Mer Ka Ba Meditáció

1 0 0
                                    

Design a site like this with WordPress.com

Kezdjük el

Tovább az eszköztárra

Honlapjaim

Olvasó

Kijelentkezés

Tovább a tartalomra

Mer Ka Ba Meditáció


 Ülj le kényelmesen, ha lehet törökülésben, de széken ülve is jó, amíg egyenes a gerinced. Menj transzállapotba. Pár percig tisztítsd meg az aurád mielőtt belekezdenél ebbe a gyakorlatba. Ezt a meditációt 18 légzés alatt végezzük el.

Vizualizáld magad két piramisban. Az alapvető meditációt fehér-arany energiával végezzük a piramisokban, de amint tapasztaltabb leszel, használhatsz más színeket, ha már tudod hogyan kell kezelni a színenergiát. A fehér-arany energia a legerősebb energia.¹  “FELÜLNÉZET”

1. A hüvelyk- és mutatóujjaidat összeérintve lélegezz be 6 számolásig, tartsd benn 6 számolásig, majd miközben kifújod a levegőt 6 számolásig, kántáld hangosan vagy fejben a következőt: SZ-SZ-SZ-SZ-A-A-A-A-A-A, egyetlen hosszú kilégzéssel, s közben vizualizáld, ahogy mindkét piramisod megtelik ragyogó arany-fehér színnel.

2. A hüvelyk- és a középső ujjaidat összeérintve lélegezz be 6 számolásig, tartsd benn 6 számolásig, majd miközben kifújod a levegőt 6 számolásig, kántáld hangosan vagy fejben a következőt: T-T-T-T-T-A-A-A-A-A-A, egyetlen hosszú kilégzéssel. Töltsd tovább a piramisokat erős, fényes, intenzív.

3. A hüvelyk- és gyűrűsujjaidat összeérintve lélegezz be 6 számolásig, tartsd benn 6 számolásig, majd miközben kifújod a levegőt 6 számolásig, kántáld hangosan vagy fejben a következőt: N-N-N-N-N-A-A-A-A-A-A, egyetlen hosszú kilégzéssel. Töltsd tovább a piramisokat erős, fényes, intenzív energiával.

4. A hüvelyk- és kisujjaidat összeérintve lélegezz be 6 számolásig, tartsd benn 6 számolásig, majd miközben kifújod a levegőt 6 számolásig, sziszegj (egyetlen hosszú “SZ”-t kell kiejtened) egyetlen hosszú kilégzéssel. SZ-SZ-SZ-SZ-SZ-SZ-SZ-SZ. Töltsd tovább a piramisokat erős, fényes, intenzív energiával.

5. Ismét a hüvelyk- és mutatóujjaidat összeérintve lélegezz be 6 számolásig, tartsd benn 6 számolásig, majd fújd ki a levegőt 6 számolásig, s közben vizualizáld, ahogy mindkét piramisod megtelik ragyogó arany-fehér színnel.

Ennél a lépésnél nem kell kántálni.

6. Ismét, a hüvelyk- és középső ujjaidat összeérintve lélegezz be 6 számolásig, tartsd benn 6 számolásig, majd fújd ki a levegőt 6 számolásig, s közben vizualizáld, ahogy mindkét piramisod megtelik ragyogó arany-fehér színnel.

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora