Kali Meditációk

2 0 0
                                    


Kali Meditációk

    Kali Mantrái természetesen az Ő tulajdonságait tükrözik. 

Kali Egyrétű Mantrája: Krím.

K-R-I: 

Ka – a szanszkrit abc első mássalhangzója, a létesült megnyilvánult létet jelenti. 

Ra – A tűz és fény maghangja. 

I – Az összpontosított energiát jelöli, motivációt és akaraterőt. Shakti, mint végrehajtó erő.

A Krím mantra képes a belső képességek aktiválására és külső cselekvések felerősítésére is. Megnöveli a belső erőnket, kitartasunkat, hogy túllépnessünk határainkon. 

Elpusztíthatjuk vele a negativitást, akadályokat, korlátainkat, és bármit felerősíthetünk.

Kali Háromrétű Mantrája: Krím Haum Hrím.

A háromrétű mantra Krímmel kezdődik, mely megalapozza és felépíti az energiát. 

A Haum mantra gyöke a Ha – az éteri elemet, Pránát és a Napot, Pórusát képviseli, a tiszta tudatot. A Haum mantra Agni (Tűz) ereje, melyet Vayu (Szél) irányít. A Haum mantra, mint a szélfútta tűz, gerjeszt, kiterjeszt. 

A Hrím a Spirituális Szív (hridaya- Nap-Lélek) mantrája. 

A Ha itt is a Pránát, Napot, Fényt jelöli, A Ra a tüzet, Az I pedig koncentrált energiát, akaraterőt. A hármat összerakva Kali háromrétű mantrája felkelti és energetizálja az egész Lelket. Afféle spirituális adrenalint ad.

• A Krím kardként vágja szét a csomókat, (granthi) villámként stimulálja energiánkat. 

• A Haum robbanásszerűen kiterjeszti ezt az energiát. 

• A Hrím a Lélekbe, Spirituális Szívbe vezeti az energiát és stabilizálja azt. 

Kali Hétrétű Mantrája: Krím Krím Krím Haum Haum Hrím Hrím.

Kiterjesztett Kali Mantrája: Krím Krím Krím Haum Haum Hrím Hrím Daksine Kalike.

Krím Krím Krím Haum Haum Hrím Hrím Szvaha.

A kiterjesztett Kali Mantra két darab Hétrétű mantrából, és Dakshini Kali invokálásából áll, Szvahával – "Tűz Áldozattal" lezárja.

Az invokáció és a kétszeres ismétlés tovább erősíti a hatásokat. Dakshina Kali helyére a fent ismertetett megnyilvánulásokat/formákat is be lehet helyettesíteni. 

Yantrája is van és azt is lehet alkalmazni.

Kali Egyrétű Meditáció

1. Ülj le kényelmesen. Akár simán ülsz, akár könnyített törökülésben. Akár a Gian mudrát is használhatod. 

2. Csak vibrálva kántáld a mantrát:

Krím.

》KKK RRR ÍÍÍ MMM.

Kali Háromrétű Meditáció

1. Ülj le kényelmesen. Akár simán ülsz, akár könnyített törökülésben. Akár a Gian mudrát is használhatod. 

2. Csak vibrálva kántáld a következő mantrát:

Krím, Haum, Hrím.

Kali Hétrétű Meditáció

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora