Blokkolt Csakra feloldó Meditációk

4 0 0
                                    

Blokkolt Csakra feloldó Meditációk

  A zárt csakrák kinyitására több módszer is van. A legjobb ha mindet csinálod, méghozzá rendszeresen. Ezt beveheted a napi meditációs programodba. Normál esetben 3 nagyobb csomó van. Az egyik a gyökér-, a másik a szív-, a harmadik a hatodik csakránál. Általában a gyökércsakra nyitva van. Ha valamelyik csakránál égő érzést vagy erős nyomást érzünk, az általában azt jelzi, hogy a fölötte lévő csakra zárva van. Például ha valaki égő érzést érez a torkában, az azt jelzi, hogy a 6. csakrája blokkolva van.

1. Kézenergia

Az egyik módszer az adott csakra kinyitására és megerősítésére az, hogy ha már erős energiaáram halad át a tenyércsakráidon és az ujjbegyeiden, ezt használhatod az egyes csakráknál. Érezned kell, ahogy a tenyércsakráid bizseregnek, vagy hő sugárzik belőlük, ez jelzi, hogy erősek és aktívak.

Tedd a kezed a csakra fölé, amiről úgy érzed, több energiára van szüksége, és lazíts. Irányítsd az energiát a tenyércsakrádból a kiválasztott csakrába 5-15 percig. Meleg vagy égető érzés a csakrában a művelet közben vagy a művelet után azt jelzi, hogy a csakra energiát vesz fel. Ha rendszeresen csinálod, megerősödik az adott csakrád.

2. Csakralégzés

• Lélegezd be a blokkolt csakra színenergiáját. Az energiának ugyanolyan színűnek kell lennie, mint a csakrának amin dolgozol.

• Tartsd benn a levegőt 6 számolásig, és vizualizáld a csakrát, ahogy kinyílik. A legtöbben egyetértenek, hogy a legjobb módszer az, ha egy kinyíló virágot vizualizálunk. Figyelj rá, hogy a megfelelő színt vizualizáld.


https://app.site123.com/chakras/item-id-655a032c9d997?w=8491532

• Lélegezz ki, és tedd fényesebbé, terjeszd ki a csakrát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

• Lélegezz ki, és tedd fényesebbé, terjeszd ki a csakrát.

• Lélegezz be ragyogó arany-fehér fényt a gyökércsakrádon keresztül, és irányítsd fel a gerinceden, keresztül azon a csakrán amit ki akarsz nyitni, majd irányítsd ki a koronádon.

• Lélegezz ki, és vizualizáld az adott csakrát a fehér-arany energiával, és terjeszd ki.

• Csináld meg a fentieket többször.

3. Színenergia

Lélegezd be az egész aurádon és testeden át a blokkolt csakra színenergiáját. Vizualizáld ahogy ez az energia egyre fényesebb lesz, és minden belégzésnél kiterjed. Ismételd el többször.

4. Vibrálás

A legerősebb módszer a vibrálás. A rúnák, és/vagy bizonyos szanszkrit mantrák vibrálása nagyon gyorsan kinyitja a csakráidat. Koncentrálj az adott csakrádra, és [hangosan] vibrálj bele, s közben vizualizáld ahogy egy erős fehér-arany energia megtölti a csakrádat. A THOR rúna nagyon hatásosan nyitja ki a makacs területeket. A munkát minden éjjel el kell végezni, lehetőleg növekvő Hold idején, Újholdtól Teliholdig.

Végül a csakrád elég erős lesz, hogy magától, természetesen vegye fel az energiát. Az erős csakrák képesek felszívni az energiát. A gyenge csakrák, amik blokkoltak, képtelenek maguktól magukhoz vonzani és felszívni az energiát. A gyenge és blokkolt csakrák betegségeket hoznak elő, amik az adott csakrához kapcsolódnak, és fordítva – a betegségek gyengítik le a csakrákat.

Válassz a fentiek közül egy vagy több gyakorlatot, és csináld naponta, amíg a probléma el nem múlik.

Sátánista Spirituális TárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora