A Bioelektromosság

2 0 0
                                    

A Bioelektromosság


https://app.site123.com/manager/wizard.php?wu=64f69f62a1861-64f69f62a1863-64f69f62a1864&from=dash

    A testünk működésének okait nem teljesen tudjuk megmagyarázni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

    A testünk működésének okait nem teljesen tudjuk megmagyarázni. Ilyen például az érzelmek, a gondolatok és az álmok. Ezek alapvető spirituális dolgoknak is tekinthetjük. A Spirituális fejlettségi szintjeinknek megfelelően ezek a dolgok is vagy nagyon halványak és gyengék, vagy pedig egyre erősödő intenzitásúak. Ezeket tekintjük bioelektromosságnak. Hiszen testünk és főleg az agyunk elektromos impulzusokból tevődnek össze.
    A bioelektromosság az agyunkat is befolyásolja és így az agyunk hullámait, frekvenciáit is. Akik rendszeresen csinálják a légzéstechnikákat, jógákat, kríjákat, csakra – és egyéb meditációkat, azoknak egyre élesebbek és erősebbek lesznek ezek a dolgok. Minél magasabb és erősebb a bioelektromosság annál érzékenyebb, lelkiismeretesebb, becsületesebb, odaadóbb és empatikusabb az ember.

    A gondolkozásmódja lehet nagyon érzékeny és ebből fakadóan sírósabb.
Akinek erősebb a bioelektromossága az pozitívan gondolkozik. Nyugodtabb, összeszedettebb és harmonikusabb. A
nagyobb bioelektromosság több energiát is ad, és így lendületesebb és aktívabb. Erősebb az immunrendszere és jobb lesz az egészsége. Az álmai élénkebbek, színesebbek és jobban is tudja irányítani és sokkal tudatosabban fog emlékezni minden részletre. Hihetetlennek hangzik, de akár tapintásokat, illatokat, szagokat, ízeket, hangokat stb. is megtapasztalhat az álmaiban.

    Nagyon erős bioelektromosság észlelése a bizsergő érzésekből tudhatjuk meg legbiztosabban.Talán még furábban hangzik, de igenis az ilyen emberek tapasztalhatnak ujj, lábujj, tenyér, talp és egyéb testrészeiken és még belsőszerveikben is kellemes bizsergő érzéseket, de akár kisebb – nagyobb elektromos impulzusokat, amelyek viszont akár fájdalmakat is okozhatnak. Olyan érzés, mintha kisebb elektromos áram hirtelen megcsípne, megrázna. Ébrenléti és alvás közbeni ujj rándulásokat, kéz és láb rángatózásokat. A rándulások a jobb agyfélteke aktivitását is mutathatja és azt, hogy változik az agyhullám és még sok más is lehetséges.Ne ijedjünk meg és ne rohanjunk rögtön orvoshoz.Ez nem jelent semmi betegséget. Akár a gerincünk is kicsit vagy nagyon megrándulhat, hátra húzódhat. Sokan ezt úgymond megszállásnak gondolták és rettenetesen megijedtek.      

    Nyugodjatok meg, ez nem megszállás, nem száll meg titeket semmi sem. Ha rendszeresebben csináljátok a meditációkat és a jógákat, akkor hamar el fog múlni. De az is meglehet, hogy ilyesmi nem fog előfordulni veletek. Azért írtam le, hogy aki ilyesmiket mégis megtapasztalna, az tisztában legyen ezekkel és ne féljen, ne csináljon meggondolatlan dolgokat. Volt aki össze-vissza imátkozott és túl későn tudta meg ezeket a dolgokat. Sokan a félelem miatt abba is hagyták a spirituális fejlődésüket. Ez ingerli a kundalini erőnket és a kundalini kígyó is produkálhat ilyen dolgokat. Erről később részletesebben írok.

    Még erősebb bioelektromosság során spirituális dolgokat is tapasztalhat az ember. Pl.: kellemes vagy kellemetlen alvásparalíziseket, kellemes vagy kellemetlen testi vagy lelki megmagyarázhatatlan érzéseket, testkilépéseket, lebegő érzéseket stb. Később részletesebben írok majd ezekről. Azok akik nem emlékeznek az álmaikra, nem is tudják irányítani vagy egyáltalán nem álmodnak, azoknak gyenge a bioelektromosságuk. Érzéketlenek és empátia mentesek is lehetnek vagy nagyon kevés szorult beléjük az ilyenekből. Agresszívabbak, dühösebbek, ingerlékenyebbek és kiegyensúlyozatlanabbak. Depressziósabbak, kritikusabbak és nyavalygósabbak. Nagyon fáradékonyak, levertek és még lusták is lehetnek. Azonban a kiegyenlítetlen össze-vissza változó bioelektromosság is okozhat levertséget és fáradtságot. Betegeskedőbbek, mivel a gyenge bioelektromossághoz gyenge immunrendszer társul. Nem tapasztalnak semmilyen spirituális dolgokat.

    A gondolataink is befolyásolják a bioelektromos frekvenciáinkat. Akik sokszor negatívan gondolkoznak azoknak egyre jobban csökken ez az energiájuk. Akik spirituális fejlesztéseket is csinálnak, mint a jóga, meditálás stb. és mégis negatívan gondolkodnak, azoknak is gyengül vagy túlzottan váltakozik a bioelektromos mezejük.
Akik pozitívan gondolkodnak, azoknak egyre növekszik a bioelektromosságuk.
Erejének erősítése érdekében spirituális fejlesztéseket rendszeresen kell űzniük.

    A bioelektromosság az a testünk belső elektromos impulzusainak auráját tekinthetjük. Kevés embernek érezhetjük a bioelektromosságát.
A karizma és a kisugárzás az csak egy elemi része a bioelektromosságnak, vagy inkább az aurához kapcsolható.
Más emberek és akár entitások bioelektromosságát is megtapasztalhatod, amelyet viszont nemigazán tudok leírni. Azt nem tudom, hogy lehet -e látni, csak azt, hogy lehet érezni, érzékelni. A saját testünkön és a testünkön kívülről.

    Az aura az teljesen más, az egy külső színes burok, amelyet szintén lehet érzékelni. Állítólag látni is lehet, sőt különlegesebb technológiával le is lehet fényképezni.

    A bioelektromosságodat megérezheted és megállapíthatod a fentiek alapján.

Erősödő bioelektromosság rövidebben:

érzékeny, lelkiismeretes, becsületes. odaadóbb, empatikus

túlérzékeny, sírós aztán pozitív gondolkodásmód

nyugodt, összeszedett, harmonikus

lendület, aktivitás, erős immunrendszer, egészség

az álmok élénkebbek, színesebbek, irányíthatóbbak, tudatosabbak, emlékezhetőbbek

az álmokban tapasztalhatunk tapintásokat, ízeket, illatokat, szagokat, hangokat stb.

pl.: ruhaanyagot, szőnyeg anyagot, bort, pudingot, parfümöt, fahéjat, beszédet, zenét, fagyot, forróságot stb.

bizsergő érzések: ujjakban, lábujjakban, talpakon, tenyerekben, belső szervekben pl.: gyomorban, szívben

elektromos impulzusok, kisebb áramütés szerű érzetek

ébren vagy alvás közbeni rándulások, rángatózások: az ujjak, lábak, kezek de akár a gerinc is

Spirituális, parapszchiologiai, alvásparalízis, érzékelések, érzések, lebegés, testkilépés – élmények

    Érdemes még ezekről is olvasni. Ezeket az alternatív gyógyászatban alkalmazzák. Talán később jobban foglalkozok majd ezekkel is.

A Biotechnológia

A Bioenenergetika

A Biorezonancia

Sátánista Spirituális TárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora