Kirtan Kriya - Szatanama Meditáció

1 0 0
                                    

Kirtan Kriya – Szatanama Meditáció

A Kirtan Kriya (KK) az egyik legősibb, és legsokoldalúbb gyakorlata a Kundalini Yogának.
Ennek a gyakorlatnak a legfőbb sikerét a szanszkrit 'Sa Ta Na Ma' mantrában lévő erő biztosítja, amely Sátán nevének hosszabb változata. Ez a Gyógyító Név már számtalan pozítívumot adott az emberek számára, a test megújulásán át a szó szerint vett regenerációtól kezdve, egészen a Telomeráz termeléséért felelős gén bekapcsolásáig.
Az olvasottak mellett íme még néhány érv a KK pozitív hatásainak oldalán:
Alzheimerben szenvedő egyének bevonásával tudományos innovatív orvosi kutatást végeztek a betegek által gyakorolt KK eredményeit vizsgálva. Bebizonyították, hogy amellett, hogy a Kriya csökkenti az Alzheimer-kór kockázati tényezőit, egy teljes agyi fitness. A kutatás menete három kategóriába sorolható: elme, test és lélek; s ez mind optimalizálja test és agy öregedését.
Nézzük, milyen hatással volt a KK gyakorlat az ,,elme,, kategóriába tartozó betegek kutatása altt:
• Jobb memória: A memóriazavarral rendelkező személyek memória tesztje javult a Kriya gyakorlása után.
• Csökkent stressz: a tanulmányok azt mutatták, hogy a kognitív hanyatlás által okozott akut és krónikus stressz következtében megnőtt kortizol (stressz hormon) sejt-pusztító hatása az agyban teljességgel optimalizálódott. Tehát a KK bizonyítottan csökkenti a stresszt, a kortizol szintjét, és mint láthatjuk, javítja a memóriát.
• A KK-t végző embereken fokozott agyi vérellátást diagnoztizáltak.
• Javult az agyi kémia: köztudott, hogy azoknál az embereknél, akiknél csökken az agyi energia, velejáróan csökkenhet bizonyos agyi vegyi anyagok, az úgynevezett neurotranszmitterek termelődése. Már rengeteg gyógyszert próbáltak kifejleszteni ezen anyagok termelésére, ám sajnos ezek nem voltak túl hatékonyak. Ezzel szemben bebizonyították, hogy a KK természetes módon növeli a neurotranszmitterek termelődését, és javítja a kommunikációs csatornákat az agysejtek között, elősegítve ezzel az agy és a memória egészséges funkcionálását.
A KK hatásai a ,,test,, kategóriában vizsgált betegekre:
• Fokozottan növekedett az egyének telomeráz szintje.
• A káros génszaporulatok szabályozódása: bizonyítottan csökkent a gyulladásokat okozó káros gének termelődése.
• A jó gének javítása, melynek következtében drasztikusan megerősödött az immunrendszer.
• A DNS-ben lévő hibák optimalizódása.
• Teljes értékü, minőséges alvás.
A ,,lélek,, kategóriában tanulmányozott személyek eredményei a KK gyakorlása után:
• Csökkent a depresszió, ami a kongitív hanyatlás egyik kiváltó tényezője.
• A betegeknél elkezdődött a pszichológiai egészség beállása .
• Spirituális Jóllét: a KK gyaorlása bizonyítottan közrejátszik a nyugalom és belső béke, harmónia megteremtésében.
Így néz ki a Kirtan Kriya a gyakorlatban:
SaTaNaMa mantra Gyan, Shani, Surya ésBuddhi mudrákkal kombinálva.
-Sa -Gyan (mutatóujj) -Ta -Shani (középsőujj) -Na -Surya (gyűrűsujj) -Ma -Buddhi (kisujj)


https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae4fb54739?w=8491532

com/chakras/item-id-655ae4fb54739?w=8491532

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Ülj le könnyű pózba egyenes karokkal, majd kezdd el vibrálni a mantrát, úgy hogy a fentebb megadott mudrákkal kíséred.
Az S;T;N;M hangokat a koronacsakrába kell vibrálni, 

az A-t pedig a 6.csakrába, 

és onnan ,,kilőni,, a harmadik szemen keresztül. 


https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae4fb3ce85?w=8491532


Kb másfél másodperc egy szótag

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Kb másfél másodperc egy szótag. 

12 perces formula: -2 perc hangos vibrálás -2 perc suttogó -4 perc mentális -2 perc suttogó -2 perc hangos 30 perces formula:
-5 perc hangos -5 perc suttogó -10 perc mentális -5 perc suttogó -5 perc hangos

Sátánista Spirituális Tárحيث تعيش القصص. اكتشف الآن