A Tenyér Csakrák Kinyitása

2 0 0
                                    


A Tenyér Csakrák Kinyitása

https://app.site123.com/chakras/item-id-655a032baa639?w=8491532

https://app.site123.com/chakras/item-id-655ae79b2f93f?w=8491532

Ez a gyakorlat – rendszeresen végezve – létrehoz egy áramkört a kézcsakrákban

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Ez a gyakorlat – rendszeresen végezve – létrehoz egy áramkört a kézcsakrákban. Ezt az energiát használhatod gyógyításra, más csakrák kinyitására, vagy az energia más alkalmazásánál, pl. a Dim Mak, a "halálos érintés" esetében. Ez segít továbbá a telekinézisben (tárgyak mozgatása az elmével) és a pirokinézisben (tárgyak lángra lobbantása az elme erejével). Ezen képességek használatához erős aura kell, hogy hatni tudjon a tárgyak aurájára.

Ezt a gyakorlatot legalább naponta 1-szer el kell végezni, hogy az energia szabadon áramoljon át a kézcsakrákon.

1. Ülj le kényelmesen és lazíts. Menj transzállapotba. Minél mélyebb a transz és a koncentráció, annál jobbak az eredmények, főleg az első néhány alkalommal. Miután a kézcsakrákban létrejött az áramkör, ezt bármikor meglehet csinálni puszta akarattal.

2. Tedd egymással szembe a kezeidet, az ujjaid érjenek majdnem össze, de legyenek lazák. (Az ujjaidat kicsit behajlíthatod, mint a képen).

3. A hüvelykujjad begyével nyomd meg mindkét tenyered homorú részét.

4. Koncentrálj erősen a kezeidre, de különösen a tenyereidre. Érezd azt a helyet ahol megnyomtad a hüvelykeddel.

5. Koncentrálj tovább, és kezdj érezni egy meleg izzást, energiát a tenyereid között.

6. Lassan távolítsd el kezed 2,5-5 cm-re egymástól, majd vissza. Érezd az energiát a tenyereid között. Minél többet gyakorolsz, és minél erősebb lesz az energiád, annál messzebb távolíthatod el a kezeidet. A végső cél, hogy több mint 60 centis távolságból is érezd az energiát.

7. Most vizualizálj egy fehér, forró tűzgömböt a kezeid között. A gömb olyan legyen mint a Nap, hasonló a képen láthatóhoz. Később színekkel is dolgozhatsz. Érezd a hőenergiát ami a tűzgömbből áramlik. Ez lehet bizsergető, lüktető érzés, néhányan hideget is érezhetnek. Az a fontos, hogy meginduljon az energiaáramlás, és hogy érezzük.

8. Most lógasd le a karjaidat, és lazíts. Koncentrálj arra, hogy az energia leáramlik a karjaidon a kezedbe. Ez bizsergető érzés lehet, és az alkarod "felpumpáltnak" érződhet. Ez annak a jele, hogy az energiaáramlás megindult. Most ismétled meg az 5-7. lépést.

9. Csináld meg a fenti gyakorlatot 4-szer.

Ezt a gyakorlatot minden nap kell csinálni addig, amíg teljesen ki nem nyílnak a kézcsakráid, és az energia tartósan nem áramlik.

Megfelelő gyakorlással több mint 30 centiről is erős energiát fogsz érezni a kezeid között.

Ha már létrehoztál egy erős energiamezőt a kezeidben, terjeszd ki ezt az energiát az ujjaid hegyéig, hogy kinyisd az ujjcsakráidat is.

Sátánista Spirituális TárOnde histórias criam vida. Descubra agora