Védelmező Meditáció

3 0 0
                                    

Védelmező Meditáció


Ez a meditáció nagyon fontos. Egyszerű, és minél többet csinálod, annál erősebb lesz a védelmező aura.

1. Lélegezz be fehér-arany energiát*, mint ahogy az alapozó meditációnál csinálnád. Ennél nem kell mély transzban lenned. Csak koncentrálj arra, hogy érzed, amint az energia minden belégzésnél beáramlik a lényedbe, aztán vizualizálj egy erős, ragyogó fényt, olyat mint a napfény, ahogy minden kilégzésnél egyre fényesebb lesz. Ha már belejöttél, nagyon könnyű lesz, és gyorsan fog menni.

2. Mondd el a megerősítést: „Erős, védelmező energiát lélegzek be. Ez az energia egy védelmező aurát épít fel körülöttem. Ez az aura mindig, minden értelemben megvéd engem."

3. Mondd el ezt 5-ször, 5 levegővétel alatt. Ezután csak koncentrálj és vizualizálj, érezd az energiát, tedd fényesebbé.

Ez be fogja programozni az energiát és az aurádat.
Több napnyi gyakorlás után elég lesz egyszer vagy kétszer elmondani a megerősítést 5 helyett, mivel már bele lesz programozva az aurádba.
Minél többet csinálod, annál erősebben fog védelmezni az aurád. A Nap energiáját is felhasználhatod. A Nap energiája kivételesen erős. Ehhez csak szimplán add hozzá: "Erős védelmező energiát lélegzek be a Napból. Ez az energia..." *Azért fehér-arany energiát használunk, mert visszaverő hatású. A nap energiáját használva az első néhány alkalom után már nem is kell vizualizálnod semmit.
Egyszerűen csak érezned kell az energiát, és nem kell transzban sem lenned - érezni fogod. Én már ott tartok, hogy csak tudatosan belélegzem az energiát, és könnyedén meg tudom csinálni bármikor - nincs szükségem transzra és vizualizációra.

Egy másik fontos dolog önmagad védelmében az, hogy elalvás előtt 5-10-szer ismételd el:
"Mindig teljesen biztonságban vagyok és védve vagyok minden módon."
Soha ne kételkedj ebben!

A védelmező aura segíteni fog tisztán tartani az aurádat, és visszaverni a negatív energiákat. Ez nagyon fontos.
Szeretteidet is vizualizálhatod, és energiát lélegezhetsz az aurájukba hogy megvédd őket. Csak menj transzba, és vizualizáld akit meg akarsz védeni. Ezután lélegezz be energiát a fenti link szerint, és kilégzéskor fújd a védelemre szoruló személy aurájába. Ugyanazt a módszert alkalmazod, csak egy másik személyre. Ezt gyógyító célokra is lehet alkalmazni.

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora