Élet & Halál
https://app.site123.com/spirituals/item-id-655a027b9732a?w=8491532
Az Élet elixírje és a Halál kelyhe
A helyes csakra nyitások és erősítésük, valamint a helyes beállításuk nagyon fontos. A legfontosabb csakra a köldök csakra.
A köldök csakra közvetlenül a köldök felett helyezkedik el, és közvetlenül hozzá kapcsolódik.
A magzat a köldökzsinóron keresztül kapcsolódik az anyához, ezen keresztül kapja az élethez szükséges tápanyagokat.
Tehát a köldök területe kifejezetten fontos, mivel mindannyian ezen keresztül kapunk először életet.
Éppen ezért a napcsakra a legfontosabb az összes közül.
Itt lakozik a hatalmunk, ezzel gyógyítunk és gyógyulunk stb.
Ennek a csakrának a párja a hatodik csakra és a hozzá kapcsolódó tobozmirigy. Ezek a csakrák adják a Magnum Opus alapját.
Ha valaki helyes módon halad a meditációkkal, egy bizonyos pontot elérve gyakran tapasztalhat édes, mentás ízérzetet a szájában, főleg meditáció után. Ez napközben is megmarad, de meditáció után általában felerősödik.
Ez az íz a Halhatatlanság Nektárjának, vagyis az Életelixírnek az íze, amelyet a tobozmirigy termel. Ha ilyen ízt tapasztalsz, tudhatod, hogy helyesen meditálsz.
Ennek megvan az ellentéte is, a „Méregkehely" vagy „Halál Kelyhe".
Ezt az tapasztalja, aki a New Age tanításokat követve a szívcsakrára fókuszál.
Sokan közülük fémes ízt éreztek a szájukban. A hinduk tudtak erről a „méregről", és figyelmeztettek, hogy az ember köpje ki inkább lenyelés helyett.Az 1989-es „Indiana Jones és az Utolsó Keresztes Lovag" című film egy fiktív formáját jeleníti meg ennek (a végén, amikor a megfelelő kehelyből kell inniuk a halhatatlanság eléréséhez).