A Jógákról
Sorrendben vannak és nyugodtan ki is nyomtathatod, mert fekete-fehér rajzos képeket kerestem ki. Akár mibilodon is elmentheted és elvégezheted. Változatosan vannak benne álló, ülő, fekvő, nyújtó, csavaró és egyéb mozgások, pozíciók.
Amelyiket nem tudod vagy nem akarod megcsinálni azt kihagyhatod. Annyit csinálsz meg belőle, amennyit csak akarsz. Addig csinálod, ameddig csak szeretnéd. Lassan és fokozatosan haladj a fejlődéssel. Pár perctől több percig is tarthatsz egy pózt.
Kezdőknek azt tanácsolom, hogy csak keveset csináljanak és ne erőltessék meg magukat. Hetente csak egyszer végezzenek pár pózt. Aztán a napokat és a pozíciókat is lehet lassacskán emelni.
Ha beteg vagy akkor semmiképpen ne csináld ezeket meg. Ne legyen lelkiismeret furdalásod, mindenképpen pihend ki a betegségedet és mielőbb gyógyulj ki belőle. Ha már úgy érzed, hogy ki gyógyultál, akkor is várj legalább egy hetet és újra csak fokozatosan haladj előre, mint amikor kezdő voltál.
Minden sorozat egy álló pózzal kezdődik és egy pihenő pózzal ér véget. Akármennyi pózt hajtasz is végre fontos, hogy befejezésképpen csak feküdj le és gondolatok nélkül mélyedj el magadban, vagyis meditálj.
Sokan kellemes bizsergést éreztek. Sokan érezték az arcukon az érzelmi csakrákat, mintha kígyók érnének össze az arcukon és az orruk hegyénél találkoznak össze. Voltak olyanok akik a fejükben éreztek sziszegő és pattogó érzéseket, sőt hallották is. Sokan a kundalini felemelkedésének jeleit vették észre magukon. Azért írtam le mindezt, hogy tudjátok és ne féljetek.(Később eltávolítom a vízjeleket a képekből.)