Csakra tisztító Meditaciók
Az aura megtisztítása nélkülözhetetlen a spirituális higiéniához. A napi auratisztítás megvéd a pszichikus támadásoktól és a betegségektől. A tiszta aura karizmatikus, és jobb kapcsolatok kialakítására ösztönöz más emberekkel. Az emberek természetes módon jobban figyelnek az olyan személyekre, akiknek tiszta az aurája, és sugárzik az energiától, illetve szívességeket is tesznek nekik. Így tudjuk befolyásolni az embereket, és rávenni őket, hogy úgy tegyenek, ahogy akarjuk.
A negatív gondolatformák, amiket a fekete mágiában használnak, és beteg akarattal generálják őket, illetve az irigység és a harag mind hozzáragadhat az auránkhoz, és balszerencsét hozhat ránk – baleseteket, betegségeket, s a többi... Az aura megtisztítása [ha nincsenek komoly problémák] csak néhány percbe telik naponta, és nagyon is megéri. Ha valaki beteg és lehangolt, az aurája "koszos", és sok meditáció kellhet a megtisztításához. Ami belül van, az megjelenik az ember auráján. A betegségek esetében – függetlenül attól hogy lappang vagy már kifejlődött – az aura mocskos, szürke vagy zavaró színűvé változik.
Ajánlott, hogy naponta kétszer tisztítsd meg az aurádat – egyszer ébredés után, egyszer pedig elalvás előtt. Az alvás előtti auratisztítás lényeges dolog. Minél több emberrel lépsz kapcsolatba az adott napon, annál több gondolatforma és energia kapcsolódik rá az asztráltestedre, és ezek bizony problémákat okoznak. Az emberek asztrálteste minden nap összevegyül egymással. Mint ahogy az emberek elkapják egymástól a vírusokat, az aura úgy vesz fel energiát.
Hogy megtisztítsd az aurádat:
1. Vizualizálj egy ragyogó fényburkot magad körül. Tartsd meg ezt a képet 1 vagy több percig. Nem tart sokáig...
2. Ezután vizualizáld a fényt, ahogy még intenzívebben, még fényesebben ragyog mindegyik csakrádban, egytől egyig, mint egy miniatűr nap.
Ennyi az egész, legalábbis a rövid változat. Ez a gyakorlat figyelmeztethet téged minden negatív energiára vagy pszichikus támadásra, és megakadályozhatja őket a manifesztálódástól. Ha azt veszed észre hogy az aurád vagy a csakráid nagyon koszosak (például betegség esetén), csináld meg az alábbit:
Teljes csakratisztítás:
A Nap gyökérmantráját használva vibráld végig a Sátáni Rózsafüzért, s eközben vizualizáld magad ragyogó fehér-arany fénybe burkolva. Koncentráld a rezgést az egész lelkedbe. Mindkét alábbi Nap-mantra hatásos, válaszd azt, amelyik kényelmes számodra:
"SURYA" (SZÚÚÚ-RRR-JAAA) vagy
"RAUM" (RRR-AAA-ÚÚÚ-MMM) (Ez utóbbinál fontos hogy pörgesd az R-eket.)
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aed2262a06?w=8491532
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aec7deff63?w=8491532
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aec7ea4156?w=8491532
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aec7ab2749?w=8491532
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aec7e353fd?w=8491532
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aec81618e7?w=8491532
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aec8389db0?w=8491532
https://app.site123.com/cleaning-gif/item-id-655aec8054737?w=8491532
A vibrálás sokkal hatékonyabban tisztítja az aurát. Ezt minden nap csinálhatod ha akarod. A vizualizáció önmagában nem csak hogy nehézkes mikor valaki beteg, de nem is olyan erős mintha vibrálnál. Mivel a lélek fényből épül fel, méghozzá olyan fényből is ami nem a látható tartományban létezik, a Nap mantra hatásos, ugyanis a Nap a látható fény minden színét tartalmazza, illetve a láthatatlan fényt is. A Nap fényéhez hasonló ragyogó fény vizualizálása és a vibrálás együttesen nagyon hatékonyan távolítja el a lélekből a negatív energiákat.
Gyakran a súlyosabb problémák, pl. betegség esetén sok negatív energia gyülemlik fel, ezért a fény vizualizálása is sokkal nehézkesebb. Amint elegendő energia gyűlik össze az ismételt munkákból kifolyólag, a fény vizualizálása sokkal könnyebbé válik. Ha látod is a fényt, az azt mutatja, hogy az energia teszi a dolgát. A Sátáni gyógyításoknál is ez a helyzet. Ha a betegség súlyos vagy krónikus, több ülést is el kell végezni ahhoz hogy az ember képes legyen vizualizálni és látni a fényt. Ez azt jelzi, hogy a munkát gyakran kell végezni, még a teljes gyógyulás elérése után is. Függetlenül attól hogy az ember könnyedén "látja"-e a fényt, mindent meg kell tenni a vizualizáció sikerességéért, még a legsúlyosabb esetekben is.