Szín Meditáció
Ez a meditáció az energia “belégzését” teszi szükségessé. Tapasztaltnak kell lenned az Alapozó meditációban mielőtt elvégzed ezt a meditációt.
Sajnos a fehér fényt túlhasználják a Wicca és New Age követői, akik nem tudják hogy mit csinálnak. Ezek az emberek kizárják a fehéren kívül a többi színt, és így nem tapasztaltak a színekkel való munkában. Mivel a fehér a spektrum minden színét tartalmazza, egyszerre szívják magukba az összes színt, és akik nem tudják irányítani, vagy nem tudnak vele dolgozni, útmutatás nélkül, egyedül maradnak.
Minden szín az energia egy meghatározott frekvenciáját képviseli, amiket legtöbbünk naponta használ. Ha valaki nem képes kezelni minden egyes színt, a fehér fényt gyakran nem tudja helyesen használni.A fehér fényt könnyű használni, és nagyszerű a kezdők számára, de az a baj, hogy túl sokat használják. Nagyon jól lehet vele tisztítani az aurát és kiegyensúlyozni az energiákat, és védelemre is nagyszerű.
A fehér fény, ha egy személy köré helyezzük, gátat szab a másokkal való kölcsönhatásban. Ez azért van, mert a fehér fény visszaverő tulajdonságú. Ha egyedül akarsz lenni, burkold magad fehér fénybe. Ha belül töltöd meg magad fehér fénnyel, az megerősít és megvéd, anélkül hogy gátat szabna közted és mások közt, ha társadalmi kölcsönhatásokat akarsz.
A fehér fény túlzott használata arrogáns hozzáállást eredményezhet, főleg spirituális dolgokban, valamint szűklátókörűséget és ridegséget is okozhat. Ezt gyakran láthatjuk azoknál akik angyalmágiát gyakorolnak. A végső eredmény a spirituális fejlődés alsőbb szintjére jutás.
Mikor az egyén jártas minden szín használatában, teljes mértékben kihasználhatja a fehér fényt.A színmeditáció:
A színek tulajdonságait lásd az Aura című oldalnál.
Helyezkedj el kényelmesen, és csinálj légzőgyakorlatokat, vagy bármi mást hogy koncentrálj legyél, és lenyugtasd magad mielőtt transzba mész.
Lélegezz be és töltsd meg magad minden lélegzetvételnél a spektrum valamely színével, minden belégzésnél fényesebbnek vizualizáld (ne világosabbnak, hanem intenzívebbnek):
Vörös, kék, sárga, narancs, viola, zöld, indigó (kékeslila, a 6. csakra színe) vagy fekete.
Ezt a meditációt lehet azután is csinálni, hogy egy meghatározott csakrán meditáltál. Megtöltheted magad az adott csakra színével.
Ha új vagy a színmeditációban, tartsd meg a színt 2-4 percig. Ha a szín jó érzést kelt benned, tovább is megtarthatod. Akik már hozzászoktak a színek energiájához, tovább is tarthatják. Ezt az időnövelést fokozatosan, kényelmesen kell véghezvinni.
Minden szín tiszta formájában legyen, fényesen. Később, ha már haladó vagy, árnyalatokkal is kísérletezhetsz.
Ha egy szín negatívnak érződik, fokozatosan haladj vele. Kérdezd meg az elméd, hogy miért van ez. Mit jelent számodra ez a szín? Mire asszociálsz az adott színről? Ez nagyszerű módja annak, hogy többet is megtudj magadról. Melyik színt érzed kellemesnek? Ezek azok melyeket a legtöbbet használtad az életedben, a többi kizárásával. Ezen információból le lehet szűrni, hogy melyik csakrákon kell még többet dolgozni, hogy erejük teljében legyenek.
A legfontosabb cél ebben a meditációban az, hogy érezd a színeket. Tölts egy kis időt minden színnel, próbálj ráérezni. Tarts írásos feljegyzéseket a fekete könyvedben.
Úgy is meditálhatsz a színen, hogy magadon kívül helyezed, és úgy próbálod érezni az energiáját.
Nem szükséges beszívni a színt, főleg ha bizonyos színek kellemetlenek számodra. Ne feledd, ha valami kellemetlen vagy negatív érzést kelt benned, állj le vele. Ha készen vagy a meditációval, tisztítsd meg az aurádat fehér fénnyel, ez ki fogja egyensúlyozni a színeket az aurádban.
A meditáció eredménye: képes leszel érezni, irányítani és alkalmazni a színeket. A színenergia nagyon erős a mágiában használva. Minden színnek meghatározott energiái vannak, és meghozzák azokat az eredményeket, melyek az adott energiára jellemzők.