Csakra pörgető Meditáció
https://app.site123.com/all-chakra-gifs/item-id-655aea7f8c17d?w=8491532
Ez a meditáció csak néhány percet vesz igénybe, és bármikor elvégezhető amikor koncentrálni tudsz. Könnyű gyakorlat, és akár önmagában is egy teljes meditáció lehet azoknak, akiknek nincs privát helyük meditációra, vagy nincs elég idejük.
Koncentráld a figyelmed a gerinced tövére, és vizualizáld a gyökércsakrádat, mint egy örvényt (mint egy kis piramist). Színezd be ezt az energiát élénkvörösre, és pörgesd meg. Addig pörgesd, amíg nem kezd gyorsan, magától forogni. A csúcsa mutasson felfelé.
Csináld meg ezt minden csakráddal, vizualizáld mindegyiket egy forgó örvényként, erős, élénk színben ragyogva, és pörgesd meg őket amíg gyorsan, maguktól nem pörögnek:
• Első – vörös, felfelé mutat
• Második – narancssárga, felfelé mutat
• Harmadik – citromsárga vagy arany, lefelé mutat
• Negyedik – zöld, jóni alakú
• Ötödik – élénk égkék, lefelé mutat
• Hatodik – indigó (kékeslila), lefelé mutat
• Hetedik – lila, lefelé mutat Mikor a 6. csakrádat pörgeted meg, figyelj arra, hogy a harmadik szemed *mögé* koncentrálj, a fejed közepére. Sok ember hibásan úgy hiszi, a harmadik szem a 6. csakra. De a harmadik szem csak a 6. csakra nyúlványa, nem maga a csakra.
Minden csakrádnak erős, élénk színe kell hogy legyen. A sötét vagy halvány csakrák nem jól működnek. Pörgesd őket tovább, és koncentráld a vizualizációdat, hogy visszaállítsd őket saját, ragyogó színükre. Egyes esetekben meg is tisztíthatod őket.
Mikor a csakráink gyors tempóban pörögnek, ez segít megelőzni a balszerencsét és a betegségeket.
Ezenkívül megnyit minket az asztrális világ felé, és megvéd minket asztrálisan és fizikailag is. Az energiával való munkát azonban minden nap el kell végezni. Minden napi munka az előző napi munkára épül, és amíg nem építünk ki magunkban egy erős energiamezőt, a rövidtávú eredményeink eltűnhetnek, vagy nehezebb lesz őket visszaállítani.
Meg kell jegyeznem azt is, hogy a lélek fényből áll. Minden csakra a fény egy hullámhosszának felel meg, ahogy azt egy prizmán átnézve tapasztalhatjuk a napfénnyel. A prizma felbontja a Nap fényét a látható fény tartományában található színekre. Ez mind fizika. Az úgynevezett "okkultban" mindenre van tudományos magyarázat. Mikor fényenergiát lélegzünk be/invokáljuk, megerősítjük a lelkünket.
Csakrapörgetés a fénysebesség kétszeresével
Ez egy nagyon egyszerű, viszont igen hatásos meditáció: energiád és rezgésed megemelésére, de legfőképp a csakrák komoly erősítésére.
Figyelem! Ez a meditáció semmiképp sem kezdőknek való! Kimondottan haladóknak készült! Olyan emberek csinálják, akiknek a teste már hozzászokott a magasabb rezgéshez (fénysebességhez), ugyanis ha helyesen végezzük, drasztikusan megnöveli az energiaszintet, és a csakrákat egy magasabb rezgésszámra hangolja! Ha még nem vagy komolyan haladó és tapasztalt, viszont mindenképp meg szeretnéd csinálni, csináld a fénysebesség felével, vagy fénysebességgel. (kezdők inkább várjanak vele!) Tehát a meditáció:
– Vedd fel a számodra legkényelmesebb ászanát, és menj enyhe transzállapotba.
– Vizualizáld magad egy végtelen tér középpontjában, amint ez a végtelenség telítve van a világűr legfinomabb erőanyagával, az egyetemes éterrel. (mint az akasha invokálásánál).
Engedd, hogy körülöleljen, érezd, tudatosítsd az energiáját a testeden kívül.
– Kezd pörgetni a csakráidat a fénysebesség felével, majd fénysebeséggel. Közben vizualizáld, ahogy a csakrák intenzív pörgése ,,bekapja,, az étert (mint a ventilátor a fekete füstöt), érezd, ahogy az akasha energiája átjárja a csakráidat, érezd, ahogy együtt pörög, rezeg vele.
– Miután érzed a csakrákban bizsergő energiát, mond magadban: a csakráim a fénysebesség kétszeresével pörögnek! Érezd, ahogy a csakrák intenzív pörgése pulzáló érzést kelt benned, érezd a bennük rezgő étert. (ilyen intenzív pörgésnél a csakrák körül fénylő, széles korong keletkezik, pont mint a MerKaBa meditációban).
– Koncentrálj a korongokra (a haladók asztrális szemükkel láthatják is őket), érezd ahogy nő a sebességük, majd stabilizálódik a fénysebesség kétszeresére.
– Miután meditáltál az energián és a korongokon, lemezeken, koncentrálj a lélek egy oszlopára. (A víz a tested bal oldala, a szél a jobb oldala, a föld az elülső része, a tűz a hátsó része) Koncentrálj mindegyikre külön, és emeld a rezgésszintjét fénysebesség kétszeresére.
– Koncentrálj a fénytestedre, és csináld meg a fentieket, majd a: -8 csakrával, -az asztrál testtel, -a mentális testtel, -az aurával, -a lélek szárnyaival.
– Most jön a megerősítés: sorold fel a megerősített aspektusokat, -végérvényesen a fénysebességgel vibrálnak.
– Feküdj le halottpózba, meditálj az energián pár percet.
*A fenti meditáció saját találmány, és itt szögezném le, hogy nem szentírás. Ha kellőképp tapasztalt vagy, pörgethetsz a fénysebesség tetszés szerinti többszörösével, és az éter helyett használhatsz más, számodra megfelelő elemet. (Ne feledd, az a cél, hogy "semlegesítsd" a csakrákat. Minden elem más szempontból fogja tökéletesíteni őket).