A Hatodik Őrtorony Csakra Kinyitása

3 0 0
                                    



A Hatodik Őrtorony Csakra Kinyitása


https://app.site123.com/chakras/item-id-655a032a8231b?w=8491532


https://app.site123.com/chakras/item-id-65c1ca0419748?w=8491532


Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.




Végezz el egypár tetszőleges Yógákat és Prayanamákat. Aztán végezd el ezt a Meditációt:

Elsőnek:

Koncentrálj és vizualizáld az ELÖL lévő Keresztcsonti csakra kiterjesztésére és erre meditálj.
ELÜLSŐ Keresztcsonti csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NNNEEERRRGGGAAALLL.

Majd:

Koncentrálj és vizualizáld
a BAL oldalon lévő  Keresztcsonti csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

BAL OLDALI Keresztcsonti csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NNNEEERRRGGGAAALLL.

Aztán:

Koncentrálj és vizualizáld a HÁTUL lévő  Keresztcsonti csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

HÁTSÓ  Keresztcsonti csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NNNEEERRRGGGAAALLL.

Utánna:

Koncentrálj és vizualizáld a JOBB oldalon lévő  Keresztcsonti csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

JOBB OLDALI  Keresztcsonti csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NNNEEERRRGGGAAALLL.

Következőleg:

Koncentráj és vizualizáld a KÖZÉPEN lévő  Keresztcsonti csakra kiterjesztésére és erre meditálj.

KÖZÉPSŐ Keresztcsonti csakra,beszív, benntart és Torokzár, majd NNNEEERRRGGGAAALLL.

Végül:

Koncentrálj és vizualizáld az ÖSSZES  Keresztcsonti csakra kiterjesztésére és egyszerre mindre meditálj.

ÖSSZES Keresztcsonti csakra, beszív, benntart és Torokzár, majd NNNEEERRRGGGAAALLL.

Annyiszor végezheted el a Meditációt ameddig csak szeretnéd. Kezdőként 7 kört csinálj meg.

További Yógáit, Kundalini yóga kríjáit, Pranayamáit, Mudráit, Mantráit és Meditációit külön menüpontokban és címekben találod meg.

Sátánista Spirituális TárTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang