Elemeket Invokáló Meditációk

1 0 0
                                    


Elemeket Invokáló Meditációk

  Az elemek invokálása nagyon haladó módszer, és nagyon veszélyes lehet. Itt most tapasztalatból beszélek. Sok szerző elméleti, iskolai szemszögből ír, és semmilyen közvetlen kapcsolata nincs bizonyos meditációkkal és lelki gyakorlatokkal. A következő meditációknál a saját személyes tapasztalataimat osztom meg veled.

Emlékezz – EZEK AZ ÉN SAJÁT KÖZVETLEN TAPASZTALATAIM, ÉS MIVEL MIND EGYÉNISÉGEK VAGYUNK, NÉHÁNY DOLGOT LEHET HOGY TE IS MEGTAPASZTALSZ, DE LEHET HOGY NEM, VISZONT EZEK A MEDITÁCIÓK NAGYON HATÁSOSAK, ERŐSEK, ÉS VESZÉLYESEK.

● Ha nem vagy fizikailag vagy mentálisan egészséges,

● Ha bármilyen pszichiátriai gyógyszert szedsz, vagy olyan gyógyszert ami az agyadra/idegrendszeredre hat,

● Ha magas vérnyomásban szenvedsz,

● Ha hővillanásaid vannak a klimaxtól,

● Ha depresszióval küzdesz,

● Ha nem ismered magad 100%-ban,

● Ha terhes vagy, Erősen javaslom, hogy fordulj vissza, és dolgozz azokon a meditációkon, amikkel problémáid vannak, vagy még nem sajátítottad el mesteri szinten. Ha a fenti problémákat megoldottad biztonságosabb módszerek alkalmazásával, és úgy gondolod hogy készen állsz, nagyon lassan folytathatod a tréninget.

Hadd magyarázzam el: 
A következő meditációkban az elemeket fogjuk invokálni. Itt van néhány példa, hogy mik történhetnek: A tűz invokálása fel fog melegíteni, attól függően, mennyi légzést csinálsz (maximum 7 vagy kevesebb ajánlott azoknak, akiknek még nincsenek tapasztalataik ezzel az elemmel). 20 légzés még a gyakorlottak számára is extrém lehet. Mikor először csinálod a tűzmeditációt, több mint valószínű, hogy közben keveset, vagy semmit nem fogsz érezni. NE KÖVESD EL AZT A HIBÁT, HOGY TÖBB LÉGZÉST CSINÁLSZ MERT NEM ÉRZEL SEMMIT! Valószínűleg órákkal később fogod csak érezni a hatásokat. A tűz invokálásának hatásai közt van a láz, ÉGETŐ FORRÓSÁG érzése, miután kialakul egy meleg ragyogás/aura, álmatlanság; illetve mivel a víz a tűz ellentéte, a víz reagálhat a tűzre, amitől depresszióssá válhatsz. Ezek a hatások több óráig, de akár több napig is tarthatnak. A levegő invokálás túlingerelheti az idegrendszert. A levegőtől nagyon ingerlékennyé és túlérzékennyé tehet néhány óráig vagy néhány napig, attól függ, mennyit lélegzel be. Én mindig is a szélsőségek embere voltam, és merész vagyok, ezért a meditációkban sosem állítottam magam elé korlátokat, bár mindig a józan eszemet használtam. Ha egy ideig invokáljuk ezeket az elemeket, ellenállóvá válunk a hőmérsékleti szélsőségekkel szemben, akaratunkkal felmelegíthetjük vagy lehűthetjük a testünket, és mesterévé válhatunk a pirokinézisnek, a kriokinézisnek, és más asztrális tudományoknak.

Ha azt tervezed hogy elementális meditációkat fogsz csinálni, komolyan arra unszollak, hogy készíts írásos feljegyzéseket egy fekete könyvbe vagy naplóba arról, hogyan hatnak rád ezek a meditációk. Az elemek mesteri szintű megismerése a mágia egyik legmagasabb formája, miközben mások még mindig eszközökkel játszadoznak. Az elemek a négy sarkon és irányon alapulnak. A mágia vonatkozásában ők alkotják az univerzum alapját. Az elemek invokálása és irányítása pecsétek és talizmánok megerősítésére használható. Minden szertartásnak vagy munkának van egy elemi témája. Az elemek felhasználásával drasztikusan megnövelhetjük bármely munka erejét. Az elementális mágia kivételesen fejlett és erős mágiaforma.

Az elemek invokálásának két módja van. Az egyik a teljes invokáció, amit én csináltam (az elemeket nem fújtam ki, ez a legveszélyesebb); a másik egy könnyebb módszer, aminek során az elemet visszafújod az éterbe. Ebből indulhatsz felfelé.

Sátánista Spirituális TárTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang