A Kundalini Erő

2 0 0
                                    

A Kundalini Erő


https://app.site123.com/spirituals/item-id-655a027c02fe7?w=8491532


    Tehát a kundalini kígyó erő felemeléséhez kellenek a spirituális fejlesztések

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

    Tehát a kundalini kígyó erő felemeléséhez kellenek a spirituális fejlesztések.
A jógák, a kríják, a légzéstechnikák, a csakra meditációk, az egyéb meditációk, a spirituális fejlesztések, a spirituális önvédelmek és esetlegesen a mágia.
A kundalini felemelkedése során a csakrákat átszúrja. Ezért fontos, hogy jól megerősítsük ezeket.

A bioelektromosságban leírtak is keletkezhetnek, ezért fontosak a légzőgyakorlatok és a jógák, hogy a testet is felkészítsük ezekre.

Amikre számíthatsz a Kundalini ébredezgetésére:

*egyre növekvő bioelektromosság.

*ujjak, lábujjak, tenyér, talp és esetlegesen belső szervi bizsergések, elektromos érzések.

*ujjak, kezek, lábak kisebb-nagyobb rándítások, rángatózások.

*spirituális, parapszihológiai, alvásparalízis élmények, testkilépés élmények stb.

*asztrális sík tapasztalások, asztrális lények, szellemek stb. észlelése, tapasztalása, látása, hallása.

*paranormális jelenségek felerősödése.

*akaratlanos mosolygás, vigyorgás, vicsorítás, sziszegés, hörgés, füfögés.

*kisebb-nagyobb gerinc rángatózgatások.

Amikre számíthatsz a Kundalini felébredésekor:

*melegség érzés, láz felemelkedés, akár belázasodás.

*meleg, forró érzés a farokcsontodban.

*előre, hátra dőlés ülés közben- ez vagy akaratos vagy akaratlan tevékenység is lehet.

*forgó, pörgő, húzó érzés a faroktövében.

*valamilyen folyadék érzése a farokcsontból kiindulva, amely láthatatlan.

    Minden csakra kiválaszt valamilyen anyagot, folyadékot. A kundalini legközelebbi felemelkedésének állapotában a gyökércsakrából kicsordul ez a folyadék. Mint amikor a nők szülnek. A gyökércsakra megreped ahogyan a kundalini először áttöri ezt a legelső akadályt. A folyadék elősegíti a kundalini kígyó felemelkedését, felfelé való haladását a többi csakrán keresztül. Minden egyes csakránál tapasztalható vagy sem a folyadékaik kiáramolása.

    A kundalini nagyon forró lehet. A forróság érzése úgy is érezhető, mintha ténylegesen éreznénk ahogyan a kundalini kígyó a gerincünk belsejében felfelé kúszik, vagy esetlegesen a testünk közepénél emelkedik fel.

    Ez csak a legelső tényleges felemelkedésénél tapasztalható. Később enyhén hűvösebb érzésünk lesz.

    A kundalini nemcsak a csakrákon halad végig, hanem a három fő nádin, a három gúnán, és a három granthin is.
Fájdalmakra számíthat az az ember aki nem megfelelően végezte a spirituális megerősítéseit.

Közben tapasztalhatunk az úgynevezett megszálláshoz hasonló élményekkel is:

*a nagyobb rángatózások.

*olyan érzet, mintha néznének, figyelnének.

*a simogató érzések.

*a markoló érzések.

    Leginkább a derék, csípó, has, váll, torok, a halánték és a fej közepe környékén érezhetünk fájdalmakat, mivel az őrtornyok ott találhatóak és a kundalini kígyó ezeket is mind áttöri.
Ezek az élmények is sok esetben megszállásként élhetőek meg.
Olyan, mintha valami belemarkolna nagyon erősen a derekunkba, csípőnkbe, hasunkba.
Mintha valami megszorítaná a vállainkat, a torkunkat és oldalt, valamint a fejünk tetejét.
Ezt érezhetjük belső és külső hatásokként is.

    Ennek az a magyarázata, hogy a kundalini kígyó részben asztrális lény is, és az asztrális síkon is megnyitja azokat a dolgokat amelyeket meg kell nyitnia. Mégha nagyon rémisztő és fájdalmas tetteket kell végig csinálnia. A fizikai síkra is ki tud terjedni és valódi fizikai érzéseket is átélhetünk, mint ahogyan nemrég megírtam, hogy mintha valóban megfogna valami.

    A kundalini kígyó nagyon inteligens és kívülről is figyel minket.
A sok kellemetlenségért, félelmetes és fájdalmas dolgokért próbál enyhítéseket tenni.
Sokan szeretet érzését élték át, vagy a kedvenc ételeik és italaik ízét és illatát is megérezték.
Sok más  hasonló tapasztalatokat is megélhettek.

    Érdemesebb ezeket is elolvasni a csakrákról és a kundalini kígyóról:

Sahajayoga pdf

Csakra és Kundalini pdf

https://62a04c509f040.site123.me/: A Kundalini Erő

Sátánista Spirituális TárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora