Csakra nyitások és meditációk

3 0 0
                                    


Csakra nyitások és meditációk

Sorrendben teszem ki a Csakra Nyitásokat. Haladj a menüpontok szerint.

Ezeket a meditációkat bármikor elvégezheted máskor is. Ezek nemcsak kinyitják, de erősítik is a csakrákat. Először ezeket sorban végezd el. Mindegyik csakrával pár kántálás, vagy pár percig, vagy akár egy óráig is meditálhatsz. Egyesével mindegyiknél legalább négy napig foglalkozz, vagy pedig egy hétig. Mindegyik csakra kinyitása után pihenj legalább néhány napig. Mindegyik meditáciő elött végezz el neked tetsző yógákat és légzéstechnikákat. Mindenképpen szedj vitaminokat, de ne túl sokat, mert tönkre teheti a vesédet stb. Én ajánlom mindenképpen a szemvitaminokat, az A-vitamint és az E-vitamint, és a Kollagént, mert a 3.szem nyitásakor sokaknak egy-két hónapig rossz volt a látásuk. Ettől ne ijedj meg, el fog múlni. A fej is nagyon fájhat, tehát készülj fájdalomcsillapítókkal is. Ingerlékeny és depressziós is lehetsz. Ne szedj B-vitaminokat, azt inkább ételekkel pótold.

Semmit se siettesd és ne erőltesd. A Csakrák kinyitása és erősítése is olyan, mint az izom erősítések. Csak fokozatosan és rendszerezetten csináld. Kezdőknek az összes Csakra nyitások után a további Csakra Meditációikat és az Egyéb Meditációikat hetente csak egyszer végezzék el és csak 5 kántálás erejéig. Aztán fokozatosan emelhetik a Meditációk heti és időbeli magasságát. Mindennap azért nem mindenki tud meditálni vagy természetesen nincs kedve. Nem is kell, csak a rendszeresség számít. Ha beteg vagy akkor ne meditálj, hanem pihenj és gyógyulj meg. Kigyógyulásod után is inkább pihenj még, hogy ne ess vissza.

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora