Telepatikus önvédelem
Ifjúkorában a szerző Choa Kok Sui mester, egy közeli barátjával együtt azzal kísérletezett, hogy olyan módszereket találjon, amelyek segítségével megvédheti magát az ember a telepatikus támadások ellen. Ez a könyv ezeknek a korai kísérleteknek az eredménye.
A finomenergiák tudománya egyre népszerűbbé válik, különösen az energiával való gyógyítás területén.
Sajnos azonban mindig vannak olyan nagyzási hóbortban szenvedő, eltévelyedett személyek, akik alantas célokra használják,
és ezzel megcsúfolják ezt az emberiség javát szolgáló, isteni tudományt. Velük szemben ez a könyv jelenti az ellenszert.A Telepatikus önvédelem otthon és a munkahelyen-ben vázolt módszereket követve megtanulhatjuk,
hogyan védhetjük meg magunkat, és mit tehetünk ezek ellen a gátlástalan rosszakarók ellen, akik visszaélnek a belső
világ tanításaival. A könyv megírásának másik célja az, hogy a hétköznapokban alkalmazható, gyakorlati telepatikus önvédelem megismertetésével hozzájáruljon az élet minőségének javításához. A tanítások otthon és a munkahelyen is alkalmazhatók. A bemutatott módszerek egyszerűek és azonnal kipróbálhatók.A könyv számos felbecsülhetetlen értékű, ősi tanítást és módszert közöl, amelyet több ezer éven át titokban tartottak.
Ha az ezoterikus tudományok fiatal kutatója a maga feje után járva próbálná meg elsajátítani, amit ebben a könyvben
összegezve megtalálhat, legalább tíz-húsz év kemény kutatómunkára volna szüksége.
Nagyon fontos, hogy a tanításokat és a technikákat ne alkalmazzuk ártó szándékkal, mások leigázására. Ez túl azon, hogy erkölcsileg kifogásolható, rendkívül súlyos karmikus következményeket von maga után.
Kívánom, hogy ezek az ősi tanítások felkeltsék az olvasó érdeklődését a belső világ tudományai iránt, és elősegítsék szellemi fejlődését.
Szeretettel és áldással!
Mit jelent a telepatikus önvédelem?
A telepatikus önvédelem tudománya és művészete arról szól, hogyan védhetjük meg magunkat a szándékos és nem
szándékos telepatikus támadások ellen. A könyvben bemutatott telepatikus önvédelmi technikák könnyen és sikerrel
alkalmazhatók a gyakorlatban. Elsajátításuk nem okoz nehézséget, és szinte azonnal kipróbálhatjuk őket.