Nábi kríja

1 0 0
                                    

Nábi kríja



https://app.site123.com/krijas/item-id-65c0a7b615b92?w=8491532

com/krijas/item-id-65c0a7b615b92?w=8491532

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

(1.) Váltott lábemelés. Háton fekve belégzés, emeld a lábad 90 fokra, majd kilégzés közben engedd le. Ismételd meg a bal lábaddal. Folytasd a váltott lábemelést erőteljes, mély légzéssel 10 percig. Ez a gyakorlat az alsó emésztőszervekre van kedvező hatással.

(2) Lábemelés. Megállás nélkül emeld mindkét lábad 90 fokra belégzés közben, majd engedd le kilégzés közben. A kiegyensúlyozottság és energiafejlesztés segítésére tartsd a karokat egyenesen felnyújtva, a tenyerek egymással szemben, végezd 5 percig.

Ez a gyakorlat a felső emésztő szerveket és a napfonatot erősíti.

(3) Térdek a mellkason. Hajlítsd be a térded és szorítsd a mellkasodhoz a karoddal, a fejed engedd hátra. Lazíts ebben a helyzetben 5 percig. Ez a gyakorlat csökkenti a bélgáz-képződést és ellazítja a szívet.

(4) A 3-as pozícióból folytatva lélegezz be, tárd szét a karod egyenesen oldalra, fektesd a talajra, nyújtsd ki a lábad 60 fokban. Kilégzés közben térj vissza kiinduló helyzetbe. Ismételd és folytasd 15 percig. Ez a gyakorlat feltölti a mágneses mezőt és megnyitja a köldök központot.

(5) Lábemelés háton. Húzd fel a bal térded a mellkasodhoz, tartsd ott két kézzel, és gyorsan emeld fel a jobb lábad 90 fokra, majd engedd le, emelés közben belégzés, leeresztés közben kilégzés, végezd 1 percig. Váltott lábbal folytasd 1 percig. Ismételd meg az egész ciklust még egyszer. Ez a gyakorlatsor beállítja a csípőt és a gerinc alsó részét.

(6) Törzshajlítás előre. Állj egyenesen, emeld a karjaid a fejed fölé és szorítsd a füleidre. Hajlítsd hátra az ujjaidat úgy, hogy a tenyerek az ég vagy a mennyezet felé nézzenek. Kilégzés közben hajolj előre, és érintsd meg a talajt, a karokat kiegyenesítve közrefogják a füleket. Belégzés közben egyenesedj fel nagyon lassan, mély légzéssel. Kilégzéskor mulabanda. Végezd lassan 2 percig, majd gyorsabban 1 percig. Ez a gyakorlat a teljes gerincfolyadékra és az aurára van kedvező hatással.

(7) Lazulj el teljesen, vagy meditálj 10-15 percig.

Megjegyzés:

A nábi a köldökpont körüli idegfonatra utal. Ez a gyakorlatsor a köldökpont erősítésére összpontosít. A megadott időtartamok haladó tanulókra vonatkoznak. A gyakorlás megkezdéséhez kezdd 3-5 perccel a hosszabb gyakorlatoknál. E gyakorlatok hamar jó formába hozzák a hasi területeket és aktiválják a harmadik csakra erejét.

Sátánista Spirituális Tárحيث تعيش القصص. اكتشف الآن