Fénygömb Meditáció
https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae79b5f7cc?w=8491532
A csakrák a gerinc mentén helyezkednek el, de a korona- és gyökércsakrát kivéve a testünk elejére is kiterjednek. Minden egyes csakrának a másodiktól a hatodikig van egy szemben lévő csakrája a test elején. A hatodik csakrának három van. A hátsó hatodik csakra a fej hátulján helyezkedik el, a középső hatodik csakra a harmadik szem és a hátsó hatodik csakra között.
A meditáció elvégzéséhez vizualizálj egy kis ragyogó fénygömböt, akkorát mint egy pingpong-labda. Fényesíts meg vele minden csakrát a gerinceden, és vidd át közvetlenül az elülső csakrákra, majd vissza a hátsókra.
Csináld ezt oda-vissza, aztán menj fel/le a következő csakrára. A bal oldali illusztráció a hatodik csakrával való munkát ábrázolja.
A gömböt fehér-arany színűként is vizualizálhatod, vagy az adott csakra színének megfelelő színűnek.
A koronát is összekötheted a gyökércsakráddal. Úgy találtam, ennél a gátamnál található energiaközpont nagyon erős. Csak passzolgasd fel-le.
Egy másik érdekes dolog amit ezzel lehet csinálni az, hogy összekapcsolódunk másokkal, és ez nagyban megerősíti a telepátiát. Például ha a szívcsakrátok között passzolgatod a gömböt, ezáltal megtudhatsz dolgokat a másik személy érzelmi tapasztalatairól és személyiségéről.
Mások "vallatásához" passzolgasd a gömböt a harmadik szemetek között.
Nyilvánvaló hogy sok tapasztalattal a hátad mögött képes leszel mások magánszférájába férkőzni, de ez fordítva is igaz – ennek légy tudatában ha nem akarod hogy mások belekutakodjanak a személyes dolgaidba. Ha valaki akaratod ellenére ezt csinálja, zárd le a csakráidat.