A Kundalini Kríjákról

0 0 0
                                    

A Kundalini Kríjákról

Kundalini Yoga Útmutató

A (3HO) Kundalini Yoga egy olyan rendszer, amivel nagyon gyorsan lehet drasztikus változásokat elérni, annak révén hogy a 8 Rétű Árya Ösvény-t szinte teljesen magába foglalja, 119 ráadásul hollisztikus. Egyszere erősíti a testet, a mirigyeket, az idegrendszert és a lelket.
Amellett, hogy gyors, még biztonságos is annak köszönhetően, hogy szisztematikusan készít fel a Kundalini által előidézett változásokra fizikailag és lelkileg is, minimalizálja a kellemetlen mellékhatásokat.
Egy teljes Kundalini Yoga rutin hét részre osztható:
I. Ráhangolódás II. Légzőgyakorlatok III. Bemelegítő gyakorlatok IV. A választott Kriya (Kriyának neveznek egy gyakorlat sorozatot, amelynek egy kifejezett célja van, pl mirigyek felhangolása, kundalini felemelése stb) V. Pihenés VI. Meditáció VII. Lezárás I. Ráhangolódás *Tradicionálisan az Adi mantrát használják a következőképpen:
1. Dörzsöld össze a tenyereidet pár másodpercig, majd imapózban nyomd a hüvelykujjaidat a szegycsontodhoz.
2. Vegyél pár mély levegőt, ürítsd ki az elméd.
3. Vibráld:Ong Namó Gurú Dééév Namó. Az Ong-ot félig torokkal félig “orral” képzed.
Belégzéskor koncentrálj a szívcsakrára és a harmadik szemre. Három kör.
*Ezután érdemes megtisztítani az Aurát/Csakrákat.
-Megjegyzés: Az Ong a szikh tradícióban az AUM megfelelője, annak az eltorzított változata.
Ong helyett AUM-ot, vagy AUNG-ot vibrálj. Az utóbbi előnye, hogy a G hang ingerli a tobozmirigyet.
II. Légzőgyakorlatok *Legyen kiegyensúlyozott a sorozatod. Tegyél benne nyugató és energizáló pranayamot is.
Ha fizikailag megpróbáltató a szetted, akkor előbb a hűsítő/nyugtató légzéseket csináld és utána az energizálókat. Ha meditatív a szett, akkor fordítva.
*Mindig érdemes Tűzlégzést használni.
III. Bemelegítő Gyakorlatok A Bemelegítő gyakorlatok a fizikai előkészítés mellett az energiaszinted is növelik, szabadabban áramlik a testedben.
*Mindig ajánlott bemelegítő gyakorlatokat végezni függetlenül attól hogy a szetted tartalmaz haladó elemeket, vagy nem.
*Egy jó Kundalini Bemelegítő sorozat az egész gerincet átmozgatja (szinte) az összes csakra érintésével, és nyújtást is tartalmaz.
http://anmolmehta.com/blog/2007/04/22/book-of-kundalini-yoga-poses-kriyas- spinal-warmup-yoga-exercises-ch-1/ Ezek mind kiváló bemelegítő gyakorlatok.
Az Alap Gerinc Kriya elemei az utolsót leszámítva mind bemelgítő gyakorlatnak számítanak.
IV. Kriyák
120 https://antikommunista.files.wordpress.com/2014/11/kundalc3adni-jc3b3ga-krijc3a1k.pdf *A gyakorlatok során mindig alkalmazz egy enyhe torokzárat és koncentrálj a harmadik szemedre, hacsak nem utasít másra a leírás.
*Minden egyes gyakorlat befejezése után maradj az adott pózban, vegyél mély levegőt majd alkalmazz gyökérzárat. Ezt kinttartással is lehet csinálni.
A levegő benttartásával a szimpatikus, kinttartásával a paraszimpatikus idegrendszert stimulálod.
*Ezután Kobra Légzést is lehet használni (2-3 kört). Ha egy csakrára koncentrálsz, amit maga a gyakorlat is megdolgozott, mégjobban megnyitja és megerősíti.
V. Pihenés *Halott Pózban értelemszerűen. Lazulj el teljesen.
Az Aurádra koncentrálva érezni fogod, ahogy a Kundalini energia kiegyensúlyozza a lelked és elégeti a salakot, összehangolva ezzel a Testet, Elmét és Lelket.
VI. Meditáció Lehet egy specifikus Kundalini Meditáció és/vagy Sátáni Erőmeditáció.
VII.Leföldelés Klasszikus Lezáró Szet:
  1.hanyattfekvésben csukló/boka körzés fél percig, mindkét irányba.
2. “Macska nyújtás” mindkét irányba. 0,5-1 perc.
3. Dörzsöld össze a tenyereidet és a bokáidat egyszerre. 1 perc 4.Húzd a térdeidet a mellkasodhoz és gördülj végig a gerinceden (mintha hátrabukfencezni akarnál) amíg le nem ér a lábad a földre, majd vissza. 5-10+ kör.
5. “Ima” Programozd be felhalmozott energiát valamire, mondjuk arra, hogy tökéletesíti a lelked. Vagy ajánld fel Sátánnak.
6. Vibrálj három Hosszú Szat Nam-ot. A Szat legyen 7 Egész, míg a Nam 1/4.
Ez kiegyensúlyozza az egész endokrin rendszert. 121  Példa:
I. Adi Mantra II. 3-5 perc Jógikus Légzés – Váltott Orr Légzés 12- 84 kör – Tűzlégzés 3-7 perc.
III./IV./V. Alap Gerinc Kriya VI. 9-26 Kör Alapmeditáció – Tobozmeditáció – Teljes Csakra Meditáció – Csakrapörgetés – Üresmeditáció.
VII. Klasszikus Lezáró Szet.

Sátánista Spirituális TárDonde viven las historias. Descúbrelo ahora