Szív Csakra Necronomiconja

2 0 0
                                    


Szív Csakra Necronomiconja


https://app.site123.com/necronomicon-meditacion/item-id-65c1d2ac40412?w=8491532


Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Első rész:

Ezt a meditációt akkor végezd el, mikor a Vénusz erős, tehát legyen otthon-jegyeiben, a Bikában vagy a Mérlegben; vagy emelkedő jegyében, a Halakban. Soha ne végezd el ezt a meditációt mikor a Vénusz retrográd vagy a Skorpió, Kos vagy Szűz jegyében áll.

1. Koncentrálj a szívcsakrádra.

2. Lélegezz be energiát a szívcsakrádba, és lásd ahogy fehér fénnyel felizzik. "Színe a legtisztább fehér."

3. Kilégzéskor hajtsd le a fejed hogy a rezgést a szívcsakrádban érezd, de ne erőltesd meg magad, csak "pihentesd a fejed", és vibráld: "Inanna" "Í-Í-Í-Í-Í-N-N-N-N-A-A-A-A-N-N-N-N-N-N-N-N-A-A-A-A"

4. Csináld meg ezt pontosan 15-ször. Mikor készen vagy a fenti meditációval és a most következő, második résszel is, meditálj a pecséten néhány percig.

Második rész:

A szívcsakra-meditáció két részből áll, mivel ez a csakra nagyon fontos, és összeköti a felső és alsó csakrákat. Jelképe a tűz és víz egyesülését ábrázolja – eredetileg a Gebo rúna. Ezt a csakrát Astaroth/Inanna uralja.

1. Menj ki a Telihold fényére, mikor a legerősebben süt [ha lehet].

2. Belégzéskor vizualizáld ahogy fénylő, folyékony ezüstszínű energia áramlik be a szívcsakrádba a Holdból, és fényesebbé teszi azt. Ez az energia úgy néz ki mint a folyékony higany, és folyóként áramlik a Holdból.

3. Kilégzéskor hajtsd le a fejed hogy a rezgést a szívcsakrádban érezd, de ne erőltesd meg magad, csak "pihentesd a fejed", és vibráld: "Inanna" "Í-Í-Í-Í-Í-N-N-N-N-A-A-A-A-N-N-N-N-N-N-N-N-A-A-A-A" 4. Csináld meg ezt pontosan 15-ször.

A rákövetkező napon menj ki a Nap fényére, és csináld meg a fentit, de ezúttal folyékony aranyszínű energiát használj:

1. Menj ki a napfényre, mikor a legerősebben süt [ha lehet].

2. Belégzéskor vizualizáld ahogy fénylő, folyékony aranyszínű energia áramlik be a szívcsakrádba a Napból, és fényesebbé teszi azt, fehér-arany színűvé változtatva.

3. Kilégzéskor hajtsd le a fejed hogy a rezgést a szívcsakrádban érezd, de ne erőltesd meg magad, csak "pihentesd a fejed", és vibráld: "Inanna" "Í-Í-Í-Í-Í-N-N-N-N-A-A-A-A-N-N-N-N-N-N-N-N-A-A-A-A"

4. Csináld meg ezt mindössze 15-ször.

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora