Test és a Csakrarendszer Energetizáló
https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae4fc2350e?w=8491532
Az alábbi meditáció megtisztítja a teljes testet, és ezzel együtt biztosítja a lehető legalaposabb energia ellátást. Tisztítja és feltölti a csakrákat, valamint segít a leföldelésben. Napi szinten történő rendszeres elvégzése természetes módon emeli a bioelektromosságot, és fenntartja a test állandó egészségét. Ez egy haladóbb módszer, de ettől függetlenül mindenkinek jó szívvel ajánlom!
A meditáció:
• Vizualizáld ahogy arany fény-energia kering a lábfejed körül az óramutató irányában.
Szívd fel ezt az energiát a talpadon keresztül a lábfejedbe. Ezután irányítsd az arany fényenergiát csontról csontra haladva felfelé: a lábújjaktól a lábfej csontjain át a bokához, majd fel a lábszárakon a térdhez, és a térdkalácshoz, onnan a combokon át a csípőhöz és le a farok csigolyákhoz, a keresztcsonthoz, majd felfelé a gerincen keresztül, minden egyes csigolyát megfürdetve az arany fényben... Majd irányítsd tovább az energiát a vállcsontokon át a lapockához, elöl le a szegycsonton, majd a bordákon át a mellkas aljáig, aztán le a karokon a csuklókhoz, onnan a kézfejen át az újjakhoz; innen a nyakhoz, onnan pedig az állkapocshoz és a fogakhoz, majd itasd át az energiával a teljes koponyát.
Lélegezz mélyen és lazulj el.
Irányítsd a figyelmed az agyadra, és kezd el az energia abszorbeálását. Kezd az agykéreggel, a szürke állománnyal, amely az agy felszínét borítja. Ezután irányítsd az arany fényenergiát a fehér állományon keresztül, amely az agy legnagyobb részét képviseli, és amely közvetlenül a szürke állomány alatt helyezkedik el. Képzeld el a fehér állományt, amint szivacshoz hasonlóan, magába szívja az energiát. A tudatod kiegyenlíti az energia-befogadást és annak ,,érzetét,, a két félteke között (a fehér állomány funkciói között szerepel az érzékszerveken túli észlelésben való közreműködés).
• Irányítsd most az energiát a két szemöldök között enyhén felfelé, és úgy 2,5 cm-rel az agy belsejébe; itt találod a pici, körte alakú agyalapi mirigyet, a hipofízist. Irányítsd az arany fényt közvetlenül erre a mirigyre, és használj megerősítést az energiával való teljes átjárására. A hipofízis az első energetikai lépcső a tobozmiriggyel való kapcsolattartásban.
• Ezt követen irányítsd a figyelmed az agy középpontjára, itt található a vesebab alakú tobozmirigy. Irányítsd az arany fényenergiát ezen a mirigyen keresztül, jól megfürdetve benne, és használj megerősítést az energia teljes befogadására.
• Ugyancsak az agy közép-táján helyezkedik el a hypothalamus és a thalamus; ez utóbbi legyező alakú szerv, amely márványozott fehér és szürke állományból áll, két szárnya az agy két féltekéjében helyezkedik el. A thalamus többek között a vizualizációs képességedért felelős, itasd át az energiával.
• Irányítsd most a figyelmed az agy alapjánál elhelyezkedő tojás alakú szervre, a hídra.
Vizualizáld, amint ez a híd sugárzó arannyá változik az energiától. Végül, irányítsd az arany fényt erősen összpontosított figyelemmel a gerincen véges-végig lefelé... Ezzel elvégezted az agy teljes energia átöblítését.
Lélegezz mélyen és lazulj el.
• Összpontosítsd a figyelmed, és irányítsd az arany energiát a belső elválasztású mirigyek rendszerén keresztül. Elsőként irányítsd a pajzsmirigyen és mellékpajzsmirigyen keresztül, a torok alsó térségébe. Alaposan szívd be e két mirigybe a koncentrált energiát.
• A szívközpont fölött, a szegycsont alatt helyezkedik el a következő mirigy, a csecsemőmirigy, amely a szívcsakrával áll kapcsolatban. A bioelektromos erőd növelésével arányban áll a fizikai test kiegyensúlyozására irányuló gyógyulási készséged; ezért is fontos a csecsemőmirigy serkentése, itasd alaposan át az energiával. A csecsemőmirigy teljes feltöltődése után vidd leljebb az energiát a szívcsakra elülső kiterjesztésein (lásd a képen) a szívcsakrába; használj megerősítéseket.
• Itányítsd most a figyelmed a szívizomra; bár a szív nem tartozik a belső elválasztású rendszeredhez, a szívburok tartalmaz néhány csepp értékes hormont, amely hozzájárul a szív-energia sugárzásának növeléséhez. Használj megerősítéseket.
• A köldöktől balra helyezkedik el a hasnyálmirigy, és ahogy ezt a részed arany fénnyel stimulálod, használj megerősítéseket arra, hogy a testedben végbemenő energetikai változásokhoz szükséges asszimilációs készséged erősödik (ez nagyon fontos, hogy alkalmazkodni tudj a drasztikusan megnövekedett energiaszinthez).
• Most irányítsd az arany fényt a vesék tetején elhelyezkedő mellékvesékre, és használj megerősítést e mirigyek teljes megújulására.
• Kicsit lejjebb haladva eléred a szexuális szerveidet; irányítsd az energiát a petefészekbe vagy a herékbe.
• Haladj tovább lefelé az arany energiával a csípőn, a combokon, a vádlikon át a lábfejhez és a talpakhoz. Ezzel elvégezted a fizikai test energetizálását.
Lélegezz mélyen és lazulj el.
• Az energia most a lábfejeid körül áramlik, létrehozva egy erős leföldelési hatást. Ez a földelési hatás teszi lehetővé a rendelkezésedre álló energia befogadását. A bioelektromosság emelkedése hőmérséklet változás, vagy bizsergés formában jelenhet meg, ahogy az áramlás a lábfejen át felfelé irányul a lábszáron és combokon keresztül a gerinc alapjához.
• Irányítsd a figyelmed a gerinc legaljára, a gyökércsakrához; érezz, vizualizálj most oda egy sugárzó vörös energia-gömböt. Az arany energia belépésével ez a vörös gömb egy aranyos csillag kitörési mintáját kezdi felvenni, amely minden irányba lövelli ezt a vöröses arany fény-energiát. Használj megerősítést a gyökércsakrád megtisztításához, és erősítéséhez.
• Az arany energia innen tovább halad a kreatív/szexuális központ felé és ahogy eléri a keresztcsonti csakrád összpontosítd a figyelmed a csakrádra és egy narancs színű energia gömbre. Az arany fénysugár megint áttör egy csillag-kitöréshez hasonlóan ezen a narancs színű gömbön. Teljes figyelmedet fordítsd most a szexuális energiádra, amely része a vitalitásodnak, életerődnek; próbálj meg ráhangolódni az érzetére.
Lélegezz.
• Most az arany energia tovább emelkedik, és eléri a napfonat központ sárga gömbjét, a köldökcsakrát. Itasd át az energiával, és használj megerősítéseket.
• Irányítsd most az arany fénysugarat ismét a szívcsakrádba, ezáltal megerősítve és megtisztítva azt.
• Ezt követően irányítsd az arany energiát felfelé a torokcsakrádba.
• Most irányítsd az arany fénysugarat az agy központján keresztül: a tobozmirigyen át az agyalapi mirigy felé, egészen a hatodik csakrádba, és annak elülső kiterjesztésébe, a harmadik szembe. Alaposan stimuláld ezeket a részeket az energiával, és ne feldd a megerősítéseket.
• Irányítsd most az energiát az agyon keresztül, a koronacsakrába; majd miután átitattad vele, engedd az energiát kiáramlani rajta, vizualizáld, ahogy arany energia-forrás tör elő a fejedből, amely spirál vonalba halad lefelé a tested teljes hosszán. Itasd át az energiával az aurád.
A fenti meditáció nagyon intenzív, és különlegesen erős – ha megfelelő módon végzed el;
ezért ne sajnáld az időt arra, hogy az instrukciók által megadott részeket alaposan feltöltsd energiával. Ne feledd, ez a meditáció csupán egy segítség a részemről, nem szentírás; tehát arra bíztatlak, hogy alaktísd magadhoz, képességeidhez mérten. A megerősítéseket programozhatod az egyéni célodnak megfelelően; haladók pedig az energiával való munka helyett dolgozhatnak tetszőleges elemekkel a meditáció alatt.