Kis Súlyzózás
Jó lenne, ha mindenki súlyzózna is egy keveset.
Nagyon jót tesz az izmoknaknak és az immunrendszerünknek is. Teherbíróbbak, állóképesebbek és kitartóabbak leszünk általa. Úgy vettem észre, hogy még az aurám is nagyobb és erősebb lesz tőle. Noknek és férfiaknak is egyaránt ajánlott. Tizenévesektől a felnőttekig. Először ajánlott könnyebb, majd egyre nehezebb súlyzókat beszerezni.
Ha kedvet kaptál már most hozza, de nem tudsz gyorsan olcsó és megfelelő súlyzót beszerezni, akkor adok egy fura tippet: vegyél kutyagumi játékot, ami súlyzó alakú. En tudtam szerezni olcsón ilyeneket. Abba tölts bele sót. Ne homokot, hanem sót, mert a homokba mindenféle bogár telepedhet. A végét tömd be valamivel.
Én 300ft-ért vettem ilyen játékot és a só hozzá 120ft. Szóval rém olcsó. Ez kb 3kg. Egy 1kg-os nöl könnyű súlyzó ezrekbe is kerülhet, hát még a 3kg-os. A 3kg-os után nehezebbet vegyetek. Ekkor már nem fog égni bennetek a láz és jobban körül tudtok majd nézni. Én a Lidl-ben vettem 12 kg-os súlyzót 3000ft-ért. Mig ugyanez más üzletekben 10 000ft volt.
Fittnessz súlymellényeket is vehettek és azzal eggyütt csinálhatjátok az álló ászánákat. Én az Aldiban vettem 4kg-os fittness súlymellényt, talán 2000ft-ért. Ez hátra való, neten megnézhetitek. A súlyzózás után ajánlom a masszázst is. A Lidl-ben 6000ft-ert vettem masszázs uleshuzatot. A masszázs is erősíti az immunrendszert és ellazítja a megterhelt izmokat.
Csak feltettem párat, amit a neten találtam. Ezeken kívül is vannak és lehet nézni.
Vagy egy nap többfélet csinálsz, vagy naponta egyfélét.
Nagyjából úgy raktam össze, hogy legyen benne:
Álló.
Támaszoló.
Hajoló.
Fekvő.