditálj rajta, és érezd a hőséget a gyökércsakrádban.

Ha kényelmetlenül érzed magad ettől, helyette a víz elemét irányíthatod a keresztcsonti csakrádba.

Vagy ezt csináld, vagy azt.

Ez amolyan „edzés" számodra, amivel megtanulod az elemek koncentrálását és irányítását. Ezt a testeden kívül is elvégezheted, és a haladó mágiához szükséged lesz erre a készségre. Ennek ellenére lassan kell haladni. Ez nagyon fejlett technika. A tűz eleme stimulálni fogja a kundalinidet.

Az elemek bizonyos testrészekbe való irányítását gyógyításra lehet használni. SOHA NE IRÁNYÍTSD A TŰZ ELEMÉT A SZÍVEDBE VAGY AZ AGYADBA!!! Ez nagyon veszélyes lehet, és maradandó károsodást okozhat ezekben a nagyon érzékeny szervekben. A haladóknál a szíven és az agyon kívül a legtöbb szerv általában képes elviselni a sűrített elemeket. A szervek nem azonosak a csakrákkal, ahogy azt néhányan összetévesztették az e-groupokban. A csakrákba való elem-légzés megengedhető.

Az elemek pörgetése

Az elemek pörgetése nagyon haladó technika. Az embernek már jól kell tudnia keringtetnie az energiát a csakráin keresztül. A haladó meditációkban az egyik legfontosabb lépés az elemek áramoltatása a csakrákon keresztül. Ez nagyon fejlett módszer, és abból áll, hogy abba a csakrába sűrítjük az adott elemet, amelyet ural, aztán keringtetjük. Dolgozz azon, hogy mindegyiket mesteri szinten elsajátítsd. Határozottan ÉREZNED kell az elemet – perzselő forróságot a tűznél, jéghideget a víznél, nehézséget a földnél, és könnyedséget a levegőnél. A kvintesszencia a meleg és a forró között változik. Ezt csak tapasztalt meditálók csinálják, ezt nagyon is haladó módszer.

Ez fontos alapot fog képezni a haladóbb munkák számára, amiket hamarosan közzéteszek.

Az őseink az évszakokat használták munkáik megkönnyítésére. Ez a négy pont része. A nyár meleg, ezért a kezdők számára ekkor könnyebb a tűzön meditálni, illetve invokálni azt. Győződj meg róla, hogy van egy jó hely ahol le tudod hűteni magad. Tavasszal a levegővel, ősszel a földdel, télen a vízzel könnyebb dolgozni, mivel a víz hideg.

A következő lépés az elemek kombinálása. Például keringtetjük a vizet a tűz után, majd a kvintesszenciát. Ez mind nagyon erős.

A növekvő és telihold átalakítja a Nap tüzes sugarait a víz elemévé. A Nap és a Hold energiáját is kell invokálni és keringtetni.

Például nézzük a tűz forgatását:

1. Lélegezd be a tűz elemét az egész testedbe.

2. Sűrítsd a tüzet egy kicsiny gömbbe a gyökércsakrád belsejébe.

3. Most irányítsd a gömböt a keresztcsonti csakrádba, aztán a köldökcsakrádba, a torokcsakrádba, a harmadik szemedbe, a koronacsakrádba, aztán a 6. csakrádba a harmadik szem mögött, aztán a fejed hátuljára, a 6. csakra hátsó mellékcsakrájába. Onnan vidd le a gerinceden minden egyes csakrán keresztül.

Fordíts rá elegendő időt, égesd át alaposan minden csakrádat. Ez megerősít és megtisztít.

4. Mikor készen vagy, vidd a tűzgömböt a gyökércsakrádba, vagy távolítsd el a köldökcsakrádon keresztül.

Csináld meg ugyanezt a többi elemmel, beleértve a kvintesszenciát is. A csi-vel, vagy a tobozmirigy váladékával csinálva ugyanezt, szintén erős, ÉS kellemes hatásokat tapasztalhatunk.

Kezdetben munkánként csak egy elemmel dolgozz, és sajátítsd el mesteri szinten. A tüzet a Napból is invokálhatod – minél forróbb a Nap, annál jobb.

Sátánista Spirituális TárWhere stories live. Discover now